en
Feedback
جمع مدیران نامدار ایران

جمع مدیران نامدار ایران

Open in Telegram

با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel جمع مدیران نامدار ایران

Channel جمع مدیران نامدار ایران (@excellentmanagers) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 27 605 subscribers, ranking 2 284 in the Business category and 12 218 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 27 605 subscribers.

According to the latest data from 27 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -175 over the last 30 days and by -6 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 22.51%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 8.97% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 6 214 views. Within the first day, a publication typically gains 2 477 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as مدیر, جا, آقا, وقت, کس.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 28 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Business category.

27 605
Subscribers
-624 hours
-337 days
-17530 days
Posts Archive
🔴 جهانیان و گربۀ ما ✍️ مهدی تدینی ♈️همین ایران کنونی، ایران جمهوری اسلامی، مطلوب‌ترین ایران برای جهانیان است. توافق عجیبی در دنیا سر ما وجود دارد ــ ما یعنی وضع کنونی مردم ایران. بعید می‌دانم کشوری در جهان پیدا شود که جهانیان این‌قدر از وضع موجودش راضی باشند. به هر حال، موضع و نظر مردم ایران برای هیچ‌کس ــ به معنی واقعی کلمه، هیچ‌کس! ــ در این دنیا اهمیت ندارد و هر کشوری، چه دور و چه نزدیک، از شرایط موجود ایران راضی است ♈️بیایید موضع همسایگان و کشورهای دور و نزدیک را مرور کنیم. ایران کنونی بهترین ایران برای روسیه است: ایرانی که دائم می‌کوشد در مسائل استراتژیک موضعی نزدیک به روسیه داشته باشد، در خاورمیانه دائم با آمریکا و متحدان آمریکا درگیر باشد، در مهم‌ترین مسئله، یعنی نفت و گاز، مسیری را در پیش گیرد که منافع روسیه تهدید نشود. ایرانی که با درگیری سر مسئلۀ هسته‌ای، همیشه خود را وامدار کمک و همراهی روسیه کرده باشد. ایرانی که در برابر روسیه لبخند از لبش نمی‌افتد. ♈️ایران کنونی آن‌قدر مطلوب چین است که هر توضیحی دربارۀ آن، فقط توضیح واضحات است. ایرانی که توازن در روابط خارجی‌اش چنین یکسویه و شرق‌گرایانه است، مطلوب‌ترین ایران برای چین است. ایرانِ قرارداد بیست‌وپنج‌‎ساله... ایرانی که در رقابت میان چین و آمریکا، لیدر تشویق‌کنندگان چین است ♈️اسرائیل در خواب نمی‌دید بتواند به کشورهای عرب نزدیک شود. اسرائیلی که چند دهه با پشتیبانی آمریکا کشورهای عرب را تحقیر کرد و شکست داده بود. نسل جوان عرب‌ها باید با کینۀ اسرائیل در دل بزرگ می‌شدند، اما امروز اسرائیل یکی یکی کشورهای عرب را به صف متحدان خود اضافه می‌کند. حتی عربستان، قدرت محوری کشورهای عربی، فقط از سر رودربایستی و ظاهرسازی هنوز روابطش را با عربستان عادی‌سازی نکرده و هر نظاره‌گر هوشیاری می‌فهمد عربستان و اسرائیل در خفا روابط خوبی دارند. اگر چنین ایرانی وجود نداشت، اسرائیل در خواب هم نمی‌دید، بتواند با راهبردی‌ترین دشمنانش همپیمان شود! اصلاً در غیاب چنین ایرانی، اسرائیل چگونه توجهات را از عملکرد خود منحرف سازد و به هر بهانه‌ای مظلوم‌نمایی کند؟ ♈️کشورهای عربی... درست است که عربستان و کشورهای حوزۀ خلیج فارس سر برخی مسائل دائم از سیاست‌های ایران می‌نالند، اما همین ایران را به ایران دیگری که ممکن است متحد آمریکا باشد و صادرات نفت و گازش را با سرعت افزایش دهد، ترجیح می‌دهند. عربستان با بهره‌گیری از شرایط نامناسب ایران در بازار نفت و گاز صادراتش را به بیش از دوازده میلیون بشکه در روز رسانده. وجود ایران عربستان را برای غرب به متحدی گرانبهاتر تبدیل کرده ♈️امارات از این بی‌میلی و بی‌تفاوتیِ دیرینۀ ایران نسبت به تجارت آزاد، نهایت بهره را برد و ساحل جنوبی خلیج فارس را به بزرگ‌ترین مرکز ترانزیت و کانون اصلی تجارت منطقه تبدیل کرد ♈️ایدئال‌ترین ایران برای ترکیه همین ایران کنونی است. موج سرمایه‌ای که از ایران به سوی ترکیه سرازیر می‌شود را به چشم ببینید.چه موج توریست‌ها که با این وضع پاسپورت ایرانی، یکی از معدود مقاصد مطلوبی که دارند، ترکیه است و هم مهاجران ایرانی... وضع موجود باعث شده است هزاران ایرانی جلای وطن کنند و برای رهیدن از استرس و فشار و داشتن سبک زندگی مطلوب خود، به ترکیه پناه برند ♈️غرب به مدد وجود ایرانِ جمهوری اسلامی است که از عرب‌ها باج می‌گیرد، و به ویژه می‌تواند تسلیحات فراوانی به آن‌ها بفروشد. ایران، با این توان موشکی و داشتن برنامۀ هسته‌ای که غربی‌ها را ترسانده است، عرب‌ها را نمی‌ترساند؟ اصلاً این‌همه بزرگ جلوه دادن توان نظامی ایران برای این نیست که برخی مسائل خاورمیانه به سمتی برود که اروپا و آمریکا دوست دارد؟ با این ایران، حمایت یکجانبۀ آن‌ها از اسرائیل لاپوشانی می‌شود، عرب‌ها در زمینۀ انرژی بهتر همکاری می‌کنند و برای خرید اسلحه هم زودتر و بیشتر سر کیسه را شل می‌کنند ♈️می‌ماند متحدان ریز و درشت ایران در منطقه، از حزب‌الله و انصارالله و حماس تا بشار اسد و حشد شعبی... ایران عزیز آن‌هاست و به این‌که متحد ایرانند، افتخار می‌کنند. ایران، با همین شرایط امروزش، برای هر کسی در این دنیا، به نحوی و از جهتی مطلوب است. فقط کمی بابت مسئلۀ هسته‌ای نگرانند، زیرا آن‌ها ایران ابرقدرت نمی‌خواهند، ایرانی می‌خواهند که زورمند به نظر رسد، ولی در مقابل دست‌وپایش به طور کامل از جهت سیاسی و اقتصادی بسته باشد. ایرانی که هم ترسناک باشد و هم قابل‌مهار. ♈️وضع موجود ما، مطلوب جهانیان است ــ جهانیان، به معنای دقیق کلمه! با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوش
کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوشته محمد وحیدی راد مدیر عامل (انجمن بازرگانی ایران و کانادا) به قلمی ساده و کاملا جامع نوشته شده و حاوی تعداد حدودی ۱۴۰۰ صفحه می باشد که توسط انتشارات جاجرمی منتشر شده است. انجمن بازرگانی ایران و کانادا این امکان را فراهم کرده است که چنانچه از طریق لینک زیر کتاب را به قیمت پشت جلد تهیه کنید، هزینه ارسال آن به سراسر ایران رایگان خواهد بود. https://canadairan.ca/books/ ~ 🇨🇦🇮🇷 @canadairanca

