en
Feedback
سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا

Open in Telegram

هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com

Show more
2 509
Subscribers
+124 hours
-27 days
-1030 days
Posts Archive
🔴روایت رهبری از گزارشی که رئیسی به ایشان داد: «گزارش را خواندم، دیدم گزارش مهمل است، پوچ است…» ◀️ دیده بان:انتقاداتی که به مرحوم رئیسی ی‌شد مبنی بر اینکه دانش و تخصص ندارد به این جهت بود که فرق بین گزارش مهمل و پوچ با گزارش واقعی را تشخیص نمی‌داد 👈👥 🗣 رسانه ماباشید دیده بان ایران، رسانه مستقل ایرانیان 🇮🇷 https://t.me/Didehban_Iran 🇮🇷

🔺️ وقتی نمودارها از فساد دبش صحبت می‌کنند 🔹️فولادی بازپرس پرونده دبش توضیح می‌دهد که چگونه در وزارت صمت میانگین دریافت ارز شرکت‌های دبش برای واردات ماشین آلات از میانگین ۳۰ میلیون دلار به بیش از یک میلیارد و ۲۴۴ میلیون دلار می‌رسد @khabarfouri

8 ماه پیش بود که برخی از شما عزیزان دلیل رای دادن را عدم تقابل با دنیا و احتمال توافق و رفع تحریم می‌دانستید. فارغ از اینکه این حق هر کس است که تصمیم بگیرد رای بدهد یا ندهد، جهت عدم فراموشی باید همین اکنون را با خود انقدر مرور کنیم تا در آینده به خاطر داشته باشیم. هم اکنون که در آن هستیم نه رییس جمهور کاره ایست و نه وزیر وزرا و خودشان هم بصورت رسمی و حتی از تریبون مجلس اعلام کردند! آیا اگر رییس جمهور دیگری الان انتخاب شده بود شرایط بدتر از حال حاضر بود؟ بعید می‌دانم نه چون افراد دیگر بهتر بودند. بلکه بدترین شرایط ممکن را در حال زندگی کردن هستیم و بدتر از آن وجود ندارد! در آینده نزدیک هم کاری از دست کسی بر نخواهد آمد. ناترازی تصمیم گیری در امور مختلف هم به سایر بحران ها و ناترازی ها اضافه شده است.

📌📌📌📌 کد ملی جای کد پستی را می‌گیرد وزیر ارتباطات: هدف ما این است که به سیستمی دست پیداکنیم که با اتصال کد ملی به موقعیت مکانی، ارائۀ خدمات دقیق‌تر به شهروندان و کسب‌وکارها فراهم شود./فارس

🔴 در سال 2000 اقتصاد عربستان نصف اقتصاد ایران بود و امروز اقتصاد عربستان تقریبا 3 برابر اقتصاد ایران است. شکافی که به این سا
🔴 در سال 2000 اقتصاد عربستان نصف اقتصاد ایران بود و امروز اقتصاد عربستان تقریبا 3 برابر اقتصاد ایران است. شکافی که به این سادگی دیگر پر نخواهد شد. @siamak_ghassemi

رهبری:  اصرار برخی از دولت‌های قلدر برای مذاکره، به منظور حل مسائل نیست، بلکه برای تحکّم و تحمیل توقعات خودشان است. جمهوری اسلامی ایران قطعاً توقعات آنها را نخواهد پذیرفت. رهبری: ادعای اروپایی‌ها مبنی بر عمل نکردن ایران به تعهدات خود حرف زور است. رهبری خطاب به اروپایی‌ها: بی‌چشم و رویی هم حدی دارد

⭕️⭕️رهبری: در مسائل اقتصادی یکی از اساسی‌ترین کارها اصلاح نظام ارزی کشور وتقویت پول ملی است. یکی از موضوعات مهم مربوط به اقتصاد، اصلاح نظام ارزی کشور است، در درجه اول تقویت پول ملی است. حالا سیاستش، برنامه‌اش، کیفیت کار را متخصصین باید انتخاب کنند. پول ملی باید تقویت بشود، این هم در واقعیت زندگی مردم اثر دارد، هم در آبروی کشور اثر دارد. حتی اگر چنانچه مثلاً میگویند یک فرمولی وجود دارد که اگر عمل کنیم، تورم می‌آید پایین حتی تک‌رقمی ممکن است بشود؛ اما قیمت ارز می‌رود فلان قدر می‌شود، این درست نیست. برای خاطر اینکه اگر پول ملی با بالا رفتن قیمت ارز، ارزشش کاسته شد، تورم هر چه هم پایین باشد، این پول، قیمتی ندارد، قدرت خرید برای مردم فقیر و ضعیف به وجود نمی‌آید. اگر می‌خواهید قدرت خرید برای مردم بالا برود، به پول ملی باید اهتمام ورزیده بشود. یکی از اساسی‌ترین کارها این است @twitter_bourse🐦

بچه ها سلام اهالی بازار یه کارزار راه انداختن تا شاید اقدامات ضد بازار سرمایه بانک مرکزی متوقف بشه. https://www.karzar.net/199665 لطفا چند ثانیه زمان بذارید و توی این کارزار شرکت کنید.

