Sains Komputer Spmnetic!β’ π»π±π
Open in Telegram
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises π€π» For any enquiries, please directly ask in our discussion group β¨
Show more5 477
Subscribers
+124 hours
+347 days
+11730 days
Posts Archive
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
Selamat menyambut bulan ramadan! May this month be filled with keberkatan, ketenangan, and endless rahmat. Semoga kita semua diberikan kekuatan untuk beribadah, dan sebarkan kebaikan. Semoga segala amal diterima, hati lebih tenang, dan kita semua diberi kekuatan untuk menjalani bulan yang mulia ini. Ramadan Kareem!
π€²π» Niat Puasa Sebulan Ramadan:
ΩΩΩΩΩΩΨͺΩ Ψ΅ΩΩΩΩ
Ω Ψ΄ΩΩΩΨ±Ω Ψ±ΩΩ
ΩΨΆΩΨ§ΩΩ ΩΩΩΩΩΩΩ ΩΩΩΩΩΩΩ ΨͺΩΨΉΩΨ§ΩΩΩ
Nawaitu sauma shahri Ramadhana kullihi lillahi taβala. (Sahaja aku berpuasa sebulan di bulan ramadan kerana Allah Taβala.)
π€²π» Niat Puasa Ramadan:
ΩΩΩΩΩΩΨͺΩ Ψ΅ΩΩΩΩ
Ω ΨΊΩΨ―Ω ΨΉΩΩΩ Ψ£ΩΨ―ΩΨ§Ψ‘Ω ΩΩΨ±ΩΨΆΩ Ψ΄ΩΩΩΨ±Ω Ψ±ΩΩ
ΩΨΆΩΨ§ΩΩ ΩΩΨ°ΩΩΩ Ψ§ΩΨ³ΩΩΩΩΨ©Ω ΩΩΩΩΩΩΩ ΨͺΩΨΉΩΨ§ΩΩΩ
Nawaitu sauma ghodin βan adaβi fardhi syahri Ramadhana hadzihis sanati lillahi taβala. (Sahaja aku berpuasa esok hari untuk menunaikan fardu di bulan Ramadan pada tahun ini kerana Allah Taβala.)
hii assalamualaikum semuaa , sy new admin heree .. I just want to ask , kerja kursus sk korg dh masuk part coding ke belum ? Or any progress ??
Hellooo everyone !! ade yang dah belajar f5 chap 1 ? ce vote kejap π«Άπ»
4.
1. Kumpul dan analisis data
2. Tentukan masalah
3.
4. Jana penyelesaiaan
5.
6. Laksanakan penyelesaian
7. Buat penilaian
8.
Lengkapkan tempat kosong
2. Apakah ciri-ciri penyelesaian masalah berkesan ( 6M )
Min akan bagi soalan secara spontan ja, korang jawab keyhhh
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
+1
π’π’π’
Salam and hi! just a quick reminder to everyone yang ada public channel or group! kalau korang ambil nota from mana mana channel or group termasuk all spmnetic channel, jangan lupa bagi kredit kepada pemilik asal nota, okay?
π Kalau nak share, mention nama/channel asal nota.
π Jangan copy-paste seolah-olah nota tu korang punya.
Easy je kan? kita nak belajar sama sama, so let's be respectful and appreciate each other's work. Spread ilmu dengan cara yang betul okay guys.
Thespmnetic Team
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
please refer to this file for details and information too^^
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
+2
Salam and hi everyone! We're currently looking for SPM students (forms 4 and 5) to be admins for Thespmnetic channel subject below:-
π Bahasa Melayu
π Pendidikan Islam
π Pendidikan Syariah Islam
π Pendidikan Quran Sunnah
π Sains Komputer
π Pendidikan Moral
π Sastera Melayu
π Pendidikan Seni
π Bahasa Iban
π Bahasa German
π IGCSE
Those who are interested to join our team, kindly pm @autophlee and don't forget to refer to the requirements above before applying, thank u! πΌ
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
link channel untuk subj lain boleh tengok sini π«‘
