☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
Open in Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
Show more4 788
Subscribers
-124 hours
+527 days
+1630 days
Posts Archive
رئیسجمهور ونزوئلا، در انتخاباتی با مشارکت ۵۹٪ مردم ونزوئلا، رئیسجمهور منتخبِ این کشور شد. حالا در قرنِ ۲۱ عضوِ باند قاچاقِ جنسی کودکانِ جزیرهٔ اپستین -رئیسجمهور کشور استعمارگرِ همیشه جنگافروز و خونریز امریکا- درحالیکه کاملاً عریان اعلام کرده بود که برای تصاحبِ نفت به ونزوئلا حمله کرده، رئیسجمهور قانونیِ این کشور رو میدزده، و به این دزدی افتخار میکنه. برای سرنوشت نفت ونزوئلا تصمیم میگیره، و صراحتاً میگه اگه ونزوئلا تصمیم بگیره که نفتش رو به من نده، باید منتظرِ حملات بیشتری باشه. در ۲۸ مرداد سال ۳۲ هم بخاطر تصاحب نفتِ ایران، علیهِ دولت ملی ایران کودتا کرد!
و در قرنِ ۲۱ ما شاهد چنین اظهارنظر مشمئزکنندهٔ حقارتآمیز و احمقانهای از سمت یک «استاد دانشگاه ایرانی» نسبت به این رفتارِ قرونوسطاییِ امریکایی هستیم! خوشحالی شما شبیه به خوشحالیِ سوریها بعد از سقوط دولت سوریهست؛ مردمی که حالا انتخابی بجز بمباران پیاپی از سمت اسرائیل؛ یا کشتار و شکنجهٔ وحشیانه توسط وحوشِ جولانی ندارند. چه کسی عنوانِ «روشنفکر» به شما داده؟ عجیبه. شماها نهایتاً بتونید شاگرد اول کلاسِ استحمارِ غربی باشید.
رئیسجمهور ونزوئلا، در انتخاباتی با مشارکت ۵۹٪ مردم ونزوئلا، رئیسجمهور منتخبِ این کشور شد. حالا در قرنِ ۲۱ عضوِ باند قاچاقِ جنسی کودکانِ جزیرهٔ اپستین -رئیسجمهور کشور استعمارگرِ همیشه جنگافروز و خونریز امریکا- درحالیکه کاملاً عریان اعلام کرده بود که برای تصاحبِ نفت به ونزوئلا حمله کرده، رئیسجمهور قانونیِ این کشور رو میدزده، و به این دزدی افتخار میکنه. برای سرنوشت نفت ونزوئلا تصمیم میگیره، و صراحتاً میگه اگه ونزوئلا تصمیم بگیره که نفتش رو به من نده، باید منتظرِ حملات بیشتری باشه. در ۲۸ مرداد سال ۳۲ هم بخاطر تصاحب امتیاز نفتِ ایران، علیهِ دولت ملی ایران کودتا کرد!
و در قرنِ ۲۱ ما شاهد چنین اظهارنظر مشمئزکنندهٔ حقارتآمیز و احمقانهای از سمت یک «استاد دانشگاه ایرانی» نسبت به این رفتارِ قرونوسطاییِ امریکایی هستیم! خوشحالی شما شبیه به خوشحالیِ سوریها بعد از سقوط دولت سوریهست؛ مردمی که حالا انتخابی بجز بمباران پیاپی از سمت اسرائیل؛ یا کشتار و شکنجهٔ وحشیانه توسط وحوشِ جولانی ندارند. چه کسی عنوانِ «روشنفکر» به شما داده؟ عجیبه. شماها نهایتاً بتونید «پاچهمالِ برگزیدهٔ کلاسِ استحمارِ غربی» باشید.
Repost from علیرضا زادبر
امروز یک بخش سخنرانی رهبر تلخ بود. خیلی تلخ. دلیل هم کم کاری ماست.
آنجایی که گفتند[مضمون این بود]: امیرالمومنین در زمان حکومت در هیچ جنگ نظامی شکست نخورد. آنجایی حضرت متوقف شد که با جنگ نرم مردم را مقابل امام قرار دادند!
خیلی تلخ بود
خیلی باید کار کرد
بنویسید
اثر تولید کنید
جامعه را آگاه کنید
جنگ اینجاست.
