en
Feedback
جمع مدیران نامدار ایران

جمع مدیران نامدار ایران

Open in Telegram

با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel جمع مدیران نامدار ایران

Channel جمع مدیران نامدار ایران (@excellentmanagers) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 27 626 subscribers, ranking 2 304 in the Business category and 12 281 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 27 626 subscribers.

According to the latest data from 24 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -179 over the last 30 days and by 0 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 16.50%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 10.09% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 0 views. Within the first day, a publication typically gains 2 788 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as مدیر, جا, آقا, وقت, کس.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 25 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Business category.

27 626
Subscribers
No data24 hours
-357 days
-17930 days
Posts Archive
#تبلیغات

📝📝 یونگ و فاشیسم و اتکای به اوباش؛ ♈️ زمانی که فاشیست ها در آلمان و اتریش روی کار آمدند، کارل گوستاو یونگ به قدرت رسیدن آن‌ها را یک پدیده‌ی مذهبی دانست و اسم این پدیده را مذهب اوباش نهاد! فاشیست‌ها بر شانه‌های اوباش سوار می‌شوند: ♈️ تکنیک موفقیت آن‌ها این است که یک مذهب جدید خلق می‌کنند .،مذهبی که در آن اطاعت از پیشوا تنها شرط رستگاری است! در مذهب خلق شده توسط فاشیست‌ها، برخلاف اغلب مذاهب رایج عالم، نیازی به پرهیزکاری، پارسایی، درون‌نگری و ارتباط شخصی با الوهیت وجود ندارد. همه آئین مذهبی در مناسک جمعی و با شور و غلیان هیجانات صورت می گیرند : مراسم رژه، گردهمایی‌های عظیم خیابانی، تکان دادن پرچم‌ها و به بازو بستن بازوبند‌هایی که عضویت در آئین پیشوا را نشان می‌دهند. ♈️ اوباش کسانی هستند که فاقد یک هویت فردی و یک نظام ارزشی درونی هستند. آن‌ها نه تمایل به پارسایی و انضباط دارند و نه توان درون‌نگری و گوشه‌گیری و اعتکاف. پس برای چنین کسانی که همیشه دچار احساس گناه و احساس حقارت عمیق بوده اند مذهب فاشیست‌ها نور امید رستگاری است: ♈️ به جای سکوت ،شعار بدهید و فریاد بزنید، به جای تنهایی برای شما اعتکاف گروهی فراهم می کنیم و به جای ارتباط درونی با الوهیت، یک ارتباط جمعی با پیشوا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فاشیست‌ها به اوباش اعتمادبه‌نفس می‌دهند، به آن ها وعده تعمید و رستگاری می دهند و این همان چیزی است که اوباش به آن نیاز دارند. ♈️ این چنین است که فاشیست‌ها به راحتی لشگری از اوباش فراهم می‌آورند، لشگری که خشونت را عبادت می‌داند و همچون یک ماشین غول‌پیکر ارعاب و سرکوب به پیش می‌رود. ♈️ هیتلر راجع به نژاد ،بسیار حساس است اما آموزه‌ی نژادی او پر از تناقض و به لحاظ علمی بی‌اساس است. مفهوم نژاد هرگز تعریف نمی شود. مردم، نژاد، قبیله، گونه و ملت تقریبأ به یک معنا به کار می‌روند! ♈️ گرچه او مساله‌ی نژادی را "کلید تاریخ جهان" می‌داند، واقعیات زیست شناسی و ژنتیک ربطی به او ندارند. نظریه او منحصرأ در خدمت تبیین و توجیه نفرت و تعصب پیروانش نسبت به "دیگران" قرار دارد.  ♈️ همچنین است یهودی‌ستیزی هیتلر: هیتلر همه دشمنانش را بدون استثناء یهودی می‌داند. دموکراسی و جامعه‌ی ملل، صلح طلبی، مارکسیسم و هنر مدرن همه از ابداعات یهودیت بین‌المللی هستند! به همین دلیل بین اوباش و پیشوا یک تفاهم عمیق ایجاد می‌شود. هیتلر علیه همه نهادهای مدرن اعلام جنگ می‌کند، نهادهایی که برای اوباش غیر قابل درک و ثقیل هستند، پس هیتلر به اوباش این پیام را می‌دهد: آن چه برای شما غیر‌قابل‌فهم است بد است، نابودش کنید! ♈️ حزب_نازی در انتخابات ۱۹۳۲ پیروز شد، در ۱۰ می ۱۹۳۳ مراسم کتاب‌سوزان در برلین برگزار شد و در ۱۱ آوریل ۱۹۳۳ "پاکسازی" موزه ها و گالری ها آغاز شد! هیتلر در ۱۹۳۹ کشور آلمان را وارد جنگی بد سرانجام کرد. جنگی که پس از ۶ سال تخریب و کشتار با نابودی کشور و خودکشی پیشوا، به پایان می رسد، با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 سید محرومان و جت شخصی 🔹اگر روزگاری «دور دور کردن»‌ در خیابان اندرزگوی تهران با انتقاد همراه بود، حالا به همت دولت رئیسی شاهد دور دور کردن با جت شخصی در آسمان خواهیم بود. 🔹ماجرای آزاد شدن خرید «جت شخصی» یکبار دیگر نشان داد، دولت ابراهیم رئیسی که دم از فقرا می‌زد، اتفاقا دلش بیشتر طبقه مرفه جامعه می‌تپد. در شرایطی که دولت ارز برای واردات دارو، ماشین‌آلات و خودرو ندارد، با کدام ارز قرار است «جت شخصی» وارد شود؟ البته که دولت از این مساله ناراحت نیست که ارز خود را به قیمت بازار آزاد (یا همان ارز تلگرامی که به آن انتقاد می کردند) به پولدارهای جامعه بفروشد. به این ترتیب هم دولت سود می‌کند، هم این افراد می‌توانند به مراد دلشان برسند و با جت شخصی خودشان دوردور کنند. 🔹مردمی که هر روز چرتکه می‌اندازند که به چه ترتیب از یارانه و کالابرگ استفاده کنند. همان جماعتی که به رئیسی رای دادند و فکر می کردند او «سیدمحرومان» است، حالا چشم به آسمان می‌دوزند و دور دور کردن با جت شخصی را تماشا خواهند کرد. 🔹آیا واردات جت شخصی ایراد دارد؟ در یک اقتصاد سالم و بدون بحران، نه تنها وارد کردن، بلکه ساختن و داشتن جت شخصی حتما به پیشرفت اقتصاد کمک می کند. اما در اقتصادی که همه چیز وابسته به ارز است و ارز در اختیار دولت، وارد کردن «جت‌شخصی» با کدام ارز قرار است صورت بگیرد؟ 🔹برخی معتقدند: «خب، جت‌ها می تواند با ارز شخصی وارد شود». اما کدام تاجری در خارج از ایران فعالیت می‌کند و ارز حاصل از درآمدش در خارج را حاضر است تبدیل به جت‌شخصی کند و به جای آسمان اروپا، در آسمان ایران با آن پرواز کند؟ طبیعی است که این ارز باید حاصل از کسب و کاری در داخل باشد. 🔹براساس اطلاعاتی که سایت «روزگار خودرو» منتشر کرده همین حالا حدود ۲۵۰ هواپیمای سبک در کشور وجود دارد که برخی در جهت اجاره برای تفریح یا مسافرت استفاده می‌شود. اما دقت کنید این هواپیماها، جت شخصی که مشخصات اشرافی دارند، نیست. 🔹جت‌های شخصی نماد یک سبک زندگی است و معنای مشخص دارد. درست به مانند ماشین «رولز رویس» و باز یکبار دیگر تاکید کنیم که در اقتصادی سالم و معمولی داشتن نمادهایی مانند «جت شخصی و رولز رویس» می‌تواند قابل فهم باشد. اما در شرایطی که مردم برای خرید خودرو 206 باید زار و زندگی خود را بفروشند تا 100 میلیون تومان ودیعه دولت را فراهم کنند. بعد در سامانه جامعه خودرو ثبت نام کنند و دست آخر هم نتوانند یک خودرو داخلی که مدل آن متعلق به دهه 70 است خریداری کنند، صحبت از واردکردن جت شخصی، انگشت در چشم ملت کردن است. 🔹ملتی که براساس همین آمارهای منتشر شده درصد سفرهای نوروزی‌ آنها کاسته شده و در آستانه تابستان تن و بدنشان برای افزایش اجاره خانه،‌ به لرزه افتاده‌است. 🔹در چنین شرایطی خبر مجوز «جت شخص» درد کسانی را دوا می کند که اتفاقا در این سالها مردم را در تحریم‌ها نگه داشتند و خودشان از سفره تحریم‌ها منفعت بردند. آنقدر منفعت بردند که سوار شدن بر خودروهای 20 میلیاردی هم آنها را راضی نمی‌کند. آنها جت می‌خواهند. پرنده‌ای که وقتی در هوا پرواز کرد، دودش را در چشم مردم فقیر فرو کند. و این نتیجه تدبیر و تجربه دولت رئیسی است که به نابرابری بیشتر درجامعه دامن می زند. به جرات میشود گفت: تاثیر این نابرابری بر مردم قطعا بیشتر از تحریم‌ها خواهد بود. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

