en
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Open in Telegram

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Show more
8 211
Subscribers
-1524 hours
-2617 days
+1 25930 days
Posts Archive
#xauusd update این خط قرمز رو ببینید تصویر بعدی zoom in همین رو میزارم دقت کنید
#xauusd update این خط قرمز رو ببینید تصویر بعدی zoom in همین رو میزارم دقت کنید

خب بریم سراغ انس تحلیل های قبلی رو میزارم مرور کنیم 👇

این کد یا تاریخ رو هفته اینده میگم چیه اگر نفهمیدید

خب فعلا این چنتا پست و نکته هاشو ببینید یکم دیگه در مورد انس صحبت میکنیم

اینجاست که RTWave به کمکت میاد تا درست لیبل بزنی و تک سناریو بشی 😜

#ذوب همونطور که قبلا چارتش رو گذاشتم با سناریو اول ایشون موافقم و پس از هانت ناحیه مشخص شده بنظرم حداقل تارگت ۷۱۷ ت رو در کوت
#ذوب همونطور که قبلا چارتش رو گذاشتم با سناریو اول ایشون موافقم و پس از هانت ناحیه مشخص شده بنظرم حداقل تارگت ۷۱۷ ت رو در کوتاه مدت خواهد داد

سناریوی سبز (یا ابی نمیدونم) که موج e رو اینطوری شماتیک کشیدن باهاش مخالفم چرا؟! چون بالایی که از لایو قیمت کشیدن بعد نزول کن
سناریوی سبز (یا ابی نمیدونم) که موج e رو اینطوری شماتیک کشیدن باهاش مخالفم چرا؟! چون بالایی که از لایو قیمت کشیدن بعد نزول کنه بنظرم اتفاق نمیفته چون باکس سبزی که مشخص کردم پاز تو خالیه و سفارشی درش وجود نداره (نه ک هیچ سفارشی نباشه) برای همین اون سناریو ایشون به احتمال ۹۹/۹۹ درصد فیلد هست پس میمونه همون سناریو اولی که کشیدن

در ناحیه سقف هم ناحیه پر سفارشمون مشخصه که اینگلف شده و تمام سفارشات سنگین رو برداشته برای همین ریتریس (اصلاح) نسبتا عمیقی دا
در ناحیه سقف هم ناحیه پر سفارشمون مشخصه که اینگلف شده و تمام سفارشات سنگین رو برداشته برای همین ریتریس (اصلاح) نسبتا عمیقی داده

کاری به لیبل گذاری ندارم میخوام پرایسی توضیح بدم اگر یادتون باشه یه ستاپی دارم بعنوان or-or بارها ازش گفتم و مثال زدم تو هایل
کاری به لیبل گذاری ندارم میخوام پرایسی توضیح بدم اگر یادتون باشه یه ستاپی دارم بعنوان or-or بارها ازش گفتم و مثال زدم تو هایلایتهای اینستا هم هست این قسمت از چارت کاملا واضحه که کف تثبیت شده و تمومه و ستاپor -or تکمیل شده

این چارت ذوب از جناب امیدی تو گروه ها پخش شده احتمالا همه دیدید موافقید بزاریم زیر ذره بین از توش یه چنتا نکته هم بدیم بیرون
این چارت ذوب از جناب امیدی تو گروه ها پخش شده احتمالا همه دیدید موافقید بزاریم زیر ذره بین از توش یه چنتا نکته هم بدیم بیرون استفاده کنید

#عیار آپدیت
#عیار آپدیت

در مورد خرید فولاد فردا چنتا نکته میگم دقت کنید یه خط انداختم رو ۳۶۰ فعلا بریم بخوابیم یه لایکم بکن ببینم چن نفر مشتاید بدونید شب خوش

#ذوب آپدیت شیک و مجلسی طبق تحلیل
#ذوب آپدیت شیک و مجلسی طبق تحلیل

#ذوب آپدیت سفارشات پیش رو رو برداشت پس از ریتریس ادامه خواهد داد
#ذوب آپدیت سفارشات پیش رو رو برداشت پس از ریتریس ادامه خواهد داد

توی الیوت بهش میگن فلت چون موج b بیشتر از ۷۸ درصد موج a رو برگشته ولی من چی میگم به اینا؟! افرین سکرت سیگنال وقتی از روی ftr
توی الیوت بهش میگن فلت چون موج b بیشتر از ۷۸ درصد موج a رو برگشته ولی من چی میگم به اینا؟! افرین سکرت سیگنال وقتی از روی ftr قیمت هانت اکسترنال بده و بره کف یا سقف جدید بزنه میشه سیگنال چرخش استاد ترکیبش با الیوت میشه Rtwave

این چنتا چارت فولاد که براتون تایم مارکت اپدیت کزدم خودش یه اموزش کامل و جامع هست بهش دقت کنید

#فولاد خب این تحویل شما 👌
#فولاد خب این تحویل شما 👌

#فولاد تایم ۱۵ دقیقه چرا چون خط پایینو هانت نکرده هنوز
#فولاد تایم ۱۵ دقیقه چرا چون خط پایینو هانت نکرده هنوز

#فولاد آپدیت
#فولاد آپدیت

Milad | بورس فارکس کریپتو - Statistics & analytics of Telegram channel @boursetm