en
Feedback
YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית

Open in Telegram

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית 👉 https://yuv.ai 👈

Show more
2 427
Subscribers
+124 hours
+27 days
+5730 days
Posts Archive
אתמול זכיתי להעביר בעבודה שלי הרצאה על כלי AI פרקטיים לעולם הפיתוח, כאלה שבאמת יכולים לעזור ביום יום. אמנם עבדתי קשה על התוכן - אבל למה שאשמור לעצמי את כל הטוב הזה? והחלטתי לחשוף את הכל גם בפניכם! ארגונים רבים עוקבים אחרי הפרסומים שלי ואני כל כך שמח לקבל צילומי מסך של מוצרים שפותחו בעקבות פוסט כזה או אחר שכתבתי, או שימוש משמעותי בכלים שהמלצתי עליהם. זה כל כך כיף וזה מה שנותן לי חשק לשתף שוב. נתחיל: 1. העבר וההווה מתאפיינים בבוטים רגילים. אך העתיד דוהר יותר ויותר לקראת הטמעת סוכני AI. 2. כשאני אומר סוכני AI תחשבו על זה כמו בוטים רגילים אבל שיודעים לנהל שיח על בסיס מאגר ידע שיש להם ולא על בסיס שאלות ותשובות מדויקות שהגדרנו. יש כאן בינה. 3. הסוכנים יכולים להתחבר למודלים שונים של שפה, בין אם זה קלוד, GPT, קוהר המדהימים, לאמה או כל מודל שפה שנרצה. 4. לא רק מודלים של שפה אלא גם כלים. קריאות API לכלים מסוימים יכולות להתבצע אוטומטית אם מוסיפים לסוכנים הגדרה של כלים שנרצה להפעיל. 5. מאגרי ידע. אפשר לחבר לסוכנים מאגרי ידע מכל מיני סוגים, בין אם זה לטעון מידע מקבצים שיש לנו, חיבור לוויקיפדיה, חיבור לבסיס נתונים ומה לא. 6. לא צריך להיות גאון גדול בקוד כדי לבנות סוכנים!!!! העתיד הוא No Code!!! לכן אפשר בקלות לבנות סוכנים עם GPTs או Assistants בממשק של platform OpenAI - כמו למשל לבנות GPT שמוגדר מראש להסביר באמצעות גרפים, זה קריטי להבנה וניתוח נתונים וכל כך קל לבנייה! 7. אני אומר את זה וזה לא מספיק נכנס, אבטחת מידע ושמירה מלפני דלף מידע זה דבר קריטי! ארגונים לא רוצים סתם לעבוד עם כל מוצר שהוא! יש מוצרים מעולים לניתוח דאטה שאין להם שום עמידה בתקן כלשהו, מה עשינו בזה?! למשל Julius AI או Coral AI או Iris AI ועוד מלא AI. אז מה אם יש ממשק נוח? תחשבו אבטחת מידע! סוכנים שבונים דרך Azure OpenAI או דרך GPT Enterprise הם אלה שעובדים איתם בעולם האמיתי. 8. חברות נוספות שאכפת להן מאוד מנושא שמירה על אבטחת מידע הן uchat האוסטרלית ו officely הישראלית. לכל אחת יתרונות משלה, כדאי מאוד לחקור! 9. מוכרחים לדבר על OpenAI GYM, חדר הכושר הסודי לאימון מודלים בדגש על Reinforcement Learning. יש כאן ארסנל שלם של OpenAI שצריך שנה כדי להסביר עליו אבל הוא חובה. 10. את HuggingFace אני מקווה שאתם מכירים, הבית של כל הקוד הפתוח בעולם למידת המכונה - הכל. דאטה סטים, מודלים, אפליקציות שרצות באתר. הכל קוד פתוח והכל קורה שם! 11. עוזרים, כמו Copilot של מייקרוסופט לחבילת התוכנות של אופיס או של גיטהאב לכתיבת קוד. זה משמעותי, זה עוזר באמת, וזה ברמה ככ גבוהה בצורה שבאמת עוזרת לנו! 12. עבודה עם ChatGPT במצב JSON כדי לקבל תגובות בצורת JSON ולשרשר אותן הלאה בקוד. אפשר להפעיל את המצב הזה בהגדרות ואפשר גם פשוט לבקש מהצ׳אט בדיוק מה רוצים לקבל ואיך. 13. לנגצ׳יין. אי אפשר להתעלם ממנו. גם היום. חבילת הפיתוח המדהימה שנותנת לנו כנפיים, שזמינה גם דרך Flowise - ממשק ללא קוד שמאפשר ליצור בקלות בלתי נתפסת! 14. שימוש בעוזרים המובנים של Databricks או Google Colab - עוזרים בקטנה כשצריך. לא הכי וואו כרגע אבל נחמדים סה״כ. 15. העתיד הוא דווין. שוב דוחק בכם לזכור אותו. הוא מהפכני. כמה מהפכני? אצטרך לדבר עליו בפעם אחרת. בהרצאה שאני מתכנן להעביר *פיזית* בקרוב. למה פיזית? כי אני רוצה לתת ערך, להראות, להסביר על סוכנים לעומק תוך שאני משתף מסך ומראה בפועל, לא רק מצגת אלא לדבר ולהסביר תוך כדי שאתם רואים איך אני בונה את זה. זו לא סדנא, אבל זו המחשה לאיך דברים עובדים ומשמשים בעולם האמיתי, וכמה קל להתחיל להטמיע את זה. זה נושא רציני שדורש השקעה ולכן סשן של זום זה לא מספיק. צריך לראות כדי להבין. לא רק להירדם מול המסך. אני מציע לכם בחום לשים לב לפרסומים שלי כאן ובערוץ הוואצאפ שלי (קישור בתגובה) כדי שגם אתם תספיקו לשריין מקום כי מספר המקומות יהיה מוגבל. שיהיה ערב טוב עם תפילות להשבת אחינו ואחיותינו הביתה בשלום בקרוב, אמן! יובל.

אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. אני מנסה לתת לג’ימיני הזדמנות אובייקטיבית. נכנסתי לסטודיו שלהם, ביקשתי ליצור תמונה של וולברין
+1
אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. אני מנסה לתת לג’ימיני הזדמנות אובייקטיבית. נכנסתי לסטודיו שלהם, ביקשתי ליצור תמונה של וולברין והומר סימפסון שותים בירה - יצר סביר. נתתי פרומפט נוסף, רשם לי שאין יכולת ליצור דמויות וזה יחזור בקרוב (מה?! הרגע יצרת!) אז רשמתי לו היכולת סופסוף חזרה, נסה שוב בבקשה. במקום ליצור לי את וולברין, יצר לי נשר ופתוח. מה הקשר? בירה נשר. אין פזמון. עד מתי ג’ימיניכס יאכזב? ואם היה לכם ספק שאידאוגרם ניצח - אז שלא יהיה לכם. הפרומפט שלי: Realistic image of Wolverine from X-men wearing his yellow suite, looking at a cloudy sky over the swiss alps, the clouds forms the text "YUV.AI SECRET LECTURE"

ב-5.6 אני מעביר הרצאה, לצד מרצים/ת נוספים/ות וטובים/ות, אצל בני פרבר בערב ״על הבר״ שהוא מארגן בהרצליה. אדבר על Copilot בצלילה
ב-5.6 אני מעביר הרצאה, לצד מרצים/ת נוספים/ות וטובים/ות, אצל בני פרבר בערב ״על הבר״ שהוא מארגן בהרצליה. אדבר על Copilot בצלילה לעומק. מה זה, מה הוא מאפשר, לאילו משימות הוא מאוד מועיל וכל זה תוך סדר בבלאגן והשוואה לאפליקציה החדשה של ChatGPT. כל הפרטים פה: https://bit.ly/MeetUpAI5

