en
Feedback
Science Spmnetic!β„’ πŸ”¬

Science Spmnetic!β„’ πŸ”¬

Open in Telegram

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🀘🏻 For inquiries, directly ask in a discussion group ✨

Show more
9 726
Subscribers
+824 hours
+77 days
-230 days
Posts Archive
kalau nak give up, ingat balik kenapa kita buat semua ni, ingat macam mana mak ayah kita korbankan masa, tenaga, duit untuk kita. kita dah 11 tahun sekolah takkan nak putus asa macam ni je kann. so we still have 48 days untuk ubah result trial kita. fighting 07 !

jangan give up sebelum cuba

kalau korang rasa tak sempat, actually sempat je. trust me. cuma kena korbankan sikit masa buat trial papers and fahamkan konsep

so korang rasa sempat tak nak capai target korang ?

korang target spm sains dapat berapa

dah siap comment la dapat berapa 😍

yang tak tido lagi tu, nah hadiah

tak tido study ke main tiktok ni ? πŸ₯°

haa ada lagi ke tu tak tido πŸ‘€

SAINS K1_NEGERI SEMBILAN-2024.pdf16.89 MB

SKEMA-SAINS_NEGERI SEMBILAN-2024.pdf9.82 MB

SAINS K2_NEGERI SEMBILAN-2024.pdf17.13 MB

hai semua harini kita buat trial n9 okies 😸😸

cuba faham sendiri dulu , kalau betul betul takboleh baru mintak tolong kawan or cikguu okayy? tak kesian ke dekat kawan yang susah payah cari jawapan sendiri .. tapi awak senang senang nak tiru jawapan diaa πŸ₯Ή

awak tiru , tapi bila awak dah siap awak tak cuba fahamkan apa yang awak dah jawab .. tak salah kalau awak nak tiru kalau awak betul betul tak faham .. cuma lepastu , awak kena berusaha sendiri untuk faham kenapa jawapan boleh jadi macamtu .. jangan lah bila dah tiru and dapat jawapan , terus lepas tangan ..

sama macam kalau awak buat satu soalan atau homework yang cikgu awak bagi , tapi awak tak siapkan dengan cara awak sendiri .. sebaliknya , awak meniru jawapan kawan awak dengan alasan ' nak belajar '

" mungkin cikgu boleh beri awak jawapan kepada semua soalan yang ada dalam kepala dan hati awak tapi awak takkan faham jika awK tak melalui jalan untuk mencari jawapan " - cikgu hiragi

Countdown SPM bertulis: 49 days left! Kalau kau tak mula harini habistu bila?

ni soalan k1