en
Feedback
SevenHells

SevenHells

Open in Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Show more
484
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-730 days
Posts Archive
photo content

نمیدونم چه اصراری دارین تاریخ بازدید از طبیعتتونو روی درختا ثبت کنین. بابا به خدا واسه ما مهم نیس تو کی اینجا بودی. گند نزن تو درخت :(

از مامان باباتون دویست میلیون میگیرین میرین خارج از کشور؟ چجوری؟؟؟ من بابام بهم میگه رفتی خوابگاه دیگه نیا خونه پول رفت و آمدت زیاد میشه.

از تعزیه هایی با بودجه فیلم مزاحمت ۲، انتظار لباس هایی در حد بودجه سریال مختار دارین. شل کنین دیگه. :|

این همه عزادار. این همه انسان های ماتم زده و مغموم. این وسط یه مسلمون واقعی پیدا نمیشه یه سطل شله با پست بفرسته؟

به نظرم اینستا باید قابلیتی می‌داشت که میتونستیم لایک کردن دیگران رو هم لایک کنیم. حتی در خیلی از موارد جایز بود بتونیم لایک نکردنشونم لایک کنیم.

photo content
+4

من یا یه کاریو شروع نمیکنم، یا اگه شروع کنم جوری نتیجه میگیرم که انگار شروعش نکردم.

موفق شدم از این خز بازیای محرمی درآرم. من دیگه خیلی باحالم پسر. ^-^

اگر نذری هستیم، سعی کنیم خاص باشیم. قیمه نباشیم‌.

اگر یکی از روزهای سالیم، سعی کنیم ترجیحا تعطیل رسمی باشیم.

امروز رفتم یه آموزشگاه زبان، سه نفر اومده بودن واسه ترجمه مدارکشون. یکیشون دمپایی پاش بود و لباس کهنه تنش. فک کنم همه زندگیشو فروخته بود که بره! زمانه‌ی غریبی است خلاصه.

منتظر روز خوبی ام که خودم هم میدونم هیچ وقت نمیرسه. درست مث وقتی که از یه خواب خوب بیدار میشی و بعد هی سعی میکنی بهش ادامه بدی اما نمیتونی.

از این زل زدن‌های هرروزه خسته ام جک. میفهمی؟ از این روزمرگی بیزارم. از اینکه هر روز زل بزنم توی چشم بقیه و به همه حرف‌هایشان بخندم، زل بزنم به اتوبوس برای اینکه اشتباهی سوار نشوم، زل بزنم به مسیر که اشتباهی پیاده نشوم، زل بزنم به گوشی‌ام که برایم تکست بفرستند، زل بزنم به اجاق گاز که نکند شیر سر برود، زل بزنم به جاده که نکند یک نفر مرا ندیده باشد، زل بزنم به آینه تا به قیافه ام عادت کنم، زل بزنم به آینده، به امروز، به دیروز. من از زل زدن خسته ام جک. میفهمی؟

بهش که نگاه میکنم توی دلم میگم اصلن زندگی برای همینه. بیای عاشق بشی، نگاش کنی، قربون صدقه قد و بالاش بری، چشماشو بمیری، دستاشو بگیری، دورش بگردی، وقتی ناراحته بذاری لپتو بکشه، اون بخنده، تو بخندی... غیر اینه مگه؟

در حال حاضر برای دلایل خیلی زیاد و متفاوتی حرص میخورم. شبیه یه بمب شدم که سیم قرمز و آبی و سبز و کوفت و زهرمارشو هم بچینی بازم خنثی نمیشه فقط میترکه.

نگاه فقط نگاه مرموز افراد موقع بازی کردن جرات حقیقت.

زندگی من پر از تغییر و هیجانه‌. مثلا تا همین دیروز بی دلیل ناراحت بودم؛ از امروز با دلیل ناراحتم.

Claim Your Weapons (ft. Atrel) - Acoustic Version.mp310.49 MB

"I believe if there's any kind of God it wouldn't be in any of us, not you or me but just this little space in between. If there's any kind of magic in this world it must be in the attempt of understanding someone sharing something. I know, it's almost impossible to succeed but who cares really? The answer must be in the attempt."