נכון אומרים שמאחורי כל כוכב גדול יש מישהו שעובד קשה מאוד והוא לא נמצא באור הזרקורים ולא מקבל את התהילה? אז זה בדיוק הטוקיינזר במודלים גדולים של שפה. באירוויזיון או בהופעות תמיד מסתכלים על הכוכבים. אבל דווקא הרקדנים שמלווים נותנים עוצמה להופעה. אנחנו התרגלנו שמודל גדול של שפה כמו GPT או Cohere או Claude הם כוכבים נוצצים, עד שיש להם פאדיחה כלשהי. בין אם זה עברית לא מספיק טובה, יכולות קוד לא משהו, בעיות בחישוב וכו וכו. אז אנחנו מנסים, מתעצבנים ולפעמים מתייאשים. אבל האמת היא שמי שאחראי להצלחה ו/או לכישלון - הוא בכלל חבר אחר, הטוקיינזר. המודלים שאנחנו מכירים מבוססים על תשתית שנקראת Transformers, שלמעשה כוללת שכבה שמזהה לאילו מילים צריך לתת תשומת לב. זה נקרא Attention. כשאנחנו מתכתבים עם מודלים גדולים של שפה, אנחנו בעצם מזינים טקסט, שנשלח למודל שאומן מראש, ועל בסיס האימון שלו מנסה לחזות איך להשיב לנו על השאלה / להשלים לנו את המשפט. זה מתאפשר כיוון שבתהליך האימון של המודל, הוא למד איזה רצפים מגיעים אחרי אילו מילים. אבל! לפני האימון, יש שלב חשוב מאין כמותו, והוא השלב שמלכתחילה לוקחים את המידע שעליו אנו רוצים לאמן מודל, והופכים אותו למידע שיכול להיות מוזן לתוך רשת נוירונים. זה בעצם תהליך שמסתכל על כל הטקסט שיש לנו, חותך אותו לחתיכות, וכל חתיכה מקודדת לערך מספרי שנקרא אסימון. ככל שחתיכה מסוימת תחזור יותר ויותר בטקסט, היא תקבל אסימון משלה, טוקן משלה. מנגד, חתיכות שלא יחזרו הרבה מדי גם יקבלו טוקן משלהם, מה שהופך את התהליך לבזבזני יותר כיוון שבמקום ש״יובל״ יקבל טוקן אחד, ״יובל״ יקבל 4 טוקנים, מה שיפגע בחלון ההקשר של המודל. לא רק זה, אלא יש שיטות כמו Byte Pair Encoding שלמעשה דוחסות את כמות הטוקנים כדי לחסוך טוקנים, אך גם מגדילה את גודל המילון של הטוקיינזר. זאת אומרת, מצד אחד כל הדאטה שעליה אנו מאמנים מודל הופכת לטוקנים, אך מצד שני, קיימת גם הגדרה של ״מילון״ שזה בעצם כמה ״חלקיקים״ / ״אטומים״ יש לנו בדאטה, אבני יסוד שמהם מורכבים המילים, הטוקנים. אז בעצם החידוד שלי פה הוא שכאשר אנחנו מדברים על אימון של מודל גדול של שפה, כדאי שנזכור שאנחנו לא מדברים רק על אימון מודל. אלא לפני הכל, אנחנו מאמנים טוקיינזר, מודל שאחראי על הדרך שבה הטקסט יהפוך לטוקנים. אחרי שיש לנו טוקיינזר, נשתמש בו כדי להכין את הדאטה לאימון של מודל השפה עצמו. כך למשל, ל-GPT-4 יש טוקיינזר ששופר מ-3.5 בכך שהוא הצליח להבין בקוד שמספר רווחים זה טוקן אחד ולא כמה, מה ששיפר את הביצועים של מודל השפה באיכות הקוד שכתב. מנגד, הטוקיינזר של המודל החדש GPT-4o שופר אף יותר, אומן על שפות רבות יותר לפי איך שזה נראה, כפי שאמר אברהם יצחק מאיר , שהחיסכון בטוקנים בעברית הוא 50%! הוא אפילו עקף את הטוקיינזר המדהים של Cohere שהיה הטופ בעברית! ואגב, גם הטוקיינזר Gemma של גוגל היה מעולה בעברית, חבל שג׳ימיני עצמו פחות אבל לפחות הטוקיינזר מדהים. אז מעתה אל תגידו רק מודל שפה, אלא בכל פעם שאתם שוקלים לאמן, לבצע Fine Tune למודל שפה על הדאטה שלכם, תזכרו שלא פחות חשוב גם לבחור טוקיינזר שמתאים לכם. טוקיינזר, ומודל שפה. כמו רקדנים והזמר/ת המרכזי/ת. שיהיה ערב טוב ובשורות טובות. יובל

