en
Feedback
Sains Komputer Spmnetic!β„’ πŸ’»πŸ–±πŸ“Š

Sains Komputer Spmnetic!β„’ πŸ’»πŸ–±πŸ“Š

Open in Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🀘🏻 For any enquiries, please directly ask in our discussion group ✨

Show more
5 477
Subscribers
+124 hours
+347 days
+11730 days
Posts Archive
Selamat menyambut bulan ramadan! May this month be filled with keberkatan, ketenangan, and endless rahmat. Semoga kita semua diberikan kekuatan untuk beribadah, dan sebarkan kebaikan. Semoga segala amal diterima, hati lebih tenang, dan kita semua diberi kekuatan untuk menjalani bulan yang mulia ini. Ramadan Kareem! 🀲🏻 Niat Puasa Sebulan Ramadan: Ω†ΩŽΩˆΩŽΩŠΩ’Ψͺُ Ψ΅ΩŽΩˆΩ’Ω…ΩŽ Ψ΄ΩŽΩ‡Ω’Ψ±Ω Ψ±ΩŽΩ…ΩŽΨΆΩŽΨ§Ω†ΩŽ كُلِّهِ Ω„ΩΩ„ΩŽΩ‘Ω‡Ω ΨͺΩŽΨΉΩŽΨ§Ω„ΩŽΩ‰ Nawaitu sauma shahri Ramadhana kullihi lillahi ta’ala. (Sahaja aku berpuasa sebulan di bulan ramadan kerana Allah Ta’ala.) 🀲🏻 Niat Puasa Ramadan: Ω†ΩŽΩˆΩŽΩŠΩ’Ψͺُ Ψ΅ΩŽΩˆΩ’Ω…ΩŽ غَدٍ ΨΉΩŽΩ†Ω’ أَدَاِؑ ΩΩŽΨ±Ω’ΨΆΩ Ψ΄ΩŽΩ‡Ω’Ψ±Ω Ψ±ΩŽΩ…ΩŽΨΆΩŽΨ§Ω†ΩŽ Ω‡ΩŽΨ°ΩΩ‡Ω Ψ§Ω„Ψ³ΩŽΩ‘Ω†ΩŽΨ©Ω Ω„ΩΩ„ΩŽΩ‘Ω‡Ω ΨͺΩŽΨΉΩŽΨ§Ω„ΩŽΩ‰ Nawaitu sauma ghodin β€˜an ada’i fardhi syahri Ramadhana hadzihis sanati lillahi ta’ala. (Sahaja aku berpuasa esok hari untuk menunaikan fardu di bulan Ramadan pada tahun ini kerana Allah Ta’ala.)

hii assalamualaikum semuaa , sy new admin heree .. I just want to ask , kerja kursus sk korg dh masuk part coding ke belum ? Or any progress ??

Hellooo everyone !! ade yang dah belajar f5 chap 1 ? ce vote kejap 🫢🏻
Anonymous voting

Proses Penyelesaian Masalah Dicipta oleh : Clev Edu
Proses Penyelesaian Masalah Dicipta oleh : Clev Edu

okeyhh itu ja soalan utk harini

4. 1. Kumpul dan analisis data 2. Tentukan masalah 3. 4. Jana penyelesaiaan 5. 6. Laksanakan penyelesaian 7. Buat penilaian 8. Lengkapkan tempat kosong

3. Apakah strategi dalam penyelesaian masalah? ( 2M )

2. Apakah ciri-ciri penyelesaian masalah berkesan ( 6M )

1. Senaraikan teknik pemikiran komputasional ( 8M )

Min akan bagi soalan secara spontan ja, korang jawab keyhhh

Proses Penyelesaian Masalah #bab1.1.3 #T4
Proses Penyelesaian Masalah #bab1.1.3 #T4

πŸ“’πŸ“’πŸ“’ Salam and hi! just a quick reminder to everyone yang ada public channel or group! kalau korang ambil nota from mana ma
+1
πŸ“’πŸ“’πŸ“’ Salam and hi! just a quick reminder to everyone yang ada public channel or group! kalau korang ambil nota from mana mana channel or group termasuk all spmnetic channel, jangan lupa bagi kredit kepada pemilik asal nota, okay? πŸ“Œ Kalau nak share, mention nama/channel asal nota. πŸ“Œ Jangan copy-paste seolah-olah nota tu korang punya. Easy je kan? kita nak belajar sama sama, so let's be respectful and appreciate each other's work. Spread ilmu dengan cara yang betul okay guys. Thespmnetic Team

please refer to this file for details and information too^^

Salam and hi everyone! We're currently looking for SPM students (forms 4 and 5) to be admins for Thespmnetic channel subject
+2
Salam and hi everyone! We're currently looking for SPM students (forms 4 and 5) to be admins for Thespmnetic channel subject below:-   πŸ– Bahasa Melayu πŸ– Pendidikan Islam πŸ– Pendidikan Syariah Islam πŸ– Pendidikan Quran Sunnah πŸ– Sains Komputer πŸ– Pendidikan Moral πŸ– Sastera Melayu πŸ– Pendidikan Seni πŸ– Bahasa Iban πŸ– Bahasa German πŸ– IGCSE Those who are interested to join our team, kindly pm @autophlee and don't forget to refer to the requirements above before applying, thank u! 😼

link channel untuk subj lain boleh tengok sini 🫑