☑️ مدیرعاملی تنها یک جایگاه نیست، بلکه یک تخصص حرفه‌ای است ✅ دوره «مدیرعامل حرفه‌ای» ماهان 📕 دوره مدیرعامل حرفه‌ای ماهان، به
☑️ مدیرعاملی تنها یک جایگاه نیست، بلکه یک تخصص حرفه‌ای است ✅ دوره «مدیرعامل حرفه‌ای» ماهان 📕 دوره مدیرعامل حرفه‌ای ماهان، به‌عنوان اولین دوره شخصی‌سازی‌شده برای مدیران عامل در ایران، تمامی نیازهای مدیران سازمان‌های امروزی را به‌صورت تخصصی مدنظر قرار داده است. شما با شرکت در این دوره از خدمات ذیل بهره‌مند خواهید شد: 🔻۹۰ ساعت آموزش کاربردی توسط اساتید تراز اول 🔻برگزاری جلسات منتورینگ گروهی با مدیران عامل الهام‌بخش 🔻فرصت شبکه‌سازی حرفه‌ای با مدیران عامل 🔻امکان حضور در رویدادهای هفتگی کافه‌نتورک (باشگاه کسب‌وکار ماهان) ☎️ جهت دریافت مشاوره تخصصی و ثبت نام، عدد 16 را به شماره 02188401313 بفرستید.

#تبلیغات

🔻بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ دولت برای نهادهای فرهنگی مذهبی ▫️موسسه نشر آثار حضرت امام: ۱۶۰ میلیارد تومان ▫️آستان مقدس حضرت امام: ۲۱۶ میلیارد تومان ▫️دبیرخانه ستاد حمایت از خانواده: ۸,۷۸۹ میلیارد تومان ▫️سازمان اوقاف: ۱۳۲ میلیارد تومان ▫️کمک به معیشت روحانیون: ۱۲۲۷ میلیارد تومان ▫️بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس: ۲۶۰۲ میلیارد تومان ▫️ستاد مرکزی راهیان نور: ۴۹ میلیارد تومان ▫️قرارگاه قرب بقيه الله: ۲,۹۵۵ میلیارد تومان ▫️مجمع جهانی تقریب: ۲۱۲ میلیارد تومان ▫️فرهنگستان زبان و ادب فارسی: ۱۰۴ میلیارد تومان ▫️مجمع جهانی اهل بیت: ۲۵۷ میلیارد تومان ▫️بنیاد سعدی: ۶۹ میلیارد تومان ▫️خبرگزاری جمهوری اسلامی: ۳۷۴ میلیارد تومان ▫️دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: ۸۳۱ میلیارد تومان ▫️شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: ۲۶۸ میلیارد تومان ▫️شورای عالی حوزه های علمیه: ۶,۹۶۲ میلیارد تومان ▫️شورای حوزه علمیه خراسان: ۹۰۰ میلیارد تومان ▫️مرکز خدمات حوزه علمیه: ۷,۵۴۴ میلیارد تومان ▫️موسسه آموزشی امام خمینی (ره): ۴۳۷ میلیارد تومان ▫️سازمان تبلیغات اسلامی: ۸,۷۳۱ میلیارد تومان ▫️شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: ۳۱۱ میلیارد تومان ▫️جامعة المصطفى العالمية: ۱,۴۲۷ میلیارد تومان ▫️ستاد احیای امر به معروف: ۲۵۶ میلیارد تومان ▫️سازمان صداوسیما: ۲۲,۲۰۸ میلیارد تومان 🔻آیا تاثیر ۶۷۰ هزار میلیارد ریال بودجه که صرف امور دینی و فرهنگی در سال می‌شود را در زندگی خود احساس می‌کنید؟ با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

