en
Feedback
Science Spmnetic!β„’ πŸ”¬

Science Spmnetic!β„’ πŸ”¬

Open in Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🀘🏻 For inquiries, directly ask in a discussion group ✨

Show more
9 727
Subscribers
-424 hours
+67 days
-430 days
Posts Archive
min doakan semoga 2025 ni korang bahagia, tak stress, sihat, and dapat striaght A's !!

korang sedar tak dah 18 ?!?!

ingat 2 hb spm !! hihihi

happy new year semua !

malam rejab kan ? this is my everyday to go du'a before i started to study . feel free to use and share , semoga menjadi amal
malam rejab kan ? this is my everyday to go du'a before i started to study . feel free to use and share , semoga menjadi amal jariah πŸ₯°πŸ€

focus hari khamis pulak okayy ??

hi korang, so how ? memasak ke dimasakk

Countdown SPM bertulis: 2 days left! Tahniah (nama), (nama) dapat straight A+. Mak ayah bangga dengan (nama). 11 tahun kau belajar. Takkan nak akhiri zaman persekolahan dengan keputusan yang teruk? Gagal, bangkit lagi. Jangan putus asa, sampai kau boleh senyum bila dapat keputusan SPM nanti.

ni min bagi untuk korang study sekejap before tido, nanti min delete balik yaa

COMPILATION OF LISTENING PAPERS - SPM TRIAL 2024.pdf5.06 MB

oh, tido awal jugaa, jangan nak mengada stay up eh 🀏🏻

all the best semua untuk umbm and umbi !! jangan lupaa bawak ic !!! PENTINGG TAUU

real ke ni korang πŸ˜“πŸ˜“

Countdown SPM bertulis: 3 days left! Result gila memerlukan kerja gila πŸ’ͺ🏻 - rezmie

Countdown SPM bertulis: 5 days left! Kata nak banggakan family, takkan nak give up sekarang? Mungkin kalini kau gagal capai target tapi takkan kau nak gagal selamanya kut? - Neko

hidup tak selalunya indah, so enjoy okay ? sikit je lagi ! insya Allah semua boleh score, jangan give up je tau

yang mana dah rasa burnout tu, semangat korang ! rest kejap, hirup udara dekat luar, main basikal ke jalan ke

goodmorning semua, korang tengah study apaa

Countdown SPM bertulis: 5 days left! Kata nak banggakan family, takkan nak give up sekarang? Mungkin kalini kau gagal capai target tapi takkan kau nak gagal selamanya kut? - Neko

Countdown SPM bertulis: 5 days left! Kata nak banggakan family, takkan nak give up sekarang? Mungkin kalini kau gagal capai target tapi takkan kau nak gagal selamanya kut? - Neko