#تبلیغات

🔴 افرادی بدون نام با قصد جان دختران! رودربایستی با خودی‌ها! ✍️حسین ثنایی‌نژاد بالاخره یک مقام رسمی زبانش باز شد و رسما اعلام کرد مسمومیت دختران دانش آموزان کار عمدی افرادی بوده است که دوست داشتند تمام مدارس دخترانه تعطیل شود. شرمتان باد! این چه جور اعلامی است برای خبری که چنین جنایت عظیمی را در خود دارد؟! چرا می‌گویید "افرادی" و نامشان نمی‌برید؟! لابد این افراد معلوم شده‌اند که شما رسما اعلام می‌کنید. اگر معلوم شده‌اند چرا نام و نشانی از آنها نمی‌برید؟! به کجا وصل می‌شوند این داعش‌های وطنی که به جای ذکر اسمشان می‌گویید "افرادی"! چگونه است که به سرعتی باور نکردنی آن زن بیچاره را با چشم کبود در جلو تلویزیون می‌نشانید تا اعتراف و اظهار ندامت کند؟ آن دختر ورزشکار و آن خانم مهندس چگونه بی‌درنگ در صفحه اینستاگرامش از جرم‌ ناکرده‌اش تبری جست؟! ولی اینجا جنایتکارانی که قصد جان صدها نفر را کرده‌اند باید نامشان "افرادی" باشد؟! آیا اینگونه می‌خواهید اعتماد بازسازی کنید؟! با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

✅ دورۀ «مدیرعامل حرفه‌ای» مدرسۀ عالی کسب‌وکار ماهان ⏰ دورۀ مدیرعامل حرفه‌ای مدرسۀ کسب‌وکار ماهان، به‌عنوان اولین دوره شخصی‌سا
✅ دورۀ «مدیرعامل حرفه‌ای» مدرسۀ عالی کسب‌وکار ماهان ⏰ دورۀ مدیرعامل حرفه‌ای مدرسۀ کسب‌وکار ماهان، به‌عنوان اولین دوره شخصی‌سازی‌شده برای مدیران عامل در ایران، تمامی نیازهای مدیران سازمان‌های امروزی را به‌صورت تخصصی مدنظر قرار داده است. شما با شرکت در این دوره از خدمات ذیل بهره‌مند خواهید شد: ⭐️۱۲۶ ساعت آموزش کاربردی توسط اساتید تراز اول ⭐️برگزاری کانون ارزیابی به‌همراه کتابچۀ ارزیابی مدیریت فردی ⭐️برگزاری سه جلسه منتورینگ گروهی با مدیران عامل الهام‌بخش ⭐️برگزاری دو جلسه مشاورۀ کلینیکی فردبه‌فرد ⭐️برگزاری دو جلسه کوچ فردی (بیزنس کوچ و لایف‌کوچ) ⭐️امکان حضور در رویدادهای هفتگی کافه‌نتورک (باشگاه کسب‌وکار ماهان) ⭐️همچنین شما با عضویت در شبکۀ چند هزار نفری مدیران عامل سازمان‌ها قادر خواهید بود تا با گسترش تعاملات و شبکه‌سازی اثربخش، به توسعه شبکه ارتباطی خود با مدیران اثرگذار بپردازید. 📱جهت دریافت مشاورۀ تخصصی و ثبت نام، عدد 78 را به شماره 02188401313 بفرستید.

