en
Feedback
𝓨𝙤𝙪𝙧𝙨𝙤𝙪𝓵 ”

𝓨𝙤𝙪𝙧𝙨𝙤𝙪𝓵 ”

Open in Telegram

when you're sad, find Him. ”

Show more
2 650
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
Hati sunyi bukan kerana tiada penghuni, Tapi, mungkin tidak diisi dengan cinta Ilahi. Mungkin juga, agar kita menyedari, Dosa yang pernah kita ceburi. Bila hati dijentik sunyi, Bangunlah, jumpa Ilahi, Bukan mengharap tagihan simpati. Abaikan ambisi si hati, Yang menginginkan simpati, Untuk menjaga yang lebih bererti. Cinta manusia itu datang dan pergi, Tetapi, cinta Ilahi akan lestari. Sekian, Dari seorang picisan, Aksara disusun membentuk nukilan. Bacalah dengan mata hati, Agar hati terbuka walaupun suatu hari nanti. @HatiMilikAllah

⚜ 🇵​🇵​🇪​ LEGENDARY SLOT ⚜ ~ Pakatan Pentagon Empire ~ List Isnin ⚜CHANNEL PUBLIC⚜ ⚡️ KOLEKSI: Petua, Resepi, GIF, Video, Lawak 💠 @GayaSihatCantik 💠 @GifLawak 💠 @BercakapDenganJin 💠 @gila2movie 💠 @ResepiDuniaMasakan ⚡️ BUSINESS / KERJA KOSONG 💠 @CantikSihatStor 💠 @SemuanyaMurah 💠 telegram.me/KerjaKosongSatuMalaysia 💠 @NamingCloset 💠 @begmurahfesyenterkini_freepos ⚡️ DIARI, LUAHAN, CORETAN. 💠 @DearHati 💠 @CintaLuka 💠 @LantakAhh 💠 @terushijrahofficial 💠 @HatimilikAllah ⚡️ QUOTES DAN DAKWAH 💠 @QuoteTalks 💠 @OhMyQuotes 💠 @kitabdoa 💠 @tarbiahkartun 💠 @KataNasihatAgamaDanSyair 📌 NOTA : Stay list 24jam ‼️ BERMINAT JOIN? Hubungi kami di @PPEpromoter_bot ⚜TERIMA KASIH⚜

Paling penting, solat. No matter what sins you have committed.

TAPI along the journey, kita kena buat amal kebaikan. Guna masa yg ada utk taat kpd Allah. Sentiasa tambah iman dan improve diri. Belajar kerana Allah. Bila kerja, kerana Allah. Dapat gaji, gunakan ke jalan Allah. Biar segala yg kita buat atas dunia ni ada connection dgn Allah.

Bukannya maksud tak payah belajar, tak payah kerja, dan hanya duduk atas sejadah je. Itu semua ikhtiar kehidupan, perlu.

Dan Allah dah jawab clearly utk kita dalam quran, utk kita beribadah.

Hidup kita bukan sekadar pergi sekolah, universiti, graduate, kerja, lepastu mati semata2. Rugilah kan kalau kita fikir mcmtu. Then utk apa kita hidup? Enjoy kejap lepastu mati? Sbb tu sebelum kita buat apa2-- We must remember our PURPOSE in this dunya. Utk apa kita dekat dunia sebenarnya.

:🦋 I believe that as much as you take, you take, you have to give back. It's important not to focus on yourself too much - nicole kidman - @thehenshin

:🦋 everything is in the mind. That's where it all starts. Knowing what you want is the first step toward getting it. @thehenshin

:🌻 you are a mirror of yourself in others. Whatever you want, give. Be the best reflection of yourself. @hatimilikAllah

:🌻 nothing holds you back more than your own insecurities. @hatimilikAllah

ceritamu ketika ini dinoktah dengan airmata, tapi percayalah aksara pertama untuk ceritamu selanjutnya adalah senyuman dan tawa. air matamu hari ini adalah sebuah senyuman yang tertunda. jangan menyerah, kerana mimpimu belum lagi terjamah. 🤍 Selamat memeluk mimpi indah. 🌙✨

Kadangkala kita rasa kita saja yang betul, terlalu mencari kesalahan orang sehingga lupa salah sendiri. Padahal kita terlupa takda manusia yang sempurna pun, boleh jadi salah kita lagi banyak dari salah orang. End up, kitalah punca berlakunya pergaduhan . Then bila dah tak ada baru nak cari, tapi bila waktu ada tak pernah hargai. Hargailah sahabat korang yang masih bersama korang pada hari ini. –naufalisa @HatiMilikAllah

2020,✨ Menghitung 11 hari, ⏮ Untuk melangkah, 💃 Bergerak ke tahun yang seterusnya, 🤜🤛 New year, 🙌 New you. 🍃 Hapuskan segala ingatan mu🔥 Berkaitan yg buruk pd tahun ni.. Kenanglah yang manis sahaja🍫 Pada tahun yg unik ini.. Let 2020 menjadi tahun Yang berpengajaran buat kita semua..🕊 Tahun yg seterusnya,🐝 Pasti ada yg masih keliru, 🍁 Pasti ada yg terpinga2.. 🍁 Oleh Kerana aliran waktu, Yang pantas berlalu, 🍂 2021 is coming...🌹 Time can't stop running...🌻 So you need to keep moving..🐾 With the fresh brain ☘ With the new mind ☘ With the big vision ☘ With the aim target... ☘ Make 2021 be the best year than before... 🌟 Don't do the same mistake 🌪 Learnt from your pass mistake 💦 In shaa Allah, 💫 Everything gonna be fine ✨ Because Allah with you 🤍 Do the best.. 🌸 Pass it to Allah... Let Allah do the rest.. 🌈 Cause He know the best❤️ @Shaalqudsy

Cinta dalam diam Suratcintazehra @theonlylaila

_Berjanjilah pada diri untuk terus tabah🤍_ _Berjanjilah untuk terus kuat🤍_ _Berjanjilah untuk terus semangat🤍_ _Walau apa pun yang kamu hadapi hari ini,laluinya dengan tenang.In sha Allah semuanya baik-baik saja☺️Percaya pada takdir Ilahi yang tercipta untukmu❤️_ 🌼RoadToJannah🌼 #menggapaicintailahi https://t.me/RoadToJannahOfficial

*PENCARIAN DROPSHIP AYNEN* Siapa yang layak? ✨student ✨suri rumah ✨sesiapa sahaja yang betul-betul nak ubah kehidupan Let's j
*PENCARIAN DROPSHIP AYNEN* Siapa yang layak? ✨student ✨suri rumah ✨sesiapa sahaja yang betul-betul nak ubah kehidupan Let's join us!Jom bina kejayaan bersama AYNEN WATCH💝 ✔️TANPA YURAN ✔️TAK PERLU PEGANG STOK ✔️KOMISYEN TINGGI ✔️BARANG VIRAL ✔️BAHAN MARKETING DISEDIAKAN ✔️TEAM SUPPORT ️ Tunggu apa lagi?ini lah masanya anda ubah hidup anda😎 Moga terus diberkati Allah di dunia dan akhirat🤲🏻 *AYNEN MORE THAN A WATCH* http://www.wasap.my/60179701484//sayanakjadidropshipaynen