رسانهٔ معاویه کاری کرد که سپاهِ امیرالمومنین(ع) در یک قدمیِ پیروزی در صفین؛ به هدف نرسد. رسانهٔ معاویه کاری کرد که وقتی دشمنان و منافقان به اموال مردم حمله میکردند؛ مردم میپنداشتند که آنها افرادِ امیرالمومنیناند. رسانهٔ معاویه کاری کرد که مردم لعنِ علی(ع) را ثواب میدانستند، رسانهٔ معاویه میدانست علی(ع) ولیّ خداست؛ اما کاری کرد که بعد از شهادتش در محراب، مردم میگفتند «علی مگر نماز میخواند؟» رسانهٔ معاویه کاری کرد که قرآن خواندنِ سرِ اباعبدالله(ع) روی نیزهها را مردم نبینند و ایشان را واجبالقتل بدانند..
دستگاه تبلیغاتی معاویه هنوز مشغول به کار است. معاویه حریفِ ذوالفقارِ علی(ع) نبود، حریفِ غیرت علوی نبود، کارش را با تحریف و فریب تمام میکرد. مبادا در آن غرق شوید!
-
امسال حدودِ ۱۲هزار مسجد مراسمِ اعتکاف رو پوشش میدن.
با بیش از یکونیم میلیون مُعتکف! یعنی رشد ۳۰درصدی نسبت به پارسال. هزینههایِ این مراسم هم مسجدمحور و مردمنهاده. ۲۰۵ مسجـد بطور ویژه شرایطِ حضور مادرانی که فرزند خردسال دارن رو هم فراهم کردن.
سوال دوباره. اینا «مردم» نیستن؟
مردم برایِ شما در همون آشوبگرانی خلاصه میشن که با قمه و انواع سلاحِ سرد و گرم و آتش زدن اموال عمومی و خون ریختن و حمله به مامور و تخریب خودروی مردم و مغازهٔ کسبه؛ خودشونو «معترض» جا میزنن؟
-
شبکهٔ سه داره مراسم بزرگِ «فاتح خیبر» با عنوان «تکرار خواهد شد» رو نشون میده. با حضور جمعیت در میدان امامخمینی(ره) تهران. در کنارش تصاویر جمعیت حاضر در کرمان -مسیرِ منتهی به مزار حاجقاسمِ عزیز.
اینا «مردم» نیستن؟
یک فریم از «آزادی» قلدرهای جهان!
ما عملاً با یه سیرکِ بینالمللی باحضور فعال وحوشِ کراواتیِ غربی مواجهایم. امریکا -و نوچهٔ صهیونیستیش- هروقت میخواد در امور داخلیِ کشورها دخالت میکنه، جنگ داخلی، فتنه و حملهٔ نظامی راه میندازه. به بهانهٔ هستهای، زن، حقوق بشر، تروریسم؛ چیزی که خودش پایهگذارش بوده، و آزادی!
اما با هدفِ تصاحبِ نفت، غارت منابع و تثبیت سلطهٔ استعماری که نتیجهای بجز ویرانی، تجاوزها و کشتار و در نهایت تجزیهٔ وحشتناک اون کشورها نداره. بعد از عراق و سوریه و لیبی و افغانستان و سودان و اوکراین و … حالا نوبت ونزوئلاست. ونزوئلایِ بدون هستهایِ بدون مرگ بر امریکایِ بدون آخوند! اما پر از نفت. ترامپ بعد از حمله و دزدیدنِ رئیسجمهور ونزوئلا صراحتاً میگه: ما درحال تصمیمگیری دربارهٔ اینکه چه کسی در ونزوئلا قدرت رو به دست بگیره هستیم!
یعنی چی؟ کو دموکراسی؟ حقوقِ بشر؟ سازمان ملل؟ امریکا بیاد رئیسجمهور یه کشوری رو بدزده، به کشورش حمله کنه، و بگه نفتت مال منه؟ این همون سیستمِ بینالمللی مطلوبِ غربزدههاست؟ نکتهٔ دردناکش اینه که در این جهانِ وحشی؛ عدهای بیعقل از خلعِ سلاح ایران حرف میزنن…
صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار روز ولادت امیرالمؤمنین(ع)، و سالگرد شهادت شهید سلیمانی، ۱۴۰۴/۱۰/۱۳.
