en
Feedback
صدای ایران

صدای ایران

Open in Telegram

افرادی که شمارا ازتغییر در این دنیا منع میکنند دو گروه هستند؛ اول کسانیکه از تلاش برای امتحان کردن میترسند، و دوم،آن‌هایی که از موفق شدن شما میترسند هزار اشرف -۱۰۰۰ اشرف #هزاراشرف #ایران #iran #صدا ارتباط با ما @sahel_darya_97 @elham39a

Show more
1 758
Subscribers
No data24 hours
-37 days
-2330 days
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+10
in 1 channels
May '26
+6
in 0 channels
Get PRO
April '26
+11
in 0 channels
Get PRO
March '26
+7
in 0 channels
Get PRO
February '26
+33
in 0 channels
Get PRO
January '26
+31
in 3 channels
Get PRO
December '25
+25
in 3 channels
Get PRO
November '25
+17
in 1 channels
Get PRO
October '25
+9
in 1 channels
Get PRO
September '25
+12
in 2 channels
Get PRO
August '25
+17
in 2 channels
Get PRO
July '25
+26
in 1 channels
Get PRO
June '25
+61
in 2 channels
Get PRO
May '25
+34
in 7 channels
Get PRO
April '25
+60
in 7 channels
Get PRO
March '25
+40
in 3 channels
Get PRO
February '25
+37
in 3 channels
Get PRO
January '25
+40
in 4 channels
Get PRO
December '24
+54
in 2 channels
Get PRO
November '24
+43
in 5 channels
Get PRO
October '24
+21
in 13 channels
Get PRO
September '24
+30
in 9 channels
Get PRO
August '24
+12
in 5 channels
Get PRO
July '24
+32
in 4 channels
Get PRO
June '24
+41
in 9 channels
Get PRO
May '24
+32
in 13 channels
Get PRO
April '24
+55
in 9 channels
Get PRO
March '24
+51
in 6 channels
Get PRO
February '24
+81
in 12 channels
Get PRO
January '24
+107
in 11 channels
Get PRO
December '23
+69
in 5 channels
Get PRO
November '23
+57
in 7 channels
Get PRO
October '23
+52
in 7 channels
Get PRO
September '23
+78
in 0 channels
Get PRO
August '23
+52
in 0 channels
Get PRO
July '23
+44
in 0 channels
Get PRO
June '23
+85
in 0 channels
Get PRO
May '23
+69
in 0 channels
Get PRO
April '23
+27
in 0 channels
Get PRO
March '23
+35
in 0 channels
Get PRO
February '23
+34
in 0 channels
Get PRO
January '23
+47
in 0 channels
Get PRO
December '22
+32
in 0 channels
Get PRO
November '22
+52
in 0 channels
Get PRO
October '22
+92
in 0 channels
Get PRO
September '22
+97
in 0 channels
Get PRO
August '22
+35
in 0 channels
Get PRO
July '22
+52
in 0 channels
Get PRO
June '22
+73
in 0 channels
Get PRO
May '22
+79
in 0 channels
Get PRO
April '22
+36
in 0 channels
Get PRO
March '22
+34
in 0 channels
Get PRO
February '22
+38
in 0 channels
Get PRO
January '22
+72
in 0 channels
Get PRO
December '21
+67
in 0 channels
Get PRO
November '21
+72
in 0 channels
Get PRO
October '21
+42
in 0 channels
Get PRO
September '21
+51
in 0 channels
Get PRO
August '21
+65
in 0 channels
Get PRO
July '21
+97
in 0 channels
Get PRO
June '21
+71
in 0 channels
Get PRO
May '21
+63
in 0 channels
Get PRO
April '21
+180
in 0 channels
Get PRO
March '21
+800
in 0 channels
Get PRO
February '21
+788
in 0 channels
Get PRO
January '21
+965
in 0 channels
Get PRO
December '20
+5 184
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
24 June0
23 June0
22 June0
21 June0
20 June0
19 June0
18 June0
17 June+1
16 June0
15 June0
14 June0
13 June+1
12 June0
11 June+1
10 June+1
09 June+1
08 June+2
07 June+1
06 June0
05 June0
04 June0
03 June+2
02 June0
01 June0
Channel Posts
مگو به کربلا عزا بگو تولدی نوین بگو بهار آدمی بگو طراوت زمین 🔥لطفا این رو گوش کنید تا نگاه مجاهدین رو به دین و اسلام رو متوجه بشید!

