3 499
Subscribers
-124 hours
-137 days
-6830 days
Posts Archive
3 499
.
مادرم فرشته است
ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند
زیرا به پایش من را بسته بود
خواهرم را...
پدرم را...
و همه ی زندگیش را...
معذرت میخواهم نیوتون..!
راز جاذبه، "مادر"من است!
معذرت میخواهم ادیسون!
چرا که "مادر" من
اولین چراغ زندگی من است!
معذرت میخواهم انیشتین!
فرمولهای تو از توضیح "مادر" من عاجزند!
رومئو!
همه راه ها به عشق "مادر" من ختم میشود!
مادر من، عشق من است...
میترسم برای ماندن در کنارم
از بهشت به جهنم بیاید!!
مادر است دیگر ..
@gitmit
3 499
خنده های تو
کودکی ام را به من می بخشد
و آغوش تو آرامش هستی
و دست های تو
اعتمادی که به انسان دارم
چقدر از نداشتند میترسم مادر...❤
@gitmit
3 499
.
سنش را نپرسید،
او خودش را در اوج جوانی اش جا گذاشته،
جایی که دخترانگی هایش هنوز نفس میکشید
جایی که هنوز به رسم ایثار و نجابت،
"مادر" نشده بود...
آنجا که هنوز هم خودش را به خاطر داشت...
شما را جان تمام پاکی ها
از یک مادر، سنش را نپرسید...
او فداکارترین موجود این جهان خاکیست
باور کنید از وقتی که مادر شد
دیگر خودش را زندگی نکرد...
او نمی داند چند بهار از دخترانگی اش گذشته...
او را همان دخترکی بدانید
که دارد برای عروسکشں ؛ مادری می کند!
@gitmit
3 499
نفس مادرها معجزه می کند
دستهایشان جادو می کند
و کلامشان شفا می دهد
مادرها زمینی نیستند
شاید خداوند گوشه ی دل زنها را
از جنس خود ساخته است
که با مادر شدن آسمانی میشوند
مادرها گوشه ای از بهشتند
@gitmit
3 499
دلم بدجور درد می کند
یادش بخیر کوچکتر که بودم،
مادرم می گفت :
پرخوری دل درد می آورد.
هوایم را نداشتی مادر،
خیلی " غصه خوردم...
دلم بدجور درد می کند...
@gitmit
3 499
.
مادرم
گاهى فراموشَت ميكنيم،
لابلاىِ تمامِ روزمرگى هاىِ بى سر و تهمان
فراموشىِ مان را ببخش
گاهى يادمان ميرود قربان صدقتان برويم،
فراموشىِ مان را ببخش
گاهى فراموش ميكنيم خدا را شاكر باشيم،
براىِ سلامتى ات،
براىِ نفس كشيدنت...
فراموشىِ مان را ببخش
گاهى در هر سن و سالى،
كودك ميشويم،
ياغى ميشويم
گستاخىِ مان را ببخش
اصلاً تو آفريده شدى
براى بخشيدن
براى چشم پوشيدن
وقف كردنِ زندگى ات براى عزيزانَت...
دعاىِ خيرت اگر نباشد،
ناتوانم قدم از قدم بردارم
♥️روز مادَرَ مبارک♥️
@gitmit
3 499
یه آدمایی تو زندگی هستن
که نفس کشیدنشون
به آدم اطمینان خاطر میده
حتی اگه همیشه کنارت نباشن
مثل مادر...!
#فدای_مهربونیات_مادرم❤️
@gitmit
3 499
نجوای ِانگشتانت را
دوست می دارم
آن زمان که
در وطن ِآغوشت آرام می گیرم...
ولنتاین مبارک❤️
#میثم_ابراهیمی یه جور خاص #کلیپ
@gitmit
3 499
.
حالا اسمش را بگذارید ولنتاین...
چه فرقی می کند؟
اصلا هر اسمی دوست دارید رویش بگذارید..
اما حتما یاد داشته باشیدش..
سالی یک روز سعی کنید از اول عاشق هم شوید!
درست مثل روز اول
از اول همدیگر را ببینید.. ذوق کنید...
ته دلتان بگویید این همان است که می خواستم!
بروید جلو و حرف دلتان را بزنید،
گل بدهید، هدیه بدهید،
خوب تر می شود حال دلتان
چه ضرری دارد؟
مگر زندگی همه اش جلو رفتن است؟
گاهی هم باید عقب برگشت و دوباره شروع کرد.
مگر زندگی همه اش جدیت و نظم و ترتیب است؟
بهم بزنید این ترتیبات و تشریفات را
از سر شروع کنید دوست داشتن را
ببینید چه کیفی دارد!
ولنتاینتون پر از عشق❤️
@Aghoshe_To_Channel
3 499
شونه به شونه بامنی
دنیا بدونه بامنی
دلم که غم داره مثه اشک روی گونه با منی
هرجا کنار هرکسی هستی یادت بمونه با منی
روز عشق مبارک♥️
@gitmit
3 499
.
حالا اسمش را بگذارید ولنتاین...
چه فرقی می کند؟
اصلا هر اسمی دوست دارید رویش بگذارید..
اما حتما یاد داشته باشیدش..
سالی یک روز سعی کنید از اول عاشق هم شوید!
درست مثل روز اول
از اول همدیگر را ببینید.. ذوق کنید...
ته دلتان بگویید این همان است که می خواستم!
بروید جلو و حرف دلتان را بزنید،
گل بدهید، هدیه بدهید،
خوب تر می شود حال دلتان
چه ضرری دارد؟
مگر زندگی همه اش جلو رفتن است؟
گاهی هم باید عقب برگشت و دوباره شروع کرد.
مگر زندگی همه اش جدیت و نظم و ترتیب است؟
بهم بزنید این ترتیبات و تشریفات را
از سر شروع کنید دوست داشتن را
ببینید چه کیفی دارد!
ولنتاینتون پر از عشق❤️
@gitmit
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