کلمه به کلمهٔ سخنرانی رو گوش بدید. شما مستدل، منطقی و مستندترین تحلیل رو اینجا خواهید شنید؛ نه در تیترهای مغزضانه و دروغِ اینترنشنال!
امسال حدودِ ۱۲هزار مسجد مراسمِ اعتکاف رو پوشش میدن.
با بیش از یکونیم میلیون مُعتکف! یعنی رشد ۳۰درصدی نسبت به پارسال. هزینههایِ این مراسم هم مسجدمحور و مردمنهاده. ۲۰۵ مسجـد بطور ویژه شرایطِ حضور مادرانی که فرزند خردسال دارن رو هم فراهم کردن.
اینا «مردم» نیستن؟
رهبری امروز صراحتاً حقِ «اعتراضِ» بازاریها به وضعیت اقتصادی رو به رسمیت شناختن و مطالبه رو مطالبهٔ درستی عنوان کردن؛ از طرفی صراحتاً مقابله با عملههایِ موساد رو که این مطالبه رو به ناامنی و اغتشاش کشوندن رو مطرح کردن، اما تیتری که اینترنشنال میزنه اینه! چون اینترنشنال دنبال بویِ خون و ناامنی و نفرته؛ چون جیبش از همین طریق پر میشه و به ریشِ مخاطب میخنده.
رهبر انقلاب:
«بازاری وقتی نگاه میکند به وضع پولی کشور، کاهش ارزش پولِ کشور، عدمثباتِ قیمت پولِ کشور و پولِ خارجی که موجب شود محیط کسب و کار ثبات نداشته باشد، میگوید من نمیتوانم کاسبی کنم، راست میگوید. این را مسئولین کشور قبول دارند و من میدانم که رئیسجمهور محترم و دیگر مسئولین سطح بالای کشور در صدد علاج این مشکل هستند. اعتراض بهجاست اما اعتراض غیر از اغتشاش است. ما با معترض حرف میزنیم باید حرف بزنند مسئولین با معترض، با اغتشاشگر حرف زدن فایدهای ندارد. اغتشاشگر را باید به جای خودش نشاند.» ۱۴۰۴/۱۰/۱۳.
این ۶ دقیقه رو دیدید؟ از بیانات امروز رهبری دربارهٔ اتفاقات اخیر. حالا اینو ببینید:
Repost from اخبار رهبر شهید انقلاب 🇮🇷
📣 روایت رهبر انقلاب از حوادث اخیر در کشور
🎤 حضرت آیتالله خامنهای صبح امروز:
✏️ اولاً قشر بازار و بازاری جزو وفادارترین قشرهای کشور به نظام اسلامی و به انقلاب اسلامی است. ما بازار را خوب میشناسیم. به اسم بازار و بازاری نمیتوان با جمهوری اسلامی و با نظام اسلامی مقابله کرد. بله؛ این اجتماعات عمدتاً از طرف بازاریها بود اما حرفشان حرف درستی بود.
✏️ بنده هم توی تلویزیون شنیدم هم توی محاسبات و توی کارها این را دیدم. بازاری وقتی که نگاه میکند به وضع پولی کشور کاهش ارزش پول کشور عدم ثبات قیمت پول کشور و پول خارجی که موجب بشود محیط کسب و کار ثبات نداشته باشد، میگوید من نمیتوانم کاسبی کنم، راست میگوید. این را مسئولین کشور قبول دارند و من میدانم که رئیسجمهور محترم و دیگر مسئولین سطح بالای کشور در صدد علاج این مشکل هستند. این یک مشکل است این هم دست دشمن در میان است.
✏️ این را هم عرض بکنم به شما. این گران شدن قیمت ارز خارجی بالا رفتن بیحساب ارز خارجی و عدم ثبات او، هی برود بالا و بیاید پایین که کاسب نداند تکلیفش چی است، این طبیعی نیست این کار دشمن است. البته باید جلویش گرفته بشود با تدابیر گوناگون دارند تلاش میکنند هم رئیسجمهور هم رؤسای قوای دیگر بعضی مسئولین دیگر دارند تلاش میکنند که این کار درست بشود. بنابراین بازاریها اعتراضشان به این مطلب بود و این مطلب مطلب درستی است. آن چه مهم است این است که یک عده آدم تحریک شدهی مزدور دشمن پشت سر بازاریها بایستند و شعار ضد اسلام و ضد ایران و ضد جمهوری اسلامی بدهند. این مهم است.