اعلام وضعیت سهامداران بورس @Piknikanalyst

چکیده صحبت های رهبر: ما روی توان دفاعیمون با کسی مذاکره نمیکنیم. امریکا هم مشکلش، مشکل هسته ای ایران نیست. موضوع فراتر از این حرفاست....

♦️ رهبر انقلاب: اصرار برخی از دولت‌های قلدر برای مذاکره، به منظور حل مسائل نیست، بلکه برای تحکّم و تحمیل توقعات خودشان است جمهوری اسلامی ایران قطعاً توقعات آنها را نخواهد پذیرفت اسم مذاکره را تکرار می‌کنند  تا در افکار عمومی فشاری ایجاد کنند که طرف برای مذاکره آماده است، شما چرا حاضر نیستید؟ مذاکره نیست، تحکم و تحمیل است

«رمپنا» با شرکت ملی نفت قرارداد بست به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه مپنا از انعقاد قرارداد طرح فشار افزایی میدان مشترک پارس جنوبی در هاب چهارم خبر داد. 🔗 ادامه مطلب ... @bourse24ir

هاب چهارم قرارداد طرح فشارافزایی میدان مشترک پارس جنوبی با مپنا امضا شد - گروه مپنا https://mapnagroup.com/48481/%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

🔸 توسعه برق خورشیدی؛ کلید نجات از بحران برق 🔸 چگونه با اقدام فوری و تغییر سیاست‌گذاری‌های دولت می‌توان صنعت و اقتصاد ایران را نجات داد؟ 🔹 ناترازی برق در ایران به وضعیتی بحرانی رسیده که خاموشی منازل، تعطیلی صنایع، کمبود گاز و آلودگی هوای ناشی از سوخت مایع را در پی داشته است. گرچه رفع  این معضل در کوتاه‌مدت ممکن نیست اما در سال‌های اخیر، کاهش هزینه نیروگاه‌های خورشیدی، این فناوری را به گزینه‌ای مناسب برای تولید برق تبدیل کرده است. آیا دولت از این فرصت پیش‌آمده استفاده خواهد کرد یا با پافشاری بر ادامه سیاست‌های شکست‌خورده و فرصت‌سوزی، مجال توسعه ایران بار دیگر از دست خواهد رفت؟ 00:00 آینده نگران‌کننده بحران برق 00:58 روند رشد ناترازی برق در سال‌های اخیر 02:12 انرژی خورشیدی؛ راهکار نجات؟ 04:24 نقاط ضعف تولید برق از انرژی خورشید 05:02 ضعف برق خورشیدی به نفع ماست؟! 08:19 علت رشد؟ کاهش هزینه برق خورشیدی 09:14 عقب‌ماندگی ایران از روند توسعه جهانی 10:52 فرصت ویژه؛ افت قیمت پنل‌های چینی 12:58 آینده اقتصاد ایران در گروی انرژی سبز 13:55 قیمت‌گذاری دستوری؛ سوختن فرصت‌‌ها 14:30 اقداماتی که باید از دولت مطالبه کنیم https://youtu.be/6uaoEHQHsZQ?si=RI29_FBKy_3UTVfs

#فوری ترامپ: به رهبر جمهوری اسلامی نامه نوشته‌ام @PiknikAnalyst

🔴 افشاگری تکان‌دهنده پازوکی از ردیف های نجومی بودجه نهادها و غارت اموال مردم 👈 جالبه زمانی بودجه شورای نگهبان ۱ میلیارد بود، جنتی گفت حرام است و ازین پولها نمی خوریم حالا ۳۰ هزار میلیارد شده برای شش فقیه و شش حقوقدان و تازه قانع هم نیستند مجمع تشخیص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بودجه دارد دانشگاه شریف ۱۲۰۰ میلیارد تومان جامعه المصطفی ۱۷۰۰ میلیارد تومان اونوقت خروجی شریف با جامعه المصطفی را مقایسه کنید 🔻پ ن:آقای پزشکیان اگر این سفره های مفتخوری را جمع نکنی همین غارتگران بیت المال به جانت خواهند افتاد 👈👥 🗣 رسانه ماباشید دیده بان ایران، رسانه مستقل ایرانیان 🇮🇷 https://t.me/Didehban_Iran 🇮🇷

جلد مجله اسلواکی:تقسیم جدید جهان ➣ ‌@Onlin_24
جلد مجله اسلواکی:تقسیم جدید جهان ➣ ‌@Onlin_24

