en
Feedback
بورس مبین

بورس مبین

Open in Telegram

در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.

Show more
2 415
Subscribers
No data24 hours
+17 days
+2530 days
Posts Archive
💠💠💠💠💠💠 🔍 #ارزش_معاملات_خرد: 17 شهریور  3,775 میلیارد تومان 18 شهریور  4,424 میلیارد تومان 22 شهریور  2,736 میلیارد تومان 23 شهریور  4,487 میلیارد تومان 24 شهریور  4,975 میلیارد تومان 25 شهریور  3,372 میلیارد تومان 26 شهریور  3,132 میلیارد تومان 29 شهریور  2,566 میلیارد تومان 30 شهریور  4,155 میلیارد تومان 31 شهریور  3,331 میلیارد تومان 1 مهر  2,871 میلیارد تومان 2 مهر  3,008 میلیارد تومان 5 مهر  3,612 میلیارد تومان 6 مهر  4,505 میلیارد تومان 7 مهر  5,577 میلیارد تومان 8 مهر  8,833 میلیارد تومان 9 مهر  6,606 میلیارد تومان 12 مهر  4,296 میلیارد تومان 13 مهر  8,339 میلیارد تومان 14 مهر  9,043 میلیارد تومان 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

🟢 تغییرات امروز شاخص 🟡 ===================== #شاخص_کل: با رشد 36,633 واحدی روی 2,890,692 واحد تثبیت شد. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 #شاخص_هموزن: با افزایش 1,381 واحدی روی 828,336 واحد تثبیت شد. ===================== 🌐 @Boursemobin

🟠 #نقشه_بازار (14 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin
🟠 #نقشه_بازار (14 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin

◀️ دلار فردایی تهران: 112,250 تومان ◀️ سکه امامی: 111,805,000 تومان

#پست_موقت: #دلار 112 هزار تومان آخرای اصلاحش است فوقش 1500 تومان دیگه بریزه موافق👍 مخالف👎

#دلار 112 هزار تومان آخرای اصلاح است فوقش 1500 تومان دیگه بریزه موافق👍 مخالف👎

#پست_موقت: اینکه پریروز گفتم من یواش یواش طلا را می‌فروشم سفارش به شما نبود که بفروشید. اونم نه اینکه یهویی بفروشم خیلی آرام تا انس بیاد زیر 4000 دلار هر کسی استراتژی خودشو دارد ضمنا: یکی محتاط و کم‌ریسک است. یکی هم مقداری ریسک‌پذیر است یکی هم کلا دل می‌زند به دریا من آدم کم‌ریسک هستم و اگر در بازارهای مالی کمتر سود می‌کنم از ضرر هم تا بتوانم فرار می‌کنم فعلا که انس جهش خوبی کرده. دلارهم نهایتا تا 110 هزار تومان میره و برمی‌گرده. و طلا هم فعلا روند صعودی داره.

چی پست کنم در کانال؟
Anonymous voting

#پست_موقت: انس طلا طی یک هفته نزدیک به 100 دلار رشد کرده است!!!

#پست_موقت: تحلیل موبایلی #شاخص_گروه_پالایشی: ✅ هم مقاومت‌ دینامیکی ( خط قرمزرنگ) شکسته ✅ هم سقف قبلی را زده اگه پالایشی‌ها من
#پست_موقت: تحلیل موبایلی #شاخص_گروه_پالایشی: ✅ هم مقاومت‌ دینامیکی ( خط قرمزرنگ) شکسته ✅ هم سقف قبلی را زده اگه پالایشی‌ها منفی بشوند یعنی شروع پولبک است و فرصت خرید. گزارشات‌شون مخصوصا #شپنا عالی بوده. تحلیل اصلی رو سیستم انجام داده‌ام و فقط با موبایل مشاهده می‌کنم

#پست_موقت: رشد عجیب انس طلا الان: 3,922 دلار

💠💠💠💠💠💠 #انس_نقره: 🔹 48 دلار ✅ آرام آرام در حال رشد است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin
💠💠💠💠💠💠 #انس_نقره: 🔹 48 دلار ✅ آرام آرام در حال رشد است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,905 دلار 🔸 انس طلا با ورود به کانال 3,900 دلاری یک گام دیگر به مقاومت‌ 4,000 دلاری نزدیک شد. 🔹🔸🔹
💠💠💠💠💠💠 #انس_طلا: 3,905 دلار 🔸 انس طلا با ورود به کانال 3,900 دلاری یک گام دیگر به مقاومت‌ 4,000 دلاری نزدیک شد. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

photo content

-2147483648_-210079.webp2.63 KB

sticker.webp0.35 KB

-2147483648_-210089.webp2.89 KB

-2147483648_-210079.webp2.63 KB

#توقف_نظرسنجی: ✅ یک سوم نفرات #شپنا دارند و مطمئن باشند پشیمان نمی‌شوند. البته بقیه پالایشی‌ها هم خوب هستند 🌐 @Boursemobin

#پست_موقت: منفی‌های دلار تا 110 هزار تومان و منفی‌های گرم طلای 18 عیار تا 10 میلیون تومان بخر..........نترس