2
⚫️ سرود پرچمدار ستمکشان - با صدای فدائی شهید حمید اشرف ای پرچم دار ستمکشان دشمن را در خاک و خون نشان پیروزی تو مسجل است تـا در دست تـو مسلسل است ای خلق قهرمان ز خصم بزدل حقیر انتقام خون هر شهید خود بگیر بهروزی ات پاینده باد از آن تو آینده باد رزم چریک های فدائی خلق رزم ماست آری رهائی خلق عزم ماست
49
3
مریم رجوی در شبکه ایکس X : 🔺رسانه‌های حکومتی از دو برابر شدن قیمت نان در تهران و بسیاری از استان‌های کشور خبر دادند. تحت حاک
مریم رجوی در شبکه ایکس X : 🔺رسانه‌های حکومتی از دو برابر شدن قیمت نان در تهران و بسیاری از استان‌های کشور خبر دادند. تحت حاکمیت فاشیسم دینی توده‌های مردم دیگر دسترسی به نان هم نخواهند داشت، اما سرمایه‌های کشور در خدمت سرکوب و جنگ‌افروزی خارجی و دیگر پروژه‌هایی که هدفش بقای نظام منحوس ولایت فقیه است، به کار گرفته می‌شود. در‌ حالی مردم ایران از گرسنگی رنج می‌برند که سردمداران این رژیم و فرزندان و وابستگانشان از بیشترین و بهترین امکانات در داخل و یا خارج ایران برخوردارند. تنها راه شورش و قیام در برابر جباران حاکم بر ایران است.
49
4
نوحه جدید اباذر بمناسبت محرم امسال ۱۴۰۵ 🎧فایل صوتی در پست بعدی👇 🖋شعر از علیرضا خالو کاکایی بینِ مرگ و ذِلَّتَم، مُخَیَّر کن هر سپیده، دار را مُکرّر کن انتخابِ من، تفنگ و جنگیدن سرنوشتِ تو، غروب و پوسیدن إِنَّمَا الْحَيَاةُ عَقِيدَةٌ وَ جَهَاد افتخار می‌کنم که انفجارِ سرخِ خشمِ سرکشم افتخار می‌کنم که از غرورِ واژگانِ آتشم افتخار می‌کنم که از شکوه نِی‌نَوا چکیده‌ام یک نسیم از آن کرانه‌ام که بر شبانه‌ها وزیده‌ام مجاهدم، به نامم افتخار می‌کنم به جرمِ ناتمامم افتخار می‌کنم عشقِ من، نهایتِ فدا شدن به پایِ خلقِ عاشق است در تب خزان، مَرامَم انتشارِ جُرأتِ شقایق است از «حنیف» و «محسن» و «بَدیع» و هر که سربه‌دار رآیتِ شرافَتَم، همیشه لاله‌گون، هماره ماندگار بینِ مرگ و ذِلّتَم، مُخَیَّر کن هر سپیده، دار را مُکَرَّر کن انتخابِ من، تفنگ و جنگیدن سرنوشتِ تو، غروب و پوسیدن إِنَّمَا الْحَيَاةُ عَقِيدَةٌ وَ جَهَاد گر به رویِ دار و گر به تیرک و میانِ خون‌تَپَندِگی افتخار می‌کنم که تن نداده‌ام به ننگِ بندگی افتخار می‌کنم که در طنینِ کربلایِ روزگار دارم از حسین و زِینَب این طریقِ جاودان زندگی مجاهدم، به نامم افتخار می
64
5
No text...