שימו לב: נעלתי את כל קבוצות הוואצאפ מלבד קבוצת הדיונים. נעילה משמעותה שהקבוצה כבר לא פעילה ולא רלוונטית ולא אעדכן בה יותר וניתן לצאת ממנה. יש מאות אנשים בקבוצות השונות, וכ-1500 בערוץ העדכונים השקט (יש 2 קבוצות שקטות), אני שב ומדגיש שכל העדכונים השקטים יפורסמו רק בערוץ (כרגע יש 500 בלבד, שימו לב שאתם מצטרפים ועוקבים אחרת לא תקבלו את העדכונים!): https://whatsapp.com/channel/0029Vaf1TtmLikg7KtQOrI27 הערוץ נמצא בתחתית המסך, ב״עדכונים״ ולא בטאב ההודעות. הסיבה היא שבערוץ אין מגבלת מקום, בקבוצות יש, וזה לא יעיל לנהל את זה ככה. לגבי דיונים - אך ורק בקבוצת הוואצאפ הראשית, משתמשים שלא היו פעילים בתגובות או לייקים במשך 90 הימים האחרונים, אאלץ להסיר אז שימו לב. מצרף קישור לקבוצת הדיונים הראשית (היא מלאה, לפעמים ניתן לשלוח בקשות לרשימת המתנה): https://chat.whatsapp.com/LlOuboS57Lj3lvyyznE9kj מזכיר שיש גם את הקהילות שלי ב: טלגרם עדכונים שקטים - https://t.me/hackit770 טלגרם דיונים - https://t.me/yavidani דיסקורד - https://discord.gg/5bDJnQzV פייסבוק - https://www.facebook.com/share/Ny5dySJgLQaiAUg2/?mibextid=K35XfP כל שאר הקהילות והתכנים שלי פה: https://linktr.ee/yuvai תודה ומצפה לכם בערוץ! 🙏 יובל אבידני

שבוע טוב עם חידוד שחמק מתחת לרדאר: ביקשתי מדווין לחלץ את כל השירים של עידן רייכל משירונט. הוא נחסם בחשד להיותו בוט. אבל הוא ה
+1
שבוע טוב עם חידוד שחמק מתחת לרדאר: ביקשתי מדווין לחלץ את כל השירים של עידן רייכל משירונט. הוא נחסם בחשד להיותו בוט. אבל הוא הבין את זה אז הוא עדכן את הקוד שלו בעצמו והצליח לשטות בקאפצ׳ה ולעקוף את החסימה ולהוריד את המילים של כל 106 השירים של עידן רייכל בלי בעיה. לא רק מתכנת, גם האקר. סייבר ו-AI, זה בחור כלבבי!! הסבר טכני: דווין נחסם ע״י הגנה מסוג BlockShield, אז הוא הוסיף לעצמו קוד שמשנה בצורה דינאמית בכל בקשה את ה-Header בבקשות ה-HTTP שאחראי על סוג המכשיר ממנו גולשים (User-Agent). גאון! שבוע טוב, יובל.