#تبلیغات

🔴 ابتذال دین: چرا قرآن می‌فرماید وای به حال نمازگزاران؟ ✍️زهره سعیدی 🔘خداوند در قرآن هیچ‌گاه نفرموده است وای به حال بی‌حجابان، وای به حال بی‌نمازان، وای به حال روزه‌خواران، وای به حال به حج نرفتگان. اما فرموده وای به حال نمازگزاران: «واى بر نمازگزاران، کسانی که روز جزا را انكار مى‌كنند، واى بر نمازگزاران، کسانی که یتیم‌نوازی نمی‌کنند، واى بر نمازگزاران، کسانی که از فقرا دستگیری نمی‌کنند، واى بر نمازگزاران، کسانی که ریا می‌کنند» (ماعون / 1-6). 🔘فکر می‌کنید چرا خداوند این چنین نمازگزاران را نهیب زده است؟ مگر می‌شود کسی نماز بخواند اما مورد عتاب خداوند قرار بگیرد؟ مگر می‌شود کسی نماز بخواند اما روز جزا را انکار کند؟ قاعدتاً نمازگزار کسی است که روز جزا را پذیرفته است زیرا لازمۀ نماز خواندن، پذیرش دین اسلام و لازمۀ مسلمانی باور داشتن به زندگیِ پس از مرگ است؛ و لازمه باور داشتن به زندگیِ پس از مرگ اجتناب از زشتی‌ها و رذائل اخلاقی و التزام به خوبی‌ها و فضائل اخلاقی است. به همین خاطر خداوند می‌فرماید: «نماز انسان را از کار زشت و ناپسند بازمي‌‏دارد» (عنکبوت / 45). 🔘حال در نظر بگیرید کسانی نماز بخوانند و در عین حال مرتکب دروغ، دغل، ظلم، ستم، اتهام ناروا، ریا، دورویی، قضاوت ناعادلانه، بی‌رحمی، بی‌عدالتی و تبعیض گردند؛ نماز بخوانند و عامل رواج فقر در جامعه باشند؛ نماز بخوانند و به مخالفان خود تهمت بزنند؛ نماز بخوانند و به زندانی خود ظلم کنند؛ نماز بخوانند و حقوق اولیه مردم را زیر پا بگذارند؛ نماز بخوانند و مکرر دروغ بگویند؛ نماز بخوانند و مسئولیتی را قبول کنند که تخصص و شایستگی آن را ندارند؛ نماز بخوانند و اصول اخلاقی را به نفع حفظ وضعیت موجود زیر پا بگذارند؛ نماز بخوانند و فقر مردم را که خود مسبب آن هستند به بی‌حجابی دختران حواله دهند؛ نماز بخوانند و ظالمانه بازجویی کنند؛ نماز بخوانند و مانع شکنجه نشوند؛ نماز بخوانند و کم‌سوادان و غیرمتخصصان را بر باسوادان و متخصصان اولویت دهند. 🔘چنین نمازگزارانی حتی اگر به زبان روز جزا را انکار نکنند در عمل منکر آن هستند. آنها نه تنها اعتقادی به روز جزا ندارند بلکه دین خدا را به ابتذال کشانده‌اند زیرا با نمازخواندن خود مدعی دینداری هستند و نماد دینداری به شمار می‌روند اما با عملکرد خود دیگران را از دینداری بیزار می‌کنند. زشتی کار اینها بسیار بیشتر از کسانی است که مرتکب همین اعمال می‌شوند ولی نماز نمی‌خوانند زیرا آنها ادعای دینداری ندارند و نماد دین به شمار نمی‌روند. پس واى بر نمازگزاری که نمازش او را از بی‌عدالتی، دروغگویی، فریب و قساوت باز نمی‌دارد؛ وای بر نمازگزاری که عملکردش نافی روز جزاست؛ واى بر نمازگزاری که ظلم می‌کند؛ وای بر نمازگزاری که در مواجهه با هم‌نوع رحم ندارد؛ وای بر نمازگزاری که تهمت بر مخالفان خود را روا می‌داند؛ وای بر نمازگزاری که ریاکارانه نماز می‌خواند؛ وای بر نمازگزاری که در جایگاهی می‌نشیند که شایستگی آن را ندارد؛ و در یک کلام وای بر نمازگزاری که دین خدا را به ابتذال کشانده است. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوش
کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوشته محمد وحیدی راد مدیر عامل (انجمن بازرگانی ایران و کانادا) به قلمی ساده و کاملا جامع نوشته شده و حاوی تعداد حدودی ۱۴۰۰ صفحه می باشد که توسط انتشارات جاجرمی منتشر شده است. انجمن بازرگانی ایران و کانادا این امکان را فراهم کرده است که چنانچه از طریق لینک زیر کتاب را به قیمت پشت جلد تهیه کنید، هزینه ارسال آن به سراسر ایران رایگان خواهد بود. https://canadairan.ca/books/ ~ 🇨🇦🇮🇷 @canadairanca