55
6
🔴جان برکو (رییس پیشین پارلمان انگلیس) در مورد ممنوعیت تظاهرات مجاهدین در پاریس گفت: شاید بتوانم بر نکته‌ای تأکید کنم و پیامی
🔴جان برکو (رییس پیشین پارلمان انگلیس) در مورد ممنوعیت تظاهرات مجاهدین در پاریس گفت: شاید بتوانم بر نکته‌ای تأکید کنم و پیامی را که در آغاز به شکلی درخشان بیان شد، تقویت کنم؛ پیامی که ابتدا توسط خانم رجوی، سپس کریستین آریغی، شارل میشل و همچنین نخست‌وزیر پیشین بوریس جانسون مطرح شد. واقعاً چه تصمیم تأسف‌بار، حقیرانه، رقت‌انگیز، بزدلانه، ضعیف و تسلیم‌طلبانه‌ای از سوی مقامات پاریس بود. واقعاً فکر می‌کردند دارند چه کار می‌کنند؟ هر توجیهی که ارائه شود، هر استدلالی که مطرح شود و هر انگیزه‌ای که برای آن افراد ناشناسی که مسئول این تلاش برای منحرف کردن و برهم زدن برنامه‌های آخر هفتهٔ ما بودند ذکر شود، در عمل فقط یک نتیجه دارد. آن‌ها زیرک نبودند. آن‌ها به‌طرز باورنکردنی احمق بودند. آن‌ها در واقع بازی ملاهای تهران را بازی می‌کردند.
59
7
راه آزادی ایران، جنگ خارجی نیست؛ چشم دوختن به فروپاشی خودبه‌خودی رژیم نیست؛ راه آزادی ایران، آلترناتیوسازی فیک و رباتیک نیست. نیروی واقعی تغییر، بر روی زمین و برخاسته از مردمی است که در پی یک جامعه آزاد و عادلانه‌ هستند. همان جوانان آگاه و فداکاری که به شاه و شیخ می‌گویند نه، همراه با مقاومتی سازمان‌یافته با ۶۱ سال تجربه در مبارزه با دو دیکتاتوری. پنج روز قبل از شروع جنگ اخیر، ۲۵۰رزمنده مجاهد در سحرگاه چهارم اسفند، در قلب تهران بر مقر خامنه‌ای فرود آمدند. در جریان قیام دی ماه، کانون‌های شورشی با ۶۳۰عملیات، به مراکز و نیروهای سرکوب رژیم تهاجم کردند. همه به یاد دارید که در سال ۱۳۸۲ در اشرف در عراق، حدود ۲۰هزار سلاح سبک و سنگین و ۲۰هزار تن مهمات را از مجاهدین گرفتند. مجاهدین این سلاح‌ها را در ۱۰۰رشته عملیات ارتش آزادی‌بخش از رژیم خمینی به غنیمت گرفته یا با پول خودشان خریده بودند. سنتکام در یک اطلاعیه رسمی در ۱۷مه ۲۰۰۳، گردآوری ۲۱۳۹ تانک و نفربر زرهی و قبضه‌های توپ و توپخانه و سلاح‌های پدافندی از مجاهدین را اعلام کرده بود. راستی سلاح‌های مجاهدین و ارتش آزادی‌بخش ملی برای چه و به سود چه کسی از آن‌ها گرفته شد؟ اگر ارتش آزادی‌بخش ملی ایران سلاح‌ها و مهماتش را در کنار مرزهای ایران می‌داشت، بدون شک سرنوشت قیام‌های مردم ایران در سال‌های ۹۶، ۹۸، ۴۰۱ و ۴۰۴ به‌کلی متفاوت بود. چرا که به‌قول مسعود، ارتش آزادی، تنها راه برای آزادی است. آینده ایران با جمهوری دموکراتیک در قیام دی ماه، شورشگران در کف خیابان‌ها، راه ارتش آزادی را در پیش گرفتند. در بی‌دادگاه‌ها با سر بلند گفتند برای براندازی رژیم برخاسته‌اند، اما آن‌هایی که ماشین تولید جعل و دروغ با هزینه‌های میلیاردی در دست داشتند، می‌خواستند با سرقت قیام، آن را تلاشی برای