شب بخیر ایران
📈 Analytical overview of Telegram channel شب بخیر ایران
Channel شب بخیر ایران (@semohos1) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 26 028 subscribers, ranking 2 299 in the Politics category and 12 962 in the Iran region.
📊 Audience metrics and dynamics
Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 26 028 subscribers.
According to the latest data from 27 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 119 over the last 30 days and by -7 over the last 24 hours, overall reach remains high.
- Verification status: Not verified
- Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 21.54%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects N/A% reactions from the total number of subscribers.
- Post reach: On average, each post receives 5 608 views. Within the first day, a publication typically gains 0 views.
- Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.
- Thematic interests: Content is focused on key topics such as #trustrestartleader, #trusttrump, #maga, #make_iran_great_again, #miga.
📝 Description and content policy
The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
“"شب بخیر ایران"
شنبه ها ٢١:٣٠
به وقت ایران”
Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 28 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Politics category.
Data loading in progress...
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 28 June | 0 | |||
| 27 June | +5 | |||
| 26 June | +6 | |||
| 25 June | +6 | |||
| 24 June | +7 | |||
| 23 June | 0 | |||
| 22 June | +4 | |||
| 21 June | +5 | |||
| 20 June | +5 | |||
| 19 June | +3 | |||
| 18 June | +26 | |||
| 17 June | +4 | |||
| 16 June | +3 | |||
| 15 June | +5 | |||
| 14 June | +12 | |||
| 13 June | +8 | |||
| 12 June | +6 | |||
| 11 June | +13 | |||
| 10 June | +4 | |||
| 09 June | +4 | |||
| 08 June | +17 | |||
| 07 June | +2 | |||
| 06 June | +7 | |||
| 05 June | +18 | |||
| 04 June | +34 | |||
| 03 June | +6 | |||
| 02 June | +10 | |||
| 01 June | +20 |
| 2 | اینترنت گویا وصل شده است!
پس ، #ری_استارتیهای_عزیز خوش آمدید❤️
نگران نباشید، خیلی از دروس کثیف سیاست عقب نیستید زیرا اتفاق مهم و جذابی نیوفتاده است!
فقط اون گردابی که گفتیم بود…!
اومد و همه را با خود غرق کرد …!
و الان صدای زوزهٔ گرگها را بیشتر میشنوید😊
و صد البته که …
#ایمان به اپوزیسیون ری استارت بین مردم داخل و خارج و همچنین بین رسانه ها و گروههای سیاسی ، شدت گرفته است و خلاصه کل خبرها اینه که …
✔️همه فهمیدند آنچه قبلأ به سختی میفهمیدند!
« تیم خبرگزاری #پستونیوز » | 6 610 |
| 3 | کسانی که به اپوزیسیون ری استارت خیانت کردند، میلیاردها دلار ضرر کردند و بیشتر هم خواهند کرد!
میدونم از #گامبی_شاه عصبانی هستید
ولی قول میدم…
بازی را بسیار هیجان انگیز «تر»کنیم
آخرین فرصت شما ۲۵ دسامبر ۲۰۲۵ بود
« به #خدای_خودتان پناه ببرید !!!! » | 2 539 |
| 4 | جمهوری اسلامی ایران با بستن تنگهٔ هرمز ، بزرگترین محبت را به کشورهای عربی در خلیج پارس کرد!
امروز خلاصه تمام کشورهای عربی فهمیدند که انگلیس و فرانسه و اروپا هیچوقت از آنها دفاع نمیکردند و دفاع نخواهند کرد!!
آیا انگلیسی ها و بعضی اروپائیها خلیج پارس را ترک میکنند؟!
اعراب میلیاردها دلار به اروپائیان برای دفاع پول دادند!
✅ «ولی فقط امریکا از کشورهای عربی دفاع کرد !»
وقت آن است که کشورهای عربی بین امریکا و اروپا ، یکی را انتخاب کنند
❌انگلیس و اروپا ، امریکا را به ایران فروختند
به نظرتان ، شما را نخواهند فروخت ؟
🔵 یادمون باشه که امریکا هیچ سودی در خلیج پارس نداره!! تا بخواد تنگه هرمز را باز کنه!! ولی باز هم داره تلاش میکنه!!!
( خبرگزاری پستونیوز ) | 4 253 |
| 5 | ایت الله ها و موبدان و شاهان ، همگی ( مثل کفتارها ) مردند و رفتند!