#تبلیغات

🔴چگونه سقوط آموزش و پرورش باعث سقوط یک ملت میشود؟! در کشوری که مقام معلم با رهبر آن کشور یکی است و مردم آن کشور فقط در برابر دو شخصیت تعظیم میکنند: « رهبر و معلم»؛ آن کشور میشود "چین" در کشوری که هرکس به مقام معلمی نایل میشود به بالاترین نشان افتخار آن کشور دست می یابد؛ آن کشور میشود "انگلستان" در کشوری که معلم، حق کاری به غیر از معلمی را ندارد؛ آن کشور میشود "روسیه" در کشوری که برای معلم، حقوق معینی تعیین نمیشود؛ آن کشور می شود "ژاپن" اما... در کشوری که مادری حاضر به ازدواج دخترش با یک معلم جوان نمی شود! در کشوری که دانش آموزان یک مدرسه، ساندویچ بعد از ظهرشان را از دکه معلمشون خریداری میکنند! در کشوری که معلمش ناهار نخورده سریع خود را برای دادن سرویس به تاکسی تلفنی محله اش معرفی میکند! در کشوری که یک معلم، سرویس ایاب و ذهاب مدرسه دانش آموزان خود میباشد. در کشوری که بالاترین دغدغه های معلمینش چگونه زیستن آبرومندانه است! در این جامعه است که: مریض، به دست پزشکی که بتواند تقلب کند خواهد مرد! خانه ها به دست مهندسی که موفق به تقلب شده ویران خواهند شد! منابع مالی را به دست حسابداری که موفق به تقلب شده از دست خواهیم داد! جهل، در سر فرزندان که موفق به تقلب شده فرو میرود! و این در یک کلام یعنی: سقوط آموزش و پرورش = سقوط ملت به معلمین بها بدهیم با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 انفجار ابله ها چیست؟ ♈️گای کاوازاکی؛ نظریه پرداز اپل؛ از پدیده ای صحبت می کند که استیو جابز آن را به نام «انفجار ابله ها» نامگذاری می کند. ♈️وقتی مدیری با استانداردها و مهارتِ سطح A انتخاب می شود، این مدیر اطراف خود را از نیروهای متخصص و با سطح استاندارد A پر می کند. ♈️برعکس، اگر شروع به پایین آوردن استانداردهای خود کنید و به سطح Bها اجازه ورود به سازمان را بدهید، افرادی با سطح توانایی C را جذب خواهند کرد تا احساس برتری بیشتری کنند. این روند به قدری ادامه پیدا می کند تا سرانجام به افرادی با سطح Z ها ختم شود. ♈️به عبارت دیگر، مدیران درجه یک، کسانی را استخدام می‌کنند که از خودشان بهتر و تواناتر هستند، اما افراد درجه دو و پائین تر با توجه به نگرانی از دست دادن جایگاه خود، افرادی از خود پایین تر را استخدام یا به کار می گمارند و همین طور نفرات رده های پایین تر و ... ♈️لذا پس از مدتی، با موجی فراگیر از افراد ضعیف و ناتوان در ساختار سازمان مواجه می شویم که معدود افراد توانمند را نیز فلج می کنند...! ♈️به این پدیده، اصطلاحاً«انفجار ابله ها» گفته می شود. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

تور نوروزی ویتنام ۱۴۰۲ 🕊 🍀 سفر به بهشت هالونگ، تجربه‌‌ای منحصر بفرد و فراموش نشدنی در ‌جنوب شرق آسیا با اسپیلت‌البرز 3 روز اقامت در کروز سنتی در جزایر زیبای "بابی تو لانگ"، "هالونگ"و "لان ها" همراه با صبحانه، ناهار و شام بازدید از مجموعه تونل‌های "کوچی" و ... صفحه‌ی سفر ویتنام 📌 ظرفیت ثبت نام: ۷ نفر 🗓 تاریخ سفر: از ۲ فروردین ۱۴۰۲ ⏳ مدت زمان سفر: ۸.۵ روزه 👤 راهنمای تور: نادره معصوم‌زاده 🚨 مهلت ثبت‌نام تور ویتنام تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۹ اسفندماه می‌باشد. در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی شما هستیم: ☎️ 021-66902680 📲 09108666902 ارسال پیام در تلگرام:      @spiletadmin برای ارسال پیام در واتساپ کلیک نمایید. 🌎سفر با اسپیلت‌البرز، تجربه یک سبکِ زندگی ناب است.