אמ:לק - דווין מבצע כעת את הפרויקט הכי מורכב שנתתי לו: ליצור מודל בעברית על בסיס שירים של עידן רייכל ולבנות אתר שמאפשר לתשאל את המודל הזה. לא. לא אפסיק לחפור על דווין. במסגרת תחרות שיש לסוקרים הטכניים, אחת המשימות היא לגרום לדווין להצליח לבצע Fine Tune למודל שפה. זה משהו שממש רוצים שנצליח לגרום לדווין לבצע. אז זוכרים את הפוסט הקודם-קודם-קודם שלי על זה? הפעם יצאתי איתו לדרך. הפרומפט מאוד פשוט כמו שאתם רואים: תוריד את מודל השפה החדש של דיקטה, תוריד את כל המילים של השירים של עידן רייכל מאתר שירונט, צור מודל חדש בעברית שהתאמן על השירים של עידן רייכל, בנה אתר שמאפשר להתכתב עם המודל החדש ותן לי קישור לאתר. מה שיפה זה לראות את תהליך העבודה קורה מול העיניים. שפת התכנות החדשה, אנגלית, מחליפה את שפת התכנות הקלאסית. מהפכה של ממש לנגד עינינו. אעדכן בתוצאה כמובן. עד אז הנה הסבר של מה שאתם רואים פה: בירוק: הפרומפט שכתבתי לו. ככה פשוט. ככה קל. בצהוב: מתקין לעצמו במחשב שלו את החבילות הנדרשות לביצוע את המשימה. מעניין מאוד שהוא הבין שהוא צריך להוריד מודל אז הוא כתב לעצמו סקריפט (קטע קוד) שמבצע את הורדת המודל, ואז הריץ אותו והוריד את המודל בפועל. לאחר מכן הוא גם התקין חבילת קוד שמסוגלת לחלץ תוכן מאתרי אינטרנט. בכחול: כותב לעצמו את הקוד שצריך כדי לבצע את המשימה, ממש יוצר פונקציות לכל תת משימה. באדום: גולש אוטומטית בדפדפן ומחלץ תוכן מאתר שירונט. אין מילים למה שקורה כאן, ואם זה באמת יעבוד (עזבו רגע את העיצוב של האתר שכנראה לא יהיה וואו) - זו תהיה מהפכה קיימת ברמה שקשה להסביר!! והשוס - כל זה קורה בדפדפן!!!! לא צריך להתקין כלום, רק נכנסים לאתר ומתחילים. זהו! יאללה שתהיה שבת שלום ואעדכן בתוצרים!!! ושמח מאוד לעדכן שככל הנראה בסוף מאי תתקיים ההרצאה שלי על כלי AI פרקטיים באמת שיכולים לשמש כל אחד. החל מהקמת סוכנים ללא קוד בכלל, והטמעה שלהם באתר שלכם, דרך הקמת אתר ללא קוד בקלות, הקמת סוכן AI טלפוני ללא קוד - ובקלות, וכלה בסקירת על מה זה API ולמה אתם מוכרחים להכיר את זה גם אם אין לכם רקע טכני. זה יעזור לכם להיות מובילים במהפכה שאנו עדים לה. ואני רוצה לתת את הידע הכי פרקטי שצברתי עד כה, כדי שעוד באותו ערב תצאו כשאתם יכולים להתחיל לעבוד, למכור ללקוחות, ליצור לעצמכם, אבל תצאו עם ידע פרקטי אמיתי. כל הישועות! יובל.