و
فقط نام پادشاهان و کسانی در تاریخ به نیکی ماند که یا ری استارتی بودند ( مثل کوروش و شاه اسماعیل ) یا به یاری و کمک ری استارتیها( پارسیان!) آمدند
حتی در بین این نام ها ، بودند کسانی که به ایران حملهٔ نظامی کردند تا پارسیان را به قدرت برسانند و نامشان در تاریخ به نیکی ماند !
مثل هلاکوخان و اسکندر مقدونی که هر دو نامشان به نیکی میماند!
#لیدر_ری_استارت | 2 676 |
| 6 | ما دقیقأ تفاوت ، بین ایرانی و پارسی هستیم
زیرا ما اندیشه ایم!!!
✅ برای همین هرگز نمیمیریم،
و
برای همین است، هزاران ساله که هستیم
ما ری استارتی هستیم
و همیشه ایران را ری استارت کرده ایم | 2 011 |
| 7 | « ما را بیشتر بشناس !! »
ما تنها اپوزیسیونی هستیم که هزاران ساله ، اندیشه ها و مانیفست مان در تمام خانه های ایران بوده و هست و خواهد بود
و
حتما ۹۰ میلیون ایرانی ، مجبور به خواندن اش میشوند!!
✅ هر خانه ای در ایران حتمأ حافظ و مولوی و سعدی دارد
✅ رومی( مولوی) و کوروش هم عضو اپوزیسیون ری استارت بودند
ما بودیم که همیشه ایرانیها را به پارسیان تبدیل کردیم تا اندیشه هایشان را بارور و شکوفا کنیم! | 1 757 |
| 8 | « ما را بیشتر بشناس !! »
ما تنها اپوزیسیونی هستیم که هزاران ساله ، اندیشه ها و مانیفست مان در تمام خانه های ایران بوده و هست و خواهد بود
و
حتما ۹۰ میلیون ایرانی ، مجبور به خواندش میشوند!!
✅ هر خانه ای در ایران حتمأ حافظ و مولوی و سعدی دارد
✅ رومی( مولوی) و کوروش هم عضو اپوزیسیون ری استارت بودند
ما بودیم که همیشه ایرانیها را به پارسیان تبدیل کردیم تا اندیشه هایشان را بارور و شکوفا کنیم! | 1 |
| 9 | ۱۰ سال پیش لیدر ری استارت ، امروز جهان را گفت!
انگلیس ، امریکا را به ایران فروخت!
انگلیسیها و گلوبالیستها برای حفظ ایران دو کار کردند
۱- از میلیارد ها دلار گذشتند و به سادگی امریکا را با ایران معامله کردند تا رژیم ایران بماند !
و جالبه بدانید که برای حفظ ایران ، حتی حاضر شدند تا از میلیاردها دلار منافع از کشورهای عربی در خلیج پارس ، هم بگذرند!!
همان کاری که فرانسه و ناتو و المان و…انجام دادند!!
اگر هم به کمک امریکا بیان برای اینکه تا یک عروسک و مهرهٔ دیگر خود را در ایران بقدرت برسانند!!
۲- آنها با حذف اپوزیسیون ری استارت و حمایت از رضا پهلوی ، به جمهوری اسلامی کمک بزرگی کردند!!
چون:
هیچ ایرانی حاضر نیست که جونش را از دست بده و جمهوری اسلامی را عوض کنه تا رضا پهلوی بیاد!!!(ایرانیها احمق نیستند و نمیخوان شهید چیز خر بشن!)
دقیقا مثل این میمونه که به امریکائیها بگی تا قیام کنند و اوباما را بردارند تا جو بایدن بیاد و رئیس جمهور بشه!( کدوم امریکایی اینقدر احمقه تا واسه بقدرت رسیدن جو بایدن ، کشته بشه!)
👇خط اول را دوباره مینویسم:
انگلیس و ناتو، امریکا را به ایران فروختند
دعوا سر اینه که ترامپ نمیگذارد تا دوباره مهرهٔ گلوبالیستها در ایران به قدرت برسه !
برای همین مجبوره با ۲۳ تا کشور بجنگه که داره میجنگه😊!!
#TrustTrump #TrustRestartLeader | 1 802 |
| 10 | ۱۳
✅ مبارک ! | 2 471 |
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