📌 آیندۀ کشور ✍️ #محمود_سریع‌القلم پرسش بنیادی هم اکنون این است که چگونه می ‌توان نرخ دو رقمی تورم را به تک رقمی کاهش داد؟ امری که طی سال ‌های متمادی امکان ‌ پذیر نشده است. از منظر اقتصاد سیاسی و عرف جهانی، راه ‌حل ‌های آزمون شده ای در بین کشورهای میان پایه وجود دارد. بعضی اقدامات به شرح زیر قابل طرح هستند: 1. عضویت در سازمان تجارت جهانی (WTO)؛ 2. روابط عادی مالی و بانکی با جهان؛ 3. جذب سرمایه ‌گذاری خارجی؛ 4. سیاست خارجی در خدمت مقتضیات رشد و توسعه اقتصادی؛ 5. سرمایه ‌گذاری گسترده در زیرساخت ‌های کشور؛ 6. صادرات حداقل چهار میلیون بشکه نفت در روز؛ 7. حمایت شفاف و پایدار از فعالیت بخش خصوصی؛ 8. شفافیت و تداوم در سیاست  ‌گذاری ‌های مالی، پولی، اقتصادی و مالیاتی؛ 9. آزادی رسانه ‌های خصوصی و دولتی در پی گیری عملکرد افراد و نهادهای دولتی؛ 10. محدود کردن روابط با همسایگان به تجارت، سرمایه گذاری، فرهنگ و دیپلماسی. نه تنها ساخت فعلی قدرت نمی ‌تواند این Package را بپذیرد، بلکه کسری از آن را هم نمی ‌تواند قبول کند زیرا این مجموعه اقدامات برای حرکت در مسیرتک رقمی کردن نرخ تورم، یک پارادایم حکمرانی جدیدی در راستای عملکرد کشورهای میان -پایه ای مانند ترکیه، اندونزی و مکزیک است که تضادی با نظام جهانی ندارند. طبعاً هیچ حاکمیتی بر خلاف مصالح خود عمل نمی ‌کند. این Package برای تک رقمی کردن تورم و امیدوار کردن عامۀ مردم نسبت به آینده، افکار نوین، مدیران متفاوت و پایگاه اجتماعی متمایزی می ‌طلبد. پس آنچه باقی می ماند، تداوم سیاست های فعلی اقتصادی و رویکرد فعلی سیاست خارجی است. حاکمیت کشور از دو سو، زیر فشار است: بی ثباتی اقتصادی داخلی و تحریم ‌های خارجی. هرچند بتوان داخل را با کنترل ‌های گاه و بی ‌گاه و چاپ ۵ همت (هزار میلیارد تومان) در روز، مدیریت کوتاه مدت کرد ولی لغو تحریم ‌ها بدواً به اتخاذ یک منطق جدید در حکمرانی نیاز دارد که مجموعۀ غرب نیزامکان پذیرش آن را داشته باشد. طبیعی است که حاکمیت کشور، چنین چرخشی را نخواهد پذیرفت زیرا باید در ساخت قدرت خود تجدید نظر کند. در عین حال، لغو حدود چهارهزار تحریم ‌، یک پروژۀ عظیمی است که تصورِ فرآیند مذاکراتی و اجرایی آن سرگیجه  ‌ ‌آوراست. پس می ‌ماند تداوم سیاست های فعلی اقتصادی و رویکرد فعلی سیاست خارجی. با توجه به هزینه ‌های فزایندۀ نهاد دولت و نا ترازی نظام بانکی، منابع مالی برای سرمایه ‌گذاری در تولید و زیرساخت ‌های کشور بسیار محدود بوده و یا به علت محدودیت استخراج و مشکلات فروش نفت، به حداقل رسیده است. برای حاکمیت، حفظ وضع موجود با اندکی تعدیل ‌های مقطعی تنها راهبرد واقع بینانه خواهد بود زیرا اصلاحات بنیادی اقتصاد کشور، خانه تکانی ‌های جدی سیاسی، فرهنگی و امنیتی به همراه خواهد داشت و ائتلاف ‌های متفاوت سیاسی را به وجود خواهد آورد. طبعاً هیچ حاکمیتی با دست خود ساخت قدرت خود را متزلزل نمی ‌کند ضمن اینکه در گونه  ‌شناسی لذاتِ متصورِ بشر، هیچ لذتی بالاتر از لذت قدرت قرار نمی ‌گیرد. حفظ وضع موجود، توان اجرای یک راهبرد دراز مدت را ندارد اما با تعدیل ‌های ماهانه و شکار فرصت ‌های کوتاه  ‌مدت، قابلیت عملیاتی شدن را دارد. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