مسئله ایران توسعه است! اما ایران یک کشور در حال توسعه نیست. حتی در حال توسعه اقتصادی هم نیست. کشوری که تخمین می‌زنم قریب ۵۰٪ GDP رانت میده، دیگه منابعی برای سرمایه‌گذاری نداره. واسه همین هم مبتلا به قطعی برق و گازه. با چه منابعی می‌خواهد توسعه اقتصادی پیدا کنه؟ اما ایران سرخط مسیر طولانی توسعه هم نیست. در تجربه دنیا، ورود به بازار تجارت بین‌المللی شرط لازم برای آغاز مسیر توسعه بوده. این بازار کلانتری داره، که متاسفانه قلدر و بدعهده. اما این قلدر بدعهد هم قلقی داره، که با اون تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه دنیا تونستن باهاش تعامل کنند. این تعامل نه بخاطر دوستی و علاقه به جناب کلانتر، بلکه بخاطر اولویت داشتن منافع ملی‌شون، و فهم درست‌شون از اون منافع ملی بوده. اما حکومت ما بخاطر بی‌تجربگی در بستن توافقات پایدار و بخاطر اولویت دادن به خواست حلقه وفاداران، نه تنها کشورمون رو خارج از بازار تجارت بین‌المللی قراره داده، بلکه حتی بدتر، در تنش با اون بازار قرار داده. اما ایران حتی در حال دور شدن از سرخط مسیر توسعه است. بیش از چهل سال ایده‌های اشتباه و تصمیم‌گیری بر مبنای اونها، به شکلگیری نهادها و ذینفعانی منجر شده که جلوی هر اصلاحی رو می‌گیرند. ذینفعان هر تلاشی برای کاهش تنشهای خارجی رو عقیم می کنند. ذینفعان در راه هر اصلاح اقتصادی سنگ‌اندازی می‌کنند. ذینفعان بخاطر منافع امروزشون، شکاف اجتماعی کشور رو هر روز عمیقتر می‌کنند، بی‌اعتنا نسبت به تبعات بلندمدت این شکاف عمیق برای ایران. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ مسئله ما توسعه است ولی هر روز از اون دورتر میشیم. چکار باید کرد؟ با این ذینفعان قدرتمند چکار باید کرد؟ با این نهادهای ضدتوسعه چکار باید کرد؟ با این حکمرانی فشل چکار باید کرد؟ راه اسونی نداره. راه یک شبه‌ای نداره. میانبری در کار نیست. چکار باید کرد؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ این چهارمین و آخرین اپیزود صحبت‌های من و دکتر مهدی ناجی در پادکست سکه است. در اپیزود اول به تجربه چند کشور دنیا پرداختیم. اون مقدمه‌ای بود برای اپیزود دوم، که بازی قدرت در حکمرانی رو صورت‌بندی کردیم. اپیزود دوم مقدمه‌ای بود برای اپیزود سوم، که تبعات بازی قدرت در امروز ایران رو بررسی کردیم. اما هر سه اپیزود قبل مقدمه بحث اصلی بودند. اصل بحث اینه که «چه باید کرد؟» سوالی که پاسخ آسون و شسته رفته نداره. اما با یک چشم‌انداز بلند و با عزمی جدی و هماهنگ، برای ایران امروز راهی به سمت توسعه هست. اپیزود «چه باید کرد؟» دو ساعت و چهل دقیقه است. لینک یوتوب: https://youtu.be/NUN__ZY6FdE لینک کست‌باکس: https://castbox.fm/vb/783992274 لینک تلگرام: https://t.me/Sekke_Podcast/396

🔴 می‌گویند وقتی دشمن پشت دروازه‌های اصفهان بود در دربار شاه سلطان حسین بحث بر سر حلال یا حرام بودن کشمش داخل پلو بود! در تار
🔴 می‌گویند وقتی دشمن پشت دروازه‌های اصفهان بود در دربار شاه سلطان حسین بحث بر سر حلال یا حرام بودن کشمش داخل پلو بود! در تاریخ ما از این تکرارها بسیار است؛ مثل مجلسی که وسط بحران فقـر، تورم، رکود، ناترازی انرژی، بی آبی، تحریم و آلودگی هوا امضاء جمع می‌کند برای ابلاغ قانون حجاب! پ'ن:همه اینها تحرکات نفوذی ها و دست نشاندگان روس برای پرت کردن حواس مردم از دخالت ونفوذ ذلت بار روسیه در مهم ترین پرونده تاریخی ایران در رابطه با مذاکرات و رفع تحریمها 👈👥 🗣 رسانه ماباشید دیده بان ایران، رسانه مستقل ایرانیان 🇮🇷 https://t.me/Didehban_Iran 🇮🇷