en
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Open in Telegram
3 504
Subscribers
-324 hours
-127 days
-6730 days
Posts Archive
آهنگ #جدید سینا درخشنده عشق یعنی @gitmit

برگ برندس اون چشات میدونی نقطه ضعفمو... @gitmit

. آدمها یک روز تمام میشوند نشآن نمیدهند مثل قبل لبخند میزنند زندگی میکنند می‌بخشند .. محبت می‌کنند ! حتی رابطه‌های قدیمیشآن را هم حفظ می‌کنند باور میکنید حتی کسی را هم از زندگیشآن خط نمیزنند ، نگه میدارند .. حتی آنهایی که آزارشان میدهند را .. آدمها یک روز برایِ خودشان تمام می‌شوند فقط ادامه میدهند " بودن " را... @gitmit

با تو، من آخرین برگِ سبزِ باقی‌مانده روی درختم، که از سرِ دلخوشی، تن به غمِ پاییز نمی‌دهد، زرد نمی‌شود... سقوط نمی‌کند... @gi
با تو، من آخرین برگِ سبزِ باقی‌مانده روی درختم، که از سرِ دلخوشی، تن به غمِ پاییز نمی‌دهد، زرد نمی‌شود... سقوط نمی‌کند... @gitmit

من دلبرِ دیوونه‌یِ زیبا دلم میخواد... @gitmit

بعد از مرگم، مرا در دورترین غروب خاطراتت هم نخواهی دید منی را که هر نفس با یادت اندیشیدم، و هر لحظه بی آنکه تو بدانی، برایت آرزوی بهترین ها را کردم... بعد از مرگم نامم را در ذهنت تداعی نخواهی کرد... نامی که برایت بیگانه بود اما در کنارت بود... بی آنکه خود خواهان آن باشی... بعد از مرگم، چشمانم را روی کاغذ نخواهی کشید... چشمانی که همواره به خاطر غم ها و شادی هایت بارانی بود و می درخشید، هنگام دیدن چشمانت... بعد از مرگم گرمای دستانم را حس نخواهی کرد... دستانی که روز و شب رو به آسمان برای لبخندت دعا می کردند... @gitmit

سالهاست نبودَت را پایِ پاییز می نویسم! دِلم راضی نمی شود قبول کُند، تو مَرا نخواستی! وگرنه این پاییزِ بیچاره هَربار، باران ها
سالهاست نبودَت را پایِ پاییز می نویسم! دِلم راضی نمی شود قبول کُند، تو مَرا نخواستی! وگرنه این پاییزِ بیچاره هَربار، باران های عاشقانه اش را... برگ های نارنجی اش را... خودش را، آماده ی آمدَنت میکند! @gitmit

تو مرگ نداری واسه این دل من... @gitmit

. میدونی رفیق، یه جاهایی تو زندگی، نه برگرد عقب و نگاه کن نه رو انگشتای پات بایست و اینده رو نگا کن... بیخیال تمام قانونا به همون لحظه فکر کن... همیشه هم استدلال کردن خوب نیست... به این فکر کن با قلبتم میتونی تصمیمای درست بگیری... میدونی رفیق خاصیت قلب اینه تصمیم درست که بگیری به خودت میگی دمت گرم همینه تصمیم اشتباهم بگیری پشیمون نمیشی، چون میگی ممکن بود تو دلم بمونه... من قشنگ ترین تصمیمای زندگیمو با قلبم گرفتم... مهم حال خوب تو، تو همون لحظس بعضی وقتا بیا یکم کمتر منطقی باش... مطمئن باش پشیمون نمیشی... @gitmit

و گاهی، دلمان چقدر هوای یک نفر میکند، و چقدر زیادند یک نفر هایی که هیچکدامشان، که هیچکدامشان کنار آنکه باید، نیستند! @gitmit
و گاهی، دلمان چقدر هوای یک نفر میکند، و چقدر زیادند یک نفر هایی که هیچکدامشان، که هیچکدامشان کنار آنکه باید، نیستند! @gitmit

آخ بمیرم واسه پیچ و تاب موهات گل بانو... @gitmit

. گاهی خسته می شود، از زن بودنش کمی آزادی می خواهد... نه اینکه بخواهد گره روسری اش را شل کند... روحش اسیر شده، در باورهای پوچ مرد ایرانی!! از اینهمه مراقبت از خودش خسته است کمی مواظشم باش، برادرانه... دلش میخواهد از خیابان نترسد... از تنهایی، از صدای بوق ماشین ها... کوچه های خلوت... سنگ تهمت... دلش لک زده برای آزادی آزادی از چشم های_ناپاک... کمی باور... و فرار از قضاوت... میخواهد کمی لبخند بزند ولی کسی به نجابتش شک نکند... گاهی کمی مهربان باشد او یک زن ایرانی است دلش کمی رهایی میخواهد... مرد ایرانی کمی برادرش باش... @gitmit

زن که بشکند، شاید بماند کنارت بخوابد غذایت را گرم کند کودکانت را بزرگ کند اما؛ دوستت نخواهد داشت... @gitmit
زن که بشکند، شاید بماند کنارت بخوابد غذایت را گرم کند کودکانت را بزرگ کند اما؛ دوستت نخواهد داشت... @gitmit

کیفیت موبایل ❤️