📝📝فروپاشیِ کمونیسم و درس‌هایی که باید از آن گرفت ✍️بیژن اشتری ♈️سی و دو سال پیش در چنین روزهایی اتحاد شوروی رسما فروپاشی خود را اعلام کرد. ثمره این فروپاشی ایجاد پانزده کشور مستقل بود. ♈️نظام‌های سیاسی به شیوه های گوناگون فرو می پاشند. شیوه فروپاشی شوروی از درون بود هر چند عامل خارجی به صورت غیر مستقیم اثرگذار بود. ♈️دلایل فروپاشی را می توانم فهرست وار برایتان ذکر کنم: 🔰یک) سوق یافتن بخش اعظم بودجه و منابع کشور به سمت تولیدات نظامی و برنامه های فضایی و غفلت از تامین نیازهای ضروری مردم از قبیل غذا، مسکن و غیره. 🔰دو) صرف بودجه های هنگفت برای ادامه جنگ افغانستان و حفظ پایگاه های نظامی در کشورهای اقماری و کمک های بلاعوض اقتصادی به کشورهای کمونیستی در اروپا و سایر نقاط جهان که در مجموع منجر به ضعف شدید اقتصادی کشور و رشد نارضایتی در بین مردم شد. 🔰سه) سربرآوردن قشر فاسدی از سیاستمداران که جز حفظ مناصب و امتیازات مادی انحصاری شان به چیز دیگری فکر نمی کردند. 🔰چهار) فرسودگی ایدئولوژی حکومتی و بی اثر شدن ماشین پروپاگاندا به مرور زمان. 🔰پنج) نفی اقدامات اصلاحی از سوی نظامیان و هسته سخت قدرت. گورباچف و یاران اصلاح طلبش تلاش زیادی کردند که با انجام اصلاحات سیاسی و اقتصادی نظام را از فروپاشی نجات دهند اما سران ارتش و اعضای گارد قدیم حاضر به پذیرش این اصلاحات نشدند و بر روش های سرکوبگرانه پیشین اصرار کردند. 🔰شش) شکاف بین حکومت و مردم به حدی عمیق شد که اعتماد متقابل بین مردم و حکومت کاملا از بین رفت. این وضعیت منجر به حالت انقلابی شد به طوری که نه حاکمان می توانستند مثل سابق حکومت کنند نه مردم می‌خواستند مثل سابق از حکومت فرمان ببرند 🔰هفت) بی اثر شدن ماشین سرکوب به نحوی که هزینه سرکوب برای حکومت بسیار بیشتر از هزینه تحمل اعتراضات عمومی شده بود. ♈️من نمی‌توانم خوشحالی خودم را از فروپاشی کمونیسم بین‌الملل در سی و دو سال پیش ابراز نکنم. هر چه می‌گذرد مطمئن تر می‌شوم که کمونیسم چیزی جز شرارت مطلق نبوده و نیست. کمونیست‌ها حداقل باعث مرگ صد میلیون نفر در قرن بیستم شدند. ♈️خطر کمونیسم البته همچنان باقی‌ست. امروزه کمونیست‌ها خود را سوسیالیست یا ترقی‌خواه یا پراگرسیو یا لیبرال می‌نامند بس که واژه کمونیست منفور شده. این نئوکمونیست‌ها چه بسا جنایت‌های استالین و پل پوت را هم محکوم کنند اما نباید فریب‌شان را خورد. ♈️امروزه کمونیست‌ها در صحنه های نبرد تازه‌ای مشغول فعالیت هستند و هوادار حقوق اقلیت‌های جنسی و قومیتی و نژادی و غیره شده‌اند. پس باید حواسمان جمع باشد که در دام آنها نیفتیم. ♈️ما ایرانی‌ها یک‌بار گول کمونیست‌های وطنی را خورده‌ایم و همین یکبار باید بار آخر باشد. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

