en
Feedback
🌱

🌱

Open in Telegram

کارما آدرس همه رو داره !

Show more
7 401
Subscribers
-1324 hours
-1247 days
-61930 days
Posts Archive
🌱
7 399
آن که چشمان مرا تَر کرد اندو تو بود…!💔

🌱
7 399
من زخم‌های بی‌نظیری به تن دارم اما تو مهربان‌ترینشان بودی عمیق‌ترینشان عزیزترین‌شان بعد از تو آدم‌ها تنها خراش‌های کوچکی بودند بر پوستم که هیچ کدامشان به پای تو نرسیدند به قلبم نرسیدند بعد از تو آدم‌ها تنها خراش‌های کوچکی بودند که تو را از یادم ببرند، اما نبردند تو بعد از هر زخم تازه‌ای دوباره باز می‌گردی و هر بار عزیزتر از پیش هر بار عمیق‌تر .. 🍃🕊 #غاده_السمان

🌱
7 399
Hayedeh-Badeh-Forosh-320.mp310.26 MB

🌱
7 399
وقتی زیدت یکی دو شب پیشت می‌مونه بعد می‌ره، شبای بعدش تازه می‌فهمی مردم چرا زن می‌گیرن😑👊🏻

🌱
7 399
برای خرید vpnآی پی ثابت بدون قطعی به این آیدی پیام بدین👇 @Em_z75

🌱
7 399
یه‌ روز واسه خوبیام بدجور دلت تنگ میشه ! اون روز دیر نیست (: | @ehsa3at1 ♥️🌱|

🌱
7 399
| @ehsa3at1 ♥️🌱|

🌱
7 399
تا همیشه تورو خواستن مثل تشنگی آبِ #Z♥️ | @ehsa3at1 |

🌱
7 399
باخت شما ب ما سه هیچ نبوده سی هیچ بود به حق قسم😂👊🏻 | @ehswns |

🌱
7 399
تو فقط باید مال من باشی👊🏻♥️ | @ehsa3at1 |

🌱
7 399
Doe Sob ♥💦 | @ehsa3at1 |

🌱
7 399
کسی مونده که اینقدر عاشق یه نفر باشه؟🥺❤️

🌱
7 399
حوصلت سر رفته بیا گپمون حرف بزنیم🫣👇 https://t.me/+VnXD6gdSi6cyMWZk

🌱
7 399
تا وقتی من هستم تو به هیچکس نیاز نداری تا دوست داشته باشه، من به جای همه اونایی که هروز از کنارت رد میشن و میرن دوست دارم🤍

🌱
7 399
Repost from 🌱
تا وقتی من هستم تو به هیچکس نیاز نداری تا دوست داشته باشه، من به جای همه اونایی که هروز از کنارت رد میشن و میرن دوست دارم.🤍

🌱
7 399
تا وقتی من هستم تو به هیچکس نیاز نداری تا دوست داشته باشه، من به جای همه اونایی که هروز از کنارت رد میشن و میرن دوست دارم.🤍

🌱
7 399
بعضی از آدما حتی از کیلومترها دورتر هم بهت حس قشنگی میدن، مثلِ حسی که تو به من میدی😍

🌱
7 399
AnimatedSticker.tgs0.61 KB

🌱
7 399
شده کل زندگیمو بدم قول میدم همشو باهام از نزدیک تجربه کنی♥️

🌱
7 399
من ازت خیلی دورم و نمیتونم حتی شده واسه چند دقیقه، کنارت بشینم و به صدای قلبت گوش بدم. سرمو بذارم روی شونه‌‌ات و به حرفات گوش کنم. من از دور تو رو کنار خودم تصور میکنم، از دور بهت لبخند میزنم، از دور بغلت میکنم، از دور باهات حرف میزنم و به صورتت خیره میشم. من از دور تو رو دوست دارم، ولی تو از همه‌ی کسایی که پیشم هستن، به قلبم نزدیک‌تری. تو همیشه‌ توی قلبمی. شاید اونقدرا هم که من بهش فکر میکنم، دور بودنت چیز خیلی مهمی نباشه؛ آخه من تورو توی قلبم نگه داشتم و با روحم دوستت دارم. من تو رو به اندازه‌ی حسرت لحظه‌ به لحظه‌‌ی ازت دور بودن و ندیدنت، دوستت دارم و برای قلبم تکرار نشدنی هستی. میخوام بدونی که تو تیکه‌ای از قلبِ منی :) #لانگ دیستنس