Science Spmnetic!β’ π¬
Open in Telegram
This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises π€π» For inquiries, directly ask in a discussion group β¨
Show more9 727
Subscribers
-424 hours
+67 days
-430 days
Posts Archive
min doakan semoga 2025 ni korang bahagia, tak stress, sihat, and dapat striaght A's !!
Repost from Sejarah spmnetic!β’
malam rejab kan ? this is my everyday to go du'a before i started to study . feel free to use and share , semoga menjadi amal jariah π₯°π€
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
Countdown SPM bertulis:
2 days left!
Tahniah (nama), (nama) dapat straight A+. Mak ayah bangga dengan (nama).
11 tahun kau belajar. Takkan nak akhiri zaman persekolahan dengan keputusan yang teruk? Gagal, bangkit lagi. Jangan putus asa, sampai kau boleh senyum bila dapat keputusan SPM nanti.
ni min bagi untuk korang study sekejap before tido, nanti min delete balik yaa
all the best semua untuk umbm and umbi !! jangan lupaa bawak ic !!! PENTINGG TAUU
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
Countdown SPM bertulis:
3 days left!
Result gila memerlukan kerja gila πͺπ»
- rezmie
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
Countdown SPM bertulis:
5 days left!
Kata nak banggakan family, takkan nak give up sekarang? Mungkin kalini kau gagal capai target tapi takkan kau nak gagal selamanya kut? - Neko
hidup tak selalunya indah, so enjoy okay ? sikit je lagi ! insya Allah semua boleh score, jangan give up je tau
yang mana dah rasa burnout tu, semangat korang ! rest kejap, hirup udara dekat luar, main basikal ke jalan ke
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
Countdown SPM bertulis:
5 days left!
Kata nak banggakan family, takkan nak give up sekarang? Mungkin kalini kau gagal capai target tapi takkan kau nak gagal selamanya kut? - Neko
Repost from Thespmneticβ’ π΅π»π΅π»ββ
Countdown SPM bertulis:
5 days left!
Kata nak banggakan family, takkan nak give up sekarang? Mungkin kalini kau gagal capai target tapi takkan kau nak gagal selamanya kut? - Neko