photo content

#تبلیغات

با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

📌 سن یعقوب قرمزیان از عمر كشور اسرائيل بيشتر است! در راهپیمایی روز قدس امسال، در کمال تعجب و تاسف پلاکاردهایی با شعار مشكوك« مرگ بر یهود» و « مرگ بر یهودیان» ! در دست برخی از راهپیمایان حمل مي شد که اگر آن را به نقشه شوم جاسوسان عالی رتبه و پر نفوذ موساد، نسبت ندهیم، در خوشبینانه ترین حالت، می توان گفت كه ناشی از یک نادانی و ناآگاهی عمیق تاریخی است! در ایران و دیگر کشورهای جهان، جمعیت قابل توجهی از یهودیان زندگی می کنند، که به رغم تبلیغات رژیم اسرائیل، هیچ نسبت و قرابتی با آن ندارند و حتی در بسیاری مواقع از مخالفان سرسخت جنایت های ضدحقوق بشری اين رژيم نیز بوده اند. بنابراین، جمع بستن میان یهودیان و صهیونیست ها، خواسته یا ناخواسته، کمک به ترویج راهبرد تاریخی سیاستمداران سرائیل است! ضمن اینکه جمعیتی از این یهودیان، هموطنان ما خود ما به حساب مي آيند بر اساس مستندات تاريخي، حضور يهوديان در ايران به سه هزار سال پيش مي رسد و بيشترين قرابت فرهنگي و همزيستي مسالمت آميز را با ديگر هموطنان خود داشته و به دليل اعتبار و نفوذ اجتماعي، در حوزه اقتصادي نيز، همواره موفق بوده اند. یکی از این خانواده های موفق، خانواده قرمزیان است که در تجارت و صنعت شهرت جهانی دارد. يعقوب قرمزيان( متولد 1280 شمسی) تاجر خرده پا و از يهوديان اهل آذربايجان ايران بود كه فرش هاي محلي آن منطقه را مي خريد و به تجار تهراني مي فروخت. به مرور زمان، خود او با تجار خارجي طرف شد و مستقيما به تجارت فرش و پارچه هاي نفيس ايراني مبادرت كرد و به يكي از تجار سرشناس كشور مبدل شد. اعتبار او به حدی رسید که گفته مي شود در جريان كنفرانس تهران كه رهبران متفقين (روزولت، چرچيل و استالين) در تهران حضور داشتند، شبي را نيز ميهمان منزل او بودند. قرمزيان در آغاز دهه 1320 و اندکی بعد از شروع حكومت پهلوي دوم، به همراه خانواده اش به نيويورك آمريكا مهاجرت كرد و در آنجا، فروشگاه كوچكي در زمينه صنايع دستي و مخصوصا فروش قالي و قاليچه هاي ايراني داير كرد. كار او خيلي زود رونق گرفت و نزديك به 20 شعبه فرش فروشي در آمريكا و كانادا تاسيس كرد و در کمتر از چند دهه، تبدیل به اعجوبه ای در تجارت دنیا شد. خانوده قرمزیان در آمریکا و کانادا و شاید در کل جهان با بزرگترین سازه تجاری جهان، معروفند. «وست ادمونتون مال- West Edmonton Mall) » تا سال ۲۰۰۴ بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان بود و اکنون شعبه ای از آن در نیوجرسی با عنوان « mall of american» بزرگ‌ترین مرکز خرید آمریکا و دهمین مرکز خرید بزرگ جهان است. این مرکز تجاری و تفریحی که مساحت آن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع (۵۰ هکتار) است، در بر گیرنده ۸۰۰ فروشگاه، ۲۵ رستوران با وسیع ترین و با شکوه ترین سالن ها و تجهیزات ورزشی، سرگرمی، فرهنگی و سینمایی است که سالانه 32 میلیون بازدید کننده دارد و هشتمين شگفتي دنيا ناميده مي شود. علاوه بر اين، شركت « تریپل فایو گروپ – Triple Five » يعني بزرگترين بنگاه املاك و مستغلات جهان، داراي 400 شعبه در کشورهای کانادا، آمریکا، بریتانیا، ژاپن، تایوان و خاورمیانه و نيز چندين هتل مستقر در لاس وگاس، يك شركت معتبر نفتي و نيز صدها موسسه جانبي در چين، آفريقا و هنگ كنگ نيز، متعلق به «يعقوب قرمزيان» و پسرانش اسکندر، نادر، رافائل و بهمن است. از همه اینها مهمتر، عشق و علاقه یعقوب قرمزیان به ایران و فرهنگ ایرانیان است مهدی کرباسیان که در اواخر دهه 60 به عنوان مدیر دولتي برای تهیه تجهیزات نفتي به کانادا سفر کرده بود، می گوید با کمال تعجب متوجه شدیم که رئیس شرکت طرف قرارداد، یعقوب قرمزیان است: « آقای قرمزیان به فارسی خیر مقدم گفت و شروع به صحبت از تهران و خیابان تخت جمشیدو میدان کاخ و ذکر خاطرات کوتاهی از تهران قدیم کرد. گفت امروزدر خانه قرمه سبزی پخته اند و من بجز غذای ایرانی نمی‌خورم و در خانه من فرزندان و عروس و دامادها و نوه ها بایستی فقط در جمع خانوادگی فارسی حرف بزنند و در خانه ما فقط غذای ایرانی پخت میشود و همه بایستی همان را بخورند و چند بار تاکید کرد ما ایرانی هستیم و وطن ما ایران است و در آخر ابراز علاقه کرد که آماده است در صدی از سرمایه خودرا به ایران بیاورد». از يعقوب قرمزيان كسي براي سرمايه گذاري در ايران دعوت نكرد و او در سال 2000 در سن 98 سالگي در گذشت . عُمر او در همان زمان از عمر دولت اسرائیل طولانی تر بود! در مجموع، اقلیت های دینی و مذهبی در ایران، خیلی دیرپاتر و ایرانی تر از بسیار کسانی هستند که این روزها به رغم تسلط بر مراكز و مناصب رسمي، پنجه بر چهره تاریخ و هویت ملی ایران، می کشند. فراموش نكنيم كه ما يك قوم و دين و مذهب، نيستيم؛ ما يك ملت ايم با تركيبي از اقوام و اديان كه يهوديان اين سرزمين هم عضوي از اين ملتند