#تبلیغات

🔴 مبارزه با فساد " نـر" می‌خواهد "ماده‌های" قانون جوابگو نیست!!! می‌گویند که در زمان رضاشاه ، در یکی از پاسگاه‌‏های ژاندارمری سابق، ژاندارمی خدمت‏ می‌‏کرد که مشهور بود به سرجوخه جبّار... این سرجوخه جبار، مانند بسیاری از همگنان و همکاران خودش در آن روزگار، سواد درست و حسابی نداشت ولی تا بخواهی زبل و کارآمد بود و در سراسر منطقه خدمت او، هیچ خلافکاری را یارای نفس‏ کشیدن نبود. از قضای روزگار، در محدوده خدمت‏ سرجوخه جبار، دزدی زندگی می‌کرد که به راستی، امان مردم را بریده و خواب سرجوخه جبار را آشفته گردانیده بود. سرجوخه جبار، با آن کفایت و لیاقتی که‏ داشت، بارها، دزد را دستگیر کرده، به‏ محکمه فرستاده بود، ولی گردانندگان‏ دستگاه قضا هربار به دلایلی و از آن جمله‏ فقدان دلیل برای بزهکاری دزد یاد شده، او را رها کرده بودند، به گونه‏‌ای که،گاهی، جناب دزد، زودتر از مأموری که او را کت‌بسته به‏ مرکز دادگستری برده بود، به محل باز می‌گشت، مخصوصاً چندبار هم از جلوی پاسگاه رد می‌شد و خودی نشان می‌داد یعنی که بعله.... و برای آدم دلسوزی مثل سرجوخه جبار تحمل این موضوع خیلی سخت بود. یک روز، سرجوخه جبار، که از دستگیری و اعزام بیهوده دزد سیه‌کار و آزادی او به ستوه آمده بود، منشی‏ پاسگاه را فراخواند و به او دستور داد که قانون‏ مجازات را بیاورد و محتویات آن را برای‏ سرجوخه بخواند. منشی پاسگاه، کتاب قانونی را که‏ در پاسگاه بود، آورد و از صدر تا ذیل، برای‏ سرجوخه جبار خواند. ماده 1...ماده 2...ماده 3... و الآخر... سرجوخه جبار، که در تمام مدت خوانده‏ شدن متن قانون مجازات، خاموش و سراپا گوش‏ بود، همین‏که منشی پاسگاه آخرین ماده قانون‏ را، خواند و کتاب را بست، حیرت زده و آزرده ‏دل، به منشی گفت: اینها که همه ‌اش "ماده" بود، آیا این کتاب، حتی یک " نـر" نداشت؟ آنگاه سرجوخه جبار، به منشی گفت: ببین در این کتاب صفحه سفید هست؟ منشی کتاب را گشود و ورق زد و پاسخ داد: قربان! در صفحه آخر کتاب، به اندازه‏ نصف صفحه، جای سفید باقی‏ مانده است. سرجوخه جبار گفت: قلم را بردار و این مطالب را که می‏‌گویم‏ بنویس و چنین تقریر کرد: " نـر" سرجوخه جبار: هرگاه یک نفر، شش‏ بار به گناه دزدی، از طرف پاسگاه دستگیر و به محکمه فرستاده شود و در تمام دفعات، از تعقیب و مجازات معاف گردد و به محل‏ بیاید و کار خودش را از سر بگیرد، برابر " نـر" سرجوخه جبار، محکوم است به اعدام! پس از اتمام کار منشی، سرجوخه جبار، نخست، زیر نوشته را انگشت زد و مهر کرد و پس از آن، دستور داد، دزد را دستگیر کنند و به پاسگاه بیاورند. آنگاه او را در برابر جوخه‌آتش قرار داد و فرمان اعدام را در باره‌‏اش اجراء کرد. گویا خبر این ماجرا، به گوش مقامات وقت‏ رسانده شد و دستور داد شد سرجوخه جبار را، احضار کنند... هنگامی که سرجوخه جبار، به حضور ریس دادگاه رسید، قاضی پرخاش‏ کنان از او پرسید چرا چنان‏ کاری کرده است. سرجوخه جبار پاسخ داد: قربان! من دیدم در سراسر قانون‏ مجازات، هرچه هست، "ماده" است ولی حتی یک‏ " نـر" توی آن همه "ماده" نیست و آن‏وقت‏ فهمیدم که عیب کار از کجا است و چرا دزدی‏ که یک منطقه را، با شرارت‏‌هایش جان به سر کرده است، هربار که دستگیر می‏‌شود، بدون‏ آن‏که آسیبی دیده باشد، آزاد می‏‌شود و به محل‏ باز می‌‏گردد. این بود که لازم دیدم درمیان‏ "ماده‌های" قانون مجازات، یک " نـر" هم باشد. این است که خودم آن " نـر" را به قانون اضافه و دزد را طبق قانون " نـر" اعدام کردم و منطقه را از شرّ او آسوده گردانیدم! و حق با سرجوخه جبار بود با این "ماده‌ها" نمی‌شود بافساد مبارزه کرد، " نـر " می‌خواهد....! با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

