en
Feedback
Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Sains Komputer Spmnetic!™ 💻🖱📊

Open in Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🤘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

Show more
5 453
Subscribers
No data24 hours
+147 days
+15330 days
Posts Archive
i don’t wanna speak malay no more

salam korang! how’s kertas 2 BM?

Macam mana dengan BM Kertas 1? Ok tak?

Tinggal 2 jam 15 minit lagi sebelum BM Kertas 1, harap semua dah cukup tidur ;)

Doa Keluar rumah: بِسْمِ ٱللَّهِ تَوَکَّلْتُ عَلَى ٱللَّه Otw : يَا ذَٱلْجَلَالِ وَٱلْإِكْرَامِ Masuk dewan periksa : سَلٰمٌ قَوْلًا مِّن رَّبِّ ٱلرَّحِيمِ Duduk : إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينَ Buka kertas soalan : ٱهْدِنَا ٱلصِّرَاطَ اٱلْمُسْتَقِيمَ Jawab soalan : إِنَّ ٱللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا Soalan susah : وَكَانَ ذٰلِكَ عَلَى ٱللَّهِ يَسِيرًا Check jawapan : إِنَّ ٱللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلٍيمًا Hantar : وَكَفَىٰ بِٱللَّهِ وَلِيًّا وَكَفَىٰ بِٱللَّهِ نسِيرًا

Countdown SPM: No day left, it's today and counting hours. go fighting, for the last time, SPM. This is your moment to shine. Remember all the hard work, sacrifices, and late nights. Trust yourself, stay calm, and give it your best. No matter the outcome, you’ve already grown so much. Every effort counts—make today the day you start counting the As! Believe in your abilities, and go conquer it! 👊🏼 اللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ ما جَعَلْتَهُ سَهْلاً، وأنْتَ تَجْعَلُ الحَزْنَ إذَا شِئْتَ سَهْلاً Ya Allah! Tiada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikannya sebagai kemudahan. Dan Engkaulah yang menjadikan perkara yang sukar itu jika Kamu kehendaki dengan kemudahan.

goodluck everyone !!!! do all bestt !!! 🫶🏻🫶🏻🫶🏻

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 23 DAYS LEFT!!! Subject calling: • Bahasa Melayu (BM) —> Kertas 1 & Kertas 2 • Pendidikan Seni Visual (PSV) —> Kertas 1 FIGHTING BATCH 08 🔥

Hanya berbaki 12 jam sahaja lagi sebelum menduduki peperiksaan bertulis bagi Batch 08 (sejak mesej ini dihantar), yang tiada pengalaman menduduki peperiksaan sebesar ini. Macam² usaha kita lalui, maka inilah saatnya kita luahkan usaha kita pada kertas yang kita akan tulis ini. Dipper harap, dengan usaha yang Batch 08 sudah lalui, akan mendapat hasil yang sesuai dengan usaha kita, ataupun lebih. Macam mana? Doa kepada tuhan, dan doa daripada ibu bapa. Solat sunat jangan lupa bagi yang beragama Islam. Jadi, Bittaufiq Wannajah dan Allahu Yuftah 'Alaikum fil imtihan (Terjemahan ada di bawah) kepada Batch 08 💪 — Admin Dipper Pines Bittaufiq Wannajah dan Allahu Yuftah 'Alaikum fil imtihan = Semoga Allah memberi petunjuk dan kejayaan kepada anak-anak kita Doa Daripada Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang (MAINPP)

“Batch 08, tomorrow marks the beginning of your journey to greatness. Every challenge you’ve faced, every effort you’ve given
“Batch 08, tomorrow marks the beginning of your journey to greatness. Every challenge you’ve faced, every effort you’ve given, has led you to this moment. Step into the exam hall with confidence, trust your preparation, and give your very best. Your future is bright, and this is your chance to shine.” Sincerely, SPMNETIC LEADERS

drpd 60 hari kpd 24 hari, sekejap je kan masa berlalu

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 24 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 🔥

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 25 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 🔥

Um... Dipper punya laptop tak dapat nak handle benda berat ni... maaf 😭😭😭

Sembang kat sini 👇

Maksud Dipper yang ni, maaflah 🐦

Halo korang, Dipper di sini, Dippe nak buat livestream je, untuk buat website macam gambar tu, jadi kalau korang nak join and sembang, dialu-alukan lah. Tapi Dipper takde mic, so Dipper akan reply dari chat ataupun di skrin :) Kemungkinan Dipper akan live pada 1715 :D

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 26 DAYS LEFT!!! FIGHTING BATCH 08 🔥

Goodluck to the Batch 08 for the UMBM and UMBI :D