📌چرا افراد فقیر از دیکتاتورها حمایت می‌کنند؟ یکی از دلایلی که باعث بقای نظام‌های اجتماعی-اقتصادی و سیاسیِ فاسد و غیرِ عادلانه شده است، تمایل به حمایت از این نظام‌ها از سوی بسیاری از افرادی است که خود از این نابرابری‌ها سودی نمی‌برند، در واقع گاهی اوقات قشر محروم جامعه، طبقه‌ی فرودست، اقلیتهای مذهبی و نژادی و... حتی از قشرِ مرفّه و بهره‌مندِ جامعه اعتقادِ بیشتری به عادلانه بودنِ نظام اجتماعی موجود دارند، در حالی که واقعیّت نشان دهنده‌ی غیرِ عادلانه بودنِ نظام اجتماعیِ موجود است! یکی از علل چنین پدیده‌ی غیر منطقی‌ای را می‌توان سوگیریِ شناختیِ «توجیه سیستمی» دانست. توجیه سیستمی اصطلاحی است که از روانشناسیِ اجتماعی گرفته شده است، و تمایلِ افراد (بسته به عوامل ذاتی و موقعیّتی) برای دفاع، تقویّت و توجیهِ وضعیّت اجتماعی، اقتصادی و سیاسیِ کنونی را نشان می‌دهد.. در واقع، توجیهِ سیستمی به یک تمایلِ روانیِ اجتماعی جهتِ دفاع و تقویّتِ حفظِ وضعِ موجود و خوب، منصفانه، مشروع و مطلوب دانستنِ آن اشاره دارد. نمونه‌ی بارز این سوگیریِ شناختی، مسئله‌ی برده‌داری در طول جنگ داخلی آمریکا بود. در آن زمان برده‌داری چنان بخشِ جدایی‌ناپذیرِ سیستمِ اقتصادی ایالت‌های جنوبی آمریکا را شکل داده بود که هزاران سرباز، حتی آنهایی که خود برده نداشتند، جانِ خود را دادند تا از سیستمی دفاع کنند که کاملاً برده‌داری را تأیید می‌کرد. مطالعات بسیاری در خصوص توجیهِ سیستمی انجام شده است. نکته‌ی عجیب اینجاست که هرچه مردم محروم‌تر باشند، بیشتر حامی سیستمی هستند که هیچ حمایتی از آنان نمی‌کند. برای مثال نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد آمریکایی‌های لاتین‌تبارِ کم‌درآمد نسبت به لاتین تبارهایی که وضعیت درآمدی خوبی دارند، اعتماد بیشتری به مقامات دولتی دارند و معتقدند که اقدامات دولت به نفع تمامی آنهاست! در خصوص علّت این که چرا افراد دچار سوگیری توجیه سیستمی می‌شوند، به ویژه زمانی که قانون یا سیاستی وجود دارد که با منافع و انگیزه‌های آنها در تعارض است، دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد، برخی روانشناسان معتقدند باورهای توجیه کننده‌ی سیستم، عملکردی همچون تسکین دهنده دارد که اضطراب، احساس گناه، اختلالاتِ اطمینان را برای افرادی که از وضعیت موجود سودی نمی‌برند کاهش می‌دهد و باعث می‌شود این افراد وضع موجود را خوب، مشروع و حتی مطلوب تصوّر کنند، همچنین یکی دیگر از دلایل توجیه سیستمی را می‌توان تمایل ذاتی افراد به حفظِ وضعِ موجود دانست. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴اسرائیل گزینه های خوبی در برابر ایران ندارد ✍ریچاد هاس،رئیس شورای روابط خارجی آمریکا 🔦فایننشال تایمز حمله پهپادی و موشکی روز شنبه ایران به اسرائیل یک خط قرمز مهم را زیر پا گذاشت. این اولین باری بود که ایران از خاک خود و توسط نیروهای نظامی اش به صورت مستقیم اسرائیل را هدف قرار داد. جنگ قبلی ایران علیه اسرائیل در سایه و عمدتا از طریق نیروهای نیابتی ای نظیر حزب الله یا حماس انجام می گرفت که هرچند از حمایت ایران برخوردارند اما در خارج از مرزهای این کشور فعالیت می کنند. هدف این حمله ایجاد بازدارندگی در برابر حملات آینده اسرائیل و ارسال این پیام به تل آویو بود که دیگر نمی تواند بدون متحمل شدن هرگونه عواقبی فرماندهان نظامی ایران را هدف قرار دهد. هرچند بعید است تهران به هدف خود دست یابد، اما سایر تاثیرات این حمله در حال آشکار شدن است. اولا، این حمله یک راه نجات برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ایجاد کرد و فرصتی فراهم نمود تا او دولتش را علیه ایران متحد سازد. حتی با وجود شکاف های عمیقی که پیشتر در روابط میان اسرائیل و شرکای غربی اش ایجاد شده بود، آنها به کمک اسرائیل شتافتند. گزارش های تایید نشده ای نیز از کمک برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به اسرائیل در دفع حمله ایران منتشر شده است. سوال بزرگ اینجاست که اسرائیل و کل خاورمیانه از اینجا به بعد در چه مسیری گام خواهند گذاشت. روشن است که ایران می خواهد وضعیت به زمان قبل از حمله بازگردد، یعنی شرایط جنگ غیرمستقیم که به صورت پنهانی یا از طریق نیروهای نیابتی در جریان بود. آمریکا نیز خواهان آرام شدن وضعیت است. آخرین چیزی که کاخ سفید بدان نیاز دارد یک جنگ گسترده منطقه ای در خاورمیانه است، به ویژه با توجه به توانمندی ایران برای بستن تنگه هرمز که می تواند قیمت نفت را به شدت افزایش دهد و فشارهای تورمی بیشتری را بر دولت بایدن وارد نماید. دولت بایدن به طرف اسرائیلی توصیه کرده که به موفقیت کوچک به دست آمده یعنی دفع حمله هوایی ایران بسنده کند. بنابراین اکنون سوال این است که آیا اسرائیل آماده است به توصیه واشنگتن عمل (کاری که در جنگ علیه حماس انجام نداده) و داستان را در همین جا رها کند. به طور کلی، گزینه های اسرائیل شامل این موارد اند: اینکه هیچ کاری انجام ندهد، به وضعیت قبلی یعنی جنگ غیرمستقیم علیه ایران برگردد؛ حمله ای محدود علیه اهداف نظامی در درون ایران که به حمله روز شنبه مرتبطند انجام دهد؛ یا یک اقدام تلافی جویانه گسترده شامل حمله به یکی از سایت های هسته ای ایران انجام دهد. عدم انجام اقدام تلافی جویانه یا حتی بازگشت به وضعیت قبلی درگیری غیرمستقیم دارای مزیت هایی است. این کار به اسرائیل اجازه می دهد تا روی غزه و بازگرداندن گروگان ها متمرکز شود، از ورود به جنگی گسترده با هزینه های اقتصادی، نظامی و انسانی اجتناب نماید، آمریکایی ها را آرام کند، و جلوی اقدامی که موجب عادی شدن بیشتر حملات از خاک دو کشور به یکدیگر می شود را بگیرد. اما در عین حال چنین گزینه ای هزینه قابل توجهی بر ایران بابت حمله اخیر تحمیل نخواهد کرد. به این دلیل، خودداری از اقدام موجب جلب رضایت آن دسته از اسرائیلی ها در درون و خارج از دولت که اولویتشان بازیابی بازدارندگی دولت یهودی است نخواهد شد. این موضوع استدلال حمله محدود علیه اهداف نظامی ایران را تقویت می کند. چنین پاسخی می