⏰ دورۀ کارشناسی ارشد EMBA دانشگاه UMEF ✅ دورۀ کارشناسی ارشد EMBA دانشگاه UMEF سوئیس، ادامه تحصیل شما در مقاطع عالی‌تر در خارج
⏰ دورۀ کارشناسی ارشد EMBA دانشگاه UMEF ✅ دورۀ کارشناسی ارشد EMBA دانشگاه UMEF سوئیس، ادامه تحصیل شما در مقاطع عالی‌تر در خارج از کشور را امکان‌پذیر خواهد کرد. ✅ دریافت مدرک کارشناسی ارشد EMBA از یک دانشگاه اروپایی که توسط موسسه WES کانادا نیز تطبیق‌پذیر است، رزومه شما را حرفه‌ای‌تر کرده و روند مهاجرت شما را به‌طور چشمگیری تسهیل خواهد کرد. ✅ در این دوره کاربردی شما از دانش روز مدیریت و تجربیات 10 استاد بین‌المللی بهره خواهید برد. ✅ با توجه به روند ارزیابی علمی و پذیرش این دورۀ منحصربه‌فرد، شرکت در این دوره، شبکه ارتباطی حرفه‌ای شما را به‌طور قابل‌توجهی گسترش خواهد داد. ☎️ جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام عدد 191 را به شماره 02188401313 بفرستید.