זה מהפכני! OCR (חילוץ טקסט מתמונה) - עובד בעברית עם המודל החדש GPT-4o! גילתה זאת דנה אקרמן ושיתפה בקהילה שלנו, ניסיתי לצלם מו
+1
זה מהפכני! OCR (חילוץ טקסט מתמונה) - עובד בעברית עם המודל החדש GPT-4o! גילתה זאת דנה אקרמן ושיתפה בקהילה שלנו, ניסיתי לצלם מוצרים בחנות של מקס, וזה פשוט הדהים אותי! נסו ועדכנו איך עבד לכם!! שבת שלום ותודה לדנה! יובל

מסע הלמידה שלי נמשך והפעם אני מאתגר את עצמי ליצור מודל שמסוגל להטמיע טקסט על תמונות - בעברית. כבר תקופה ארוכה מאוד שאני מתמוגג מנחת מהיכולת של אידאוגרם להטמיע טקסטים כחלק מתהליך הדיפיוז׳ן של יצירת תמונות עם בינה מלאכותית. הרבה פעמים תהיתי לעצמי למה אין עדיין עברית ומתי תהיה אם בכלל? אז לפני כמה דקות נתתי לדווין משימה ואני מאוד סקרן לראות מה יעלה בגורלה, אבל על הדרך למדתי המון דברים. למשל, שלאידאוגרם יש מדריך מאוד מסודר שמסביר איך ליצור פונטים שונים, להטמיע נכון טקסטים בתמונה. או גם שיש חבר׳ה מאוד מוכשרים בעולם שכידוע, עוד מזמן, אימנו מודל (לורה) על לוגואים וטקסטים, כמו Harroglass או AnyText ודומיהם. אני מניח שאני לא מחדש הרבה לכולם פה, אבל לידע כללי, כדי לאמן מודל על סגנון מסוים, נניח על תמונות שלנו, יש לנו כלים כמו Kohya ו DreamBooth, שמה שהם עושים בסוף זה לנצל את המחקר שהוכיח ש-LoRA, קרי: שימוש ביחסית מעט דאטה להמשך אימון של מודל קיים, עובד מצוין על אף היות משקל הלורה קטן פי 10 ממשקל המודל. מה זה אומר? שאפשר לאמן מודל ״קטן״ ולהשתמש בו תוך כדי הרצת מודל ״גדול״. אנו בעצם מעשירים את היכולת של מודל הבסיס ומעניקים אפשרות להוסיף סגנונות בין אם זה טקסט או דברים אחרים. קהילת המאמנים פיתחה המון מודלים - ובחינם. אז אם אנחנו רוצים לאמן סגנון משלנו, או טקסטים משלנו, אנחנו צריכים קודם כל לאסוף תמונות. לוודא שהתמונות מדברות בשפה אחת כדי שהמודל יתאמן בהצלחה על הסגנון. לאחר מכן יש עוד תהליך מייגע של יצירת טקסט תואם לכל תמונה, תיאור שלה, ועוד כמה תהליך טכנים מתישים, עד שבסוף מאמנים ומקבלים קובץ לורה, שבו נשתמש בעת הזנת פרומפט למודל, ואז, בשאיפה הקסם יקרה. הלורה שומרת מילת קסם, שאם נזין אותה לפרומפט הלורה תשתלב ותיכנס לפעולה מיד, ונקבל תמונה עם סגנון הלורה שלנו - בין אם מדובר בתמונות שלנו או טקסט. יש עוד המון מורכבות, וזה לא רעיון חדש, אבל יהיה מעניין לראות אם דווין ואני נצליח ליצור מודל לורה על עברית. יש למה לצפות!! ערב נפלא, יובל.