تواند ولو به صورت موقت توانمندی ایران برای تولید پهپادها و موشک های تهاجمی را تضعیف کند و این پیام را ارسال نماید که حمله مستقیم به اسرائیل یک اقدام خطرناک و پرهزینه است. اما چنین حملاتی ریسک انجام حملات بیشتر از سوی ایران به اسرائیل و وادار کردن ایران به سرعت بخشیدن به برنامه هسته ای اش را به دنبال دارد، زیرا تهران را به این جمع بندی خواهد رساند که داشتن سلاح هسته ای خاک ایران را در برابر حملات آینده اسرائیل ایمن می کند. در عین حال حمله به سایت های شناخته شده هسته ای در ایران به عنوان یک اقدام مهم تنش زا تلقی خواهد شد و بار دیگر اسرائیل را در موضع تدافعی قرار خواهد داد. این احتمال وجود خواهد داشت که ایران تلاش های خود برای احداث سایت های هسته ای خود به نحوی که اسرائیل نتواند آن را تهدید نماید تقویت کند؛ تحولی که به نوبه خود می تواند منجر به دنبال کردن برنامه تسلیحات هسته ای توسط چند کشور دیگر منطقه شود. کم ضررترین و محتمل ترین انتخاب برای اسرائیل یا از سرگیری جنگ غیرمستقیم علیه ایران و یا انجام یک حمله محدود علیه اهداف نظامی در داخل کشور است. گزینه دوم تاثیر بیشتری در برقراری بازدارندگی دارد، اما در عین حال ریسک حملات جدید ایران و شکل گیری چرخه ای از تنش را در پی خواهد داشت. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 دشمن مطلوب ! نظام‌های فریبکار از دشمن‌تراشی چه سودی می‌برند؟ چرا همیشه حکومت‌هایی هستند که گویی از دشمن‌ داشتن استقبال می‌کنند؟ چرا اینها در خلق و تداوم دشمن‌ فرضی یا واقعی اصرار دارند؟ چرا جنگ و تهدید و‌ هل من مبارز را بر صلح و آرامش ترجیح می‌دهند؟ جواب این است که شما بعنوان یک سیستم سیاسی دو راه بیشتر ندارید: تکیه بر همراهی و حمایت مردم یا تکیه بر زور و ارعاب و فریب. اولی تعریف حکومت مشروع است و دومی مصداق حکومت نامشروع. اگر شما جایگاه و پایگاه مردمی کافی نداشته باشید یا به هر دلیلی آن‌را از دست داده باشید ناچارید به اقسام شیوه‌های شرورانه و فریب‌آمیز متوسل شوید تا خود را از فنا و سرنگونی نجات بدهید و بقائتان را تا حدامکان حفظ کنید. یکی از این ترفندها خلق دشمن است. چنانکه خواهیم گفت وجود یک دشمن «خوب و مناسب» می‌تواند به شما کمک شایانی بکند. این دشمن ممکن است دو شکل داشته باشد. یا ابدا وجود نداشته باشد و صرفا توهمی باشد که شما به مردم خود تزریق می‌کنید که دراین صورت،‌ دشمن فرضی است. یا دشمنی است که واقعی است، ولی خود شما او را به خصومت و دشمنی تحریک کرده‌ و می‌کنید، که در آن‌صورت یک دشمن خودتراشیده است. این «دشمن مطلوب» می‌تواند یک فرقه یا گروهک باشد،‌ یک ایسم و ایدیولوژی باشد یا یک کشور و نظام سیاسی دیگر در هرکجای جهان. در هر صورت وجود یک دشمن خوب و مطلوب مزایای فراوانی برای شما و حکومت تان دارد. بعضی از این فواید عبارتند از: ۱. چتر وحشت: شما با خلق دشمن خبیث و القای خطر دایمی از سوی او، چتری از وحشت بر سر کشور می‌گسترانید و مردم را زیر این چتر گرد می‌آورید.با این ترفند موفق می‌شوید بعنوان منجی‌ای که قرار است مال و جان و میهن را در مقابل خصم محافظت کند،‌ مردم را پشت‌سر خود و نظام‌تان متحد کنید. البته ممکن است گروه‌هایی را خلق و تغذیه کنید تا هرازگاهی واقعا به شما حمله کنند و ضربه بزنند و با این کار به واقعی‌نمایی خطر کمک کنند- گمانه‌های بسیاری وجود دارد که واقعه ۱۱ سپتامبر طرحی از سوی خود دولت آمریکا بود. ۲. انحراف اذهان جرمی بنتام فیلسوف قرن ۱۸ بریتانیا معتقد بود محرک کل زندگی انسان دو‌ چیز است: رنج و لذت. و یکی از قوی‌ترین رنج‌های روانی ترس است. ترس، غریزه‌ای بسیار قوی است و تا برطرف شدن آن، معمولاً سایر نیازهای‌ ما‌ آدم‌ها در اولویت بعدی قرار می‌گیرد.در سطح اجتماعی ترس دایمی از حمله و دسیسه خارجی، اذهان عمومی را از رنج‌ها و معضلات داخلی منحرف و بر خطر خارجی متمرکز می‌سازد و باعث می‌شود مشکلات اقتصادی و معیشتی در مقابل خطر موهوم و ترسناکی که شما مدام در رسانه‌ها و مطبوعات در بوغ و کرنا می‌کنید رنگ ببازد. ۳. اقدامات خشن وجود دشمن مطلوب، جوی از احساس خطر و هراس بر جامعه حکمفرما می‌کند و لذا تحمیل انواع اقدامات امنیتی و مقررات خشن از جمله جاسوسی، پلیس مخفی، سانسور، شنود، دستگیری، شکنجه و مانند آن را ممکن می‌سازد. حرف شما هم این است که چنین اقداماتی اگر هم در حالت عادی محکوم و ناقض حقوق بشر است، در شرایط اضطرار، ناگزیر است. ۴.حذف مخالف با داشتن دشمن خودتراشیده می توانید به منتقدان و معترضان‌، چه در اعتراضات مردمی و جمعی و چه گروهی یا فردی، انواع انگ‌ها و اتهامات ترسناک بزنید و براحتی آنها را از صحنه حذف کنید. این انگ‌ها می تواند عنوان جاسوس، خودفروخته،‌ نفوذی و مزدور بیگانه باشد یا هر انگ و اتهام دیگر. حذف مخالف هم ممکن است به شکل اعدام و حذف فیزیکی باشد یا ترور شخصیت یعنی حذف شخصیتی و حیثیتی، و یا حذف عملی مثل زندان و تبعید. درهرحال، با این روش، خفه‌سازی صدای منتقد و ترور اندیشه مخالف، ممکن و آسان می‌شود. ۵.طفره و توجیه‌ دشمن مطلوب می تواند برای شما امکان توضیح و توجیه همه ضعف‌ها،‌ عقب‌ماندگی‌ها و نابسامانی‌هایی را که ناشی از فساد و زیاده‌خواهی شما و مجموعه‌تان است، فراهم کند چون همه اینها «کار دشمن و توطئه دشمن» است و شما بی‌گناهید. بعلاوه، شما از صبح تا شب در حال رفع و رجوع خرابکاری‌های بیگانه هستید و لذا تشکر مضاعفی هم طلبکارید. ترفند دشمن خودساخته یا دشمن کاذب حیله‌ای بسیار کهن است و در همه سیستم‌های خودکامه سابقه دارد، از رژیم استالین و مائو و صدام تا پوتین و کیم جونگ اون و دیگران. تنها عاملی که موفقیت این فریب را ممکن می‌سازد، غفلت و کم‌آگاهی عمومی است و قوی‌ترین سلاحی که آن را خنثی می‌کند آگاهی و هوشیاری مردم است.اساسأ افراد یا گروه‌های فریبکار، با تصوری از میزان هوشیاری یا فریب‌پذیری مخاطب اقدام به کاربست حیله و دروغ می‌کند و اگر بدانند که حقه آنها نخواهد گرفت به اجرای آن مبادرت نخواهند کرد با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