#تبلیغات

🔴 اگر جواد خیابانی رییس بانک مرکزی بود...؟! ✍️عزتی رستگار ♈️جواد خیابانی جمعه، ۱۳دی ماه سال ۹۲ در حالی گزارش زنده‌ی دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران را بر عهده گرفت که دقایقی قبل از این مسابقه، خبر درگذشت مادرش را به اطلاعش رسانده بودند و او به دلیل آنچه «انجام وظیفه» خواند، در ورزشگاه آزادی باقی ماند تا گزارشگر دیدار حساس پرسپولیس و نفت تهران باقی بماند. ♈️وی در جریان گزارش برای لحظاتی به گریه افتاد، و به این وسیله تاثرش را به بینندگان تلویزیون هم انتقال داد. او حتی در انتها با بازیکنان برتر دو تیم به گفت‌وگو پرداخت. ♈️وی خطاب به بینندگان توضیح داد که آدم بی‌احساسی نیست اما با توجه به اینکه وظیفه داشته بازی را گزارش کند در استادیوم آزادی مانده است. ♈️بنابر اعلام روز گذشته محمدباقر قالیباف، قرار بود صبح امروز ۳ اسفند ۱۴۰۱ جلسه غیرعلنی با حضورمحمد رضا فرزین رئیس بانک مرکزی، معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی برای بررسی وضعیت بازار ارز انجام شود. جلسه‌ای که به دلیل شرکت محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی در مراسم ختم مادرهمسرش به سه شنبه هفته آینده موکول شد. ♈️کیفیت زندگیِ هر فرد، فارغ از زمینه‌ای که در آن تلاش می‌کند، رابطه‌ی مستقیمی با میزان تعهد او به انجام وظیفه دارد. اگر جناب خیابانی ریاست بانک مرکزی را به عهده داشت با توجه به تعهد و حسن انجام وظیفه که از وی سراغ داریم، بی شک در جلسه بررسی وضعیت بازار ارز حاضر می شد و بعد از اتمام جلسه در مراسم ختم شرکت می کرد. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 مجلس تابعی که به بازی گرفته نمی شود! ✍️ حبیب رمضانخانی امروز دوم اسفند، سومین سالروز انتخابات مجلس یازدهم است. انتخاباتی که با رد صلاحیت گسترده شورای نگهبان، به پاقدمی کرونا در سال ۹۸ برگزار و به مجلسی منتهی شد که به اذعان کارشناسان از ضعیفترین و تابعترین مجالس کل ادوار ایران بوده و هست. مجلسی که بعد از فضای افزایش قیمت ارز و تورم ناشی از خروج ترامپ از برجام، با شعار رفع معیشت مردم پای کار شد، ولی آنچه کرد، از مصوبه اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها که باعث عدم احیای برجام شد تا موافقت با حذف ارز ترجیحی و جراحی اقتصادی که با همراهی کامل با دولت سیزدهم صورت پذیرفت، برعکس، عملا ضد معیشت مردم و در جهت خالی کردن سفره آن ها اقدام نمود. مجلسی که با پیشنهاد ختم قرآن در مجلس شروع و با نواختن سیلی توسط قانونگذار بر صورت مامور قانون تا سوژه های نابی چون، شیعیان ایالت میشیگان و فساد اینترنت شبانه و... تا تقاضای جمعی نمایندگان برای برخورد شدید با معترضان ادامه یافت و آنچه پرداخته نشد، همان وظیفه اصلی و قانونی مجلس بود! آری، مجلسی که قرار بود از طریق ابزارهای قانونی، نظارت بر کار دولت داشته و تخلفات آن را رصد و رسیدگی کند، از همان ابتدا با درخواست ۲۲۰ نماینده از آقای رییسی برای شرکت در انتخابات، تابعیت و شیفتگی خود را عیان کرد، تا جایی که امروز، با شرایط بسیار ناگوار اقتصادی؛ تورم ۵۰ درصدی و دلار پنجاه هزار تومنی، جرات و شجاعتی برای سوال و استیضاح اعضای دولت را در خود نمی بیند! در تایید بی اهمیت انگاشتن مجلس، که به اذعان مجتبی ذولنور، برای هر یک دقیقه آن ۱۰۰ میلیون تومان هزینه می شود، همین یک اعتراف نماینده مجلس کافی است: محسن زنگنه، نماینده تربت حیدریه: «بحث‌هایی که در مورد ارز یا مولدسازی وجود دارد یا در شورای سران قوا مطرح می‌شود یا در شورای امینت ملی، که مجلس هم عضو آن شوراهاست ولی ما در مجلس اصلاً از اتفاقاتی که می‌افتد خبر نداریم» آری، وقتی جایگاه نمایندگانی چون: تقی زاده، دهخدا، محمدعلی فروغی، قوام السلطنه و مصدق ها و... در مجلس با امثال عنابستانی، جلالی، رضاخواه و... جایگزین می شود، بایستی هم منتظر چنین مجلس نمونه و کارنامه درخشان بود! با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوش
کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوشته محمد وحیدی راد مدیر عامل (انجمن بازرگانی ایران و کانادا) به قلمی ساده و کاملا جامع نوشته شده و حاوی تعداد حدودی ۱۴۰۰ صفحه می باشد که توسط انتشارات جاجرمی منتشر شده است. انجمن بازرگانی ایران و کانادا این امکان را فراهم کرده است که چنانچه از طریق لینک زیر کتاب را به قیمت پشت جلد تهیه کنید، هزینه ارسال آن به سراسر ایران رایگان خواهد بود. https://canadairan.ca/books/ ~ 🇨🇦🇮🇷 @canadairanca

#تبلیغات