יש לנו פה 905 מנויים אבל בקבוצת הדיונים בטלגרם יש רק 156! בואו תצטרפו לקבוצת הדיונים פה, יש פה תותחים!!! https://t.me/yavidani

רעידת אדמה הלילה: איליה סוצקבר, ממייסדי OpenAI, המדען הראשי, עוזב את החברה. להערכתי, הקרב שהתגלע בין אלטמן לסוצקובר הישראלי, הגיע לרתיחה עם פיטורי אלטמן שהסעירו את הרשת. החברה החזירה את אלטמן וכעת איליה הוא זה שעוזב. מדובר בצעד מאוד קשה מהטעמים הבאים: 1. לאיליה באמת אכפת מבינה מלאכותית שפועלת לטובת האנושות. בעוד שאלטמן מקדם אג׳נדות מסחריות מובהקות, איליה פועל מתוך רצון לשנות את האנושות לטובה. 2. ⁠איליה מתנגד לשימוש ב-AI במתכונתה המסחרית הגורפת, ומאוד לא אוהב את ה״מסחרה״ סביב המודלים ואת ההינעלות על חוזים עם מייקרוסופט ושות׳, אלטמן בעד וגם דוחף לזה. 3. ⁠איליה התנגד להכרזה של אלטמן על מונטיזציה מ GPTs, ובכלל - סבור שמסוכן שכל הכח יהיה בידיים של חברה מסחרית, שזה פתח לצרות צרורות ומנוגד לעקרונות החברה 4. ⁠מדובר בתחילתה של הדרדרות מוסרית היות וכעת אין מבוגר אחראי ברמה של איליה שיכול לבלום את קצב ההתמסחרות. זו פגיעה קשה באיזונים והבלמים של הבינה מול הרצון להתעשר ולהתמסחר. נוסיף לכך את פרישתם של צוות מהנדסי OpenAI שהקימו את אנתרופיק וקלוד, וגם את פרישתו של אנדרי קפארתי הגאון, ובשקט בשקט אנו עדים להפיכה שלטונית אמיתית. זה אירוע דרמטי ברמות שקשה להסביר. 5. ⁠לא יחלוף עוד זמן רב עד שמנהיגי החברה יזומנו לשימוע בפני הקונגרס האמריקאי על ריכוזיות בדומה למה שצוקרברג עובר בפייסבוק לדעתי מישהו צריך להתעורר בדחיפות. לא מן הנמנע שמאסק, שהוא זה שעודד את איליה מלכתחילה לעזוב את Google Brain ולהקים את OpenAI ישקיע בו שוב עם כל רעיון שיהיה לו. שתמיד נזכור לא להיות מסונוורים מאף חברה ולהישאר מאוד ביקורתיים למהלכים משמעותיים כאלה. יובל.

סיכום ההכרזה הערב של גוגל: מודל יצירת תמונות חדש - שלא זמין לאף אחד מודל וידאו חדש - שלא זמין לאף אחד מודל מוזיקה חדש - שלא ז
סיכום ההכרזה הערב של גוגל: מודל יצירת תמונות חדש - שלא זמין לאף אחד מודל וידאו חדש - שלא זמין לאף אחד מודל מוזיקה חדש - שלא זמין לאף אחד משאבי ענן חדשים יותר - שלא זמינים לאף אחד יכולת של ג׳ימיני לחפש באמצעות סימונים על תמונות - זמין לאנדרואיד בלבד יכולת של ג׳ימיני לנתח וידאו בזמן אמת בדומה למה שהוצג אתמול ע״י OpenAI - לא זמין לאף אחד יכולת של ג׳ימיני לראות את העולם עם משקפיים של גוגל ולהשיב - מוצר שלא קיים ותוכנה שלא זמינה לאף אחד מה כן היה? אחלה דמואים מוכנים מראש, קישור להרשמה לבקשת גישה מוקדמת לכלים, שלא זמינים לאף אחד וספק מתי בכלל יהיו. לדברי גוגל רק מעטים מאוד יקבלו גישה בשבועות הקרובים. אחלה אירוע השקה ואחלה הכרזות!!!!

הייתה תקלה בקישור הקודם, הכל פה: https://youtube.com/live/EPhem_MFZjA?feature=share

יאללה לייב על דווין - מתחילים!! https://youtube.com/live/EeiV9S95yLk?feature=share

YUV.AI - בינה מלאכותית בעברית - Statistics & analytics of Telegram channel @hackit770