⭕️وبینار رایگان حقوق و دستمزد ۱۴۰۳⭕️ ✅سرفصل‌های آموزشی: 🔹 بررسی مولفه های حقوق و دستمزد 🔹نحوه محاسبه حقوق و دستمزد گروه حدا
⭕️وبینار رایگان حقوق و دستمزد ۱۴۰۳⭕️ ✅سرفصل‌های آموزشی: 🔹 بررسی مولفه های حقوق و دستمزد 🔹نحوه محاسبه حقوق و دستمزد گروه حداقلی 🔹محاسبه و اعمال افزایش حقوق سایر سطوح مزدی بر اساس ابلاغیه شورای عالی کار 🔹محاسبه بیمه و مالیات بر اساس احکام بودجه و قانون تامین اجتماعی 🔹بررسی عملی محاسبه کامل حقوق در فایل اکسل 🗓۲۶ فروردین ساعت ۱۸ 🔗ثبت نام: https://sadgan.com/events/

#تبلیغات

🔶اسلامی ترین کشور دنیا کجاست؟! نتايج تحقيق دكتر حسين عسکری و خانم دكتر شهرزاد رحمان از اساتيد دانشكده علوم تهران با عنوان "كشورهای اسلامی چقدر اسلامی هستند؟ " خيلی جالب است، متغير های بكار رفته در اين تحقيق در ابعاد حقوق سياسى، اقتصادی و زيست محيطی بر اساس قرآن و سنت پيامبر اسلام بوده است، و جمعا ١١٣ شاخص مورد بررسى قرار گرفتند. مثلا در بعد اقتصاد، شاخص سلامت و عدم فساد و ربا و بهره پول و در بعد اجتماعى، شاخص آزادى مدنى، امر به معروف و نهي از منكر، صاحبان قدرت و رعايت حقوق زنان و در بعد زیست محیطی شاخص میزان آلوده کردن محیط زیست، توجه به بهبود کیفیت زندگی و ... نتیجه ي حاصل شده به  شرح زير است؛ و اما اسلامی ترين كشور دنيا: رتبه  اول  سوييس رتبه دوم  آلمان . رتبه سوم کشورهای شبه جزیره اسكانديناوی (دانمارک-سوئد-نروژ-فنلاند) . 🔻جالب اينكه تا رتبه ٣٧ هيچ كشور اسلامى وجود نداره!! بعد از آن رتبه ٣٨ مالزي اولین کشور اسلامی در این پژوهش است! و جالب تر از همه اینجاست که کشور ايران از اين جهت دارای رتبه ١٦٣ است! یعنی مسلمانان در عمل نتوانستند به چیزهایی که ادعا کردند برسند، اما کشورهای غیرمذهبی که براساس حاکمیت قانون و اخلاق اداره می شوند، به نتایج خوبی رسیدند..!   در سوئد  صبحها زود به کارخانه مي‌رسيديم و همکارم ماشينش را در نقطۀ دورى نسبت به ورودى ساختمان پارک مي‌کرد. به همکارم گفتم: چرا ماشينت را جلوتر پارک نمیکنی؟ گفت: براى اينکه ما زود مي‌رسيم و وقت براى پياده‌رفتن داريم. اين جاها را بايد براى کسانى بگذاريم که ديرتر مي‌رسند و احتياج به جاى پارکى نزديک‌تر به درِ ورودى دارند تا به موقع به سرکارشان برسند. فرهنگ برتر عامل اصلی در پیشرفت جوامع بشری است...! با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🟢ورشکستگی و رونق دوروی سکه کاسبی هستند🟢 اما رسیدن به رونق کاسبی در این شرایط ویژه اقتصادی در ایران بسیار سخت شده برای رسیدن
🟢ورشکستگی و رونق                       دوروی سکه کاسبی هستند🟢 اما رسیدن به رونق کاسبی در این شرایط ویژه اقتصادی در ایران بسیار سخت شده برای رسیدن به رونق کاسبی در بازار، نیاز است، کاسبی را همچون پازلی با اجزای مختلف نظیر اقتصاد، مارکتینگ، فروش، تبلیغات، روابط عمومی، چاشنی های فروش، دیجیتال مارکتینگ و سایر اجزای مهم کاسبی دید 🚀اینجا در کانال رونق کاسبی سعی شده با نگاه جامعیت نگری به کاسبی در ایران راجع به تک تک اجزای کاسبی به صورت تخصصی بحث کنیم با دنبال کردن کانال رونق کاسبی سال سخت 1403 را با نگاه متفاوت آغار کن 👇👇👇👇👇👇 https://t.me/businessbooom

#تبلیغات