en
Feedback
SevenHells

SevenHells

Open in Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Show more
484
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-1230 days
Posts Archive
روز از نو، انگزایتی از نو.

بیدار شدن واسه کلاس ۸ صبح یه حسی داره مثل خوابیدن توی فاضلاب و بیدار شدن با جریان دستشویی کارمندهای سراسر کشور که دارن توی دستشویی به خودشون و زمین و زمان فحش میدن.

سمت من نیاین. من خطرناکم. من ازونام که میگم سوپ شامه. آرررره. خورش کرفسم دوست دارم.

photo content

هوای زمستون آدمو پیر میکنه. جوری که آدم دلش میخواد چنگ بزنه به هر چیزی که بتونه خوشحال و جوون نگهش داره و بهش گرما بده. هوای بهار اما یه طور عجیبیه. یه جوری که انگار بهت میگه هی پسر. بسه. نفس بکش. این لحظه انقدر قشنگه که تو نیاز به هیچ چیز دیگه ای نداری واسه خوشحالی.

Movements - Losing My Religion.mp310.36 MB

با یکی باشین که کنارش گوشه بزرگراه نشستنم کیف بده، تو کافه و هتل پنج ستاره که کنار گوسفندم خوش میگذره.

photo content

اینقدر حس هیچ پخی نبودن بر زندگیم چیره شده که بنظر میاد حتی وقتی پخی بشم هم از زیر یوغ این حس ستمگر ظالم بیرون نیام.

من یک سگ درون دارم که خود سگ نداره. به این صورت که از تنهایی متنفرم ولی نمیذارم هیچکی نزدیکم شه.

تعلق داشتن مهمه. میدونی؟ تعلق داشتن همون چیزیه که وقتی داری میفتی توی سیاهچاله‌های زندگی برمیگردی بهش. اونیه که دستتو میگیره از سیاهچاله میکشدت بیرون و میندازتت توی بغل مامانت. میندازتت روی تخت گوشه‌ی اتاق که آفتاب بهار روش پهن شده. میندازتت بین دوستایی که مدت‌هاست صورتشونو نتونستی از نزدیک ببینی. میندازتت توی لباسی که بوشو میده. تعلق داشتن تنها راه نجات ماست!

خب بیا پروانه باشیم. مگه چی میشه؟ آدم مگه چقد بیشتر از پروانه ها عمر میکنه؟ اول کرم باشیم، برگ بخوریم، پیله بپیچیم دورمون. تو بشو پیله ی من. بعد با هم پروانه باشیم، زیر نور لامپ تو یه شب مهتابی بشینیم با هم بوسیدن دو نفر روی نیمکتو تماشا کنیم بعدم پرواز کنیم. من کنار تو، تو کنار من. بیا پروانه بشیم. باشه؟

photo content

هر روز و هر روز نشانه ی دور بودنت روی شانه‌هام محکم‌تر فشار می آورد. هر گنجشکی که میخواند، هر شکوفه ای که توی باد میرقصد، هر چشمی که چشم های تو نیست... مرا غمگین‌تر میکند. چیزی نمانده که حجم غم از تمام وجودم بزرگ‌تر شود و مرا مثل تکه‌های آینه‌ی شکسته پرت کند زیر کمدهایی که هرگز تکان نمیخورند. چیزی نمانده که تا شوم و بشکنم و بشکنم و بشکنم. بیا...

photo content
+3

دیدین لامپو اگه هی روشن خاموش کنین میسوزه؟ خب آدما هم همینن. هی فازتون عوض شه میسوزن.

اینقدر اطرافیان من دلسوز منن که وقتی بهشون میگم از حشره بدم میاد تمام حشرات دشت و دمن و کوه و کمر و سوراخ سمبه های زندگیشونو میارن میکنن تو چشمم. ینی حتی اگه بهشون بگم من از اکسیر حیات جاودانه بدم میاد پامیشن میرن اکسیر حیات جاودانه رو میارن به زور بهم میدن که حساسیتم کم بشه.

photo content

10 Frédéric Chopin - Nocturne opus posthume.mp34.20 MB

بعضی وقتام نباید مایه گذاشت. زندگی خیلی شلوغ پلوغه. همیشه مطابق انتظار نیست. کسی چه میدونه؟!