en
Feedback
Sains Komputer Spmnetic!β„’ πŸ’»πŸ–±πŸ“Š

Sains Komputer Spmnetic!β„’ πŸ’»πŸ–±πŸ“Š

Open in Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🀘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

Show more
5 446
Subscribers
+124 hours
+257 days
+16230 days
Posts Archive
sticker.webp0.31 KB

korang vote je, nanti min tgk mana yang paling bnyk request

bab paling tak mahir?
Anonymous voting

korang, min nak buat survey mana benda yang paling korang tak mahir, nanti saya buat video explain (kalau sempat) πŸ€—

YES SIR πŸ—£πŸ”₯πŸ”₯

CONFIRM EH LAKARAN PAKAI PENSIL πŸ˜”

takutt wehh nak gune pensill huhuhu

It's a prank, Pakai pensil :3

kalau saya pulak guna mana-mana je, cikgu tak specify

Mine suruh guna pen :/

guys, nak tanye. cg korang suruh jawab spm nnti semua gune pen / yg berlukis macam carta alir, erd boleh gune pensil ? aceee komennn konpiusss niiii

terjumpa kat tiktok, ni ada semua key point yang korang boleh hafal! πŸ€—

COUNTDOWN SPM COMPUTER SCIENCE DATE : 18 DECEMBER 2025 02 DAYS LEFT!!! Subject calling: β€’ Sains Sukan β€”> Kertas 1 & Kertas 2 β€’ Usul Al-Din β€”> Kertas 1 β€’ Pengajian Keusahawanan β€”> Kertas 1 β€’ Pengajian Kejuruteraan Mekanikal β€”> Kertas 1 β€’ Pengajian Kejuruteraan Awam β€”> Kertas 1 β€’ Pengajian Kejuruteraan Elektrik & Elektronik β€”> Kertas 1 β€’ Pengajian Kelestarian β€”> Kertas 1 FIGHTING BATCH 08 πŸ”₯

dahla πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”

semua admin masuk air ni macam mana ni HAHAHA

Faham² lah 🐦

side effect edmet ke ni 😭😭😭

Voice message00:05

takpe guys, harini stress dgn edmet, lusa stress dgn sk 🀟🏻