en
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Open in Telegram

Researcher and trader 🧑🏻‍💻@mimjvp Instagram.com/Miladjvp لینک اطلاعت دوره آموزشی بهمراه ستاپ شخصی اینجانب 👇 https://t.me/BourseTm/6301

Show more
8 030
Subscribers
-2524 hours
-1947 days
+1 09030 days
Posts Archive
عزیزان موافق جهت عضویت به ایشون پیام بدن 👇 @lllll369lllll ۲۰۰ نفری ک موافق بودید پیام بدید تاامشب به حد نصاب برسه (حداقل صد نفر) یک پیام کافیه

‌ رو شاخص کل از همون اول تک سناریو سل دادم و فعلا هستیم باهاش تا یجایی بگم فیلد شد.ولی کفی ک مشخص کردم برام ۹۹/۹ درصد مشخصه ک کف ۱۹۵۰ رد میشه ... احتمالا تو کانالای الیوت کار و ... دیده باشید سناریو اول اینطوریه ک مثلا الگوی مثلث میشه بعد نمیدونم فلان موجش باید کشیده باشه بعد یه هفته باز سناریو عوض میشه و دیامتریک لیبل میزنن باز مجدد ریزش میکنه سیمتریکال میزنن 😂 هر بار در حال تغییر و هر بار سناریو صعودی و نزولی در حال پاسکاری بهم هستن.

البته خودم استاپ رو همیشه بهینه میکنم و لوریج بالا میزنم ولی ایناییکه لوریج پایین زدم و استاپ پشت پیوته رو میفرستم اینجا ک بدآموزی نداشته باشه :)) تو تریدای قبلیم احتمالا دیده باشید

فعلا ریسک فری کردیم ببینیم چطور پیش میره لایو میریم جلو پشت بازو هم نمیگیریم تک سناریو هم میریم اینطور نیس ک دوتا خط بندازم ب
+1
فعلا ریسک فری کردیم ببینیم چطور پیش میره لایو میریم جلو پشت بازو هم نمیگیریم تک سناریو هم میریم اینطور نیس ک دوتا خط بندازم بگم یا میره بالا یا پایین هرجا هم استاپ بخورم همون جهتم مجدد ترید میکنم.

اینم فعلا بمونه تا برسه ناحیه پایین تایید بده واس لانگش میزارم

Repost from N/a
#ETH
#ETH

یکم پیش پیام گذاشتم اینجا ک مجدد از بالاتر سل میده این ناحیه رو داشتیم

Repost from N/a
#ETH
#ETH

این پست رو هم ببینید 👆

تا این لحظه ۴۳ نفر تایید دادن ... تا فردا اگر ۱۰۰ نفر تکمیل نشد کنسل میکنم و طبق روال قبلی پیش میریم❤️

عزیزانی ک تمایل به عضویت داشتن پیام بدید تا سریعتر این قضیه رو تموم کنیم به کارمون برسیم :) اگر به حد نصاب نرسه لایو ترید کنسل میشه با احترام.

این بدون اینکه فعال بشه تارگت داد یکم بالاترش مجدد سل میده

عزیزان موافق جهت عضویت به ایشون پیام بدن 👇 @lllll369lllll ۲۰۰ نفری ک موافق بودید پیام بدید تاامشب به حد نصاب برسه (حداقل صد نفر)

ایدی ادمین اینجاس 👆

یه استاپم بزارم یکم قابل باور تر بشه :) اره استاپم داریم استاپش هم خوشگله انصافا😁

Repost from N/a
انتظار سکرت داشتم ولی بهرحال استاپ هم نوش جونمون:) ایشالا سلش...
انتظار سکرت داشتم ولی بهرحال استاپ هم نوش جونمون:) ایشالا سلش...

Repost from N/a
#Xauusd
#Xauusd

یک پیام بدید کافیه بعدش منتظر بمونید جواب بده. و البته ک شرط ایجاد کانال حد نصاب ۱۰۰ نفر هست اگر کمتر باشه کنسله :)

Repost from N/a
#ETH
#ETH