✏️ اعتراض به جاست اما اعتراض غیر از اغتشاش است. ما با معترض حرف میزنیم باید حرف بزنند مسئولین با معترض با اغتشاشگر حرف زدن فایدهای ندارد. اغتشاشگر را باید به جای خودش نشاند.
✏️ اینکه یک عدهای تحت عناوین گوناگون نامهای گوناگون میآیند به قصد تخریب به قصد ناامن کردن کشور پشت سر بازاریهای مؤمن و سالم و انقلابی قرار بگیرند از اعتراض آنها سوءاستفاده کنند اغتشاش کنند اصلاً قابل قبول نیست، مطلقاً. کار دشمن را باید شناخت، دشمن آرام نمینشینند از هر فرصتی استفاده میکند. اینجا دیدند یک فرصتی است از این خواستند استفاده کنند، البته مسئولین ما در میدان بودند و خواهند بود؛ مهم مجموعهی ملّت است. مهم همان چیزهایی است که سلیمانی را سلیمانی کرد. ایمان، اخلاص، عمل. مهم بیتفاوت نبودن در مقابل جنگ نرم دشمن است. بیتفاوت نبودن در مقابل شایعهپردازیهای دشمن است. اینها مهم است.
✏️ مهم این است که وقتی انسان احساس کرد دشمن طلبکارانه میخواهد تحمیل کند یک چیزی را بر کشور و مسئولین، بر دولت بر ملّت، با قدرت کامل بایستد در مقابل دشمن و سینه سپر کند. ما در مقابل دشمن کوتاه نمیآییم، ما با اتکای به خدای متعال با اتکال به خدای متعال و با اطمینان به همراهی مردم انشاءاللّه به توفیق الهی دشمن را به زانو در خواهیم آورد. ۱۴۰۴/۱۰/۱۳
💻 Farsi.Khamenei.ir
«اللَّهُمَّ إِنَّا لَانَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّاخَیْرا»
ما در آن لحظهٔ شکستنِ آن بغضِ شریف؛
در بُهت صبحگاهـیِ بیلبـوردهای خیابان؛
در سکوتِ شهر،
در میانِ هقهقِ یکـبارهٔ جمعیت،
آنجا که میخواند؛
«قاسم هنوز زندهست!»
ما در بُغضِ شکستهٔ آن مَرد، جا ماندیم؛
لابهلایِ یک کوه دلتنگی..
۱:۲۰
شش سال شد!
و انگار که یک «کوه» سفـر کرده از این دشت،
انقدر که خالی شده بعد از تو
جهانم…
روزت مبارک ایرانمَرد،
مَردِ مَردا، عـزیز نامیرایِ من…
Repost from روایتِ پاک
🔻 حمله ی زمینی ایادی تروریست ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به مرزهای شرقی کشور، با دلاوری رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خنثی شد؛ از ورود آنان به داخل کشور جلوگیری بهعمل آمد و تلفات سنگینی به نیروهای مهاجم وارد گردید.
تمرکز اغتشاشات در شهرهای رینگِ اولِ مرزی، مراکز استانهای غربی و شرقی کشور، و کریدورهای نزدیک به آنها، بیتردید تصادفی و بیدلیل نیست.
🔻 @hossein_pak69
من تو تیمِ شمام؛ مردِ خدا.
شما که مصداق بارزی برایِ «مؤمـنون بالله». شما که یکّهتازِ میدان عزت و استقلال ایرانی، حتی گاهی به تنهایی...شما که فرماندهای. شما که همیشه در مِیدانی. من تو تیمِ شمام؛ نه نه لیبرالمسلکهایِاشرافی، نه لاشخورهای اجنبی، نه خارجنشینهایی که چنگ و دندون تیز کردن برای تکهپاره کردنِ این خاک مقدس. این تمدنِ دیرین. من سمتِ شمام و این افتخار منه.
السلام ای محــورِ هنگامهاش!
ای همه حرفِ وصیتنامهاش…
روزت مبارک مَرد. پدر.🤍
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