واگشت به دیکتاتوری سلطنتی وانمود کنند. امری که در عمل تماماً به سود خامنه‌ای و در خدمت سرکوب قیام بود. در خیابان‌های اروپا، رژه‌یی با آرم ساواک شکنجه‌گر و گارد جاویدان به راه انداختند. وعده برپایی حکومت نظامی می‌دهند. هموطنان کرد ما را سپاه پاسداران موشک‌باران می‌کند و بازماندگان شاه به آن‌ها اتهام تجزیه‌طلبی می‌زنند. اما ما می‌گوییم خودمختاری، حق انکارناپذیر ملیت‌هایی است که در معرض ستم مضاعف بوده‌اند. آری آینده ایران و صلح و آزادی در ایران ، در برپایی جمهوری دموکراتیک است. اعلام دولت موقت از سوی شورای ملی مقاومت برای انتقال حاکمیت به مردم با انتخابات آزاد برای مجلس مؤسسان و قانونگذاری ملی طی شش ماه برای همین هدف است. تعهد من حال اگر بپرسید چه تضمینی وجود دارد که یک جمهوری به چنین هدف‌های والایی پایبند باشد؟ جواب را در نسل‌هایی بجویید که در یک نبرد ۶۱ساله با شاه و شیخ، با آرمان‌های آزادی‌خواهانه به میدان آمده‌اند. مجاهدان سربه‌دار از زندان‌ها بارها برای من نوشتند: ایستاده‌ایم تا پایان. حال بگذارید در پاسخ به این سربه‌داران و سربه‌داران قتل‌عام ۶۷، در پاسخ به همه زندانیان مقاوم و در پاسخ به نسلی که برای شکست دادن رژیم، با پای سر به میدان آمده‌ و به‌خصوص در پیشگاه مردم ایران یادآوری کنم: هر قطره خونی که در این ۴۸ سال سیاه از پیکرتان بر زمین ریختند، هر شلاقی که بر شما فرود آمد، هر دقیقه‌یی که از عمرتان در سیاه‌چال‌ها و شکنجه‌گاه‌ها اسیر بودید، و هر چه از زندگی‌تان در فقر و کرونا و جنگ‌افروزی رژیم بر باد رفت، بر مسئولیت من و تمام جنبش مقاومت می‌افزاید. تعهد من، پیمانی است ناگسستنی برای آزادی همه مردم ایران، از هر ملیت با هر مرام، هر عقیده و با هر دین و هر آیین. تعهد من، دفاع از آزادی و شرف و استقلال ایران، رودرروی هرگونه‌ دیکتاتوری و وابستگی است؛ در راهی پر پیچ و خم با هفت خانی از ابتلا و سختی‌ها. اما چه باک! ما بر این پیمان ایستاده‌ایم. این عهد من و عهد ماست. عهد ما با شهیدان راه آزادی عهد ما با مردم ایران و عهد ما با مسعود است تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون.
41
8
سخنرانی مریم رجوی در کنفرانس ایران آزاد در پاریس – ایران آزاد ۱۴۰۵ در سالگرد قیام۳۰خرداد۱۳۶۰ ۴۵مین سالگرد مقاومت سراسری خجسته باد؛ روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تأسیس ارتش آزادی‌بخش ملی ایران. ۴۵سال مقاومت بی‌وقفه یک خلق، در برابر هیولای استبداد دین، بزرگ‌ترین دارایی برای آزادی است؛ این جنبشی است که مسعود رجوی آن را بنیاد نهاد و می‌رود تا یکی از تاریک‌ترین صفحات تاریخ معاصر ایران را ورق بزند. او گفت: «خامنه‌ای مرد، خلق زنده می‌شود. ملت ایران با فرزندان رشیدش درصدد جنگ اصلی با قیام و سرنگونی است. جنگ جنگ‌ها برای پایان ۱۰۰سال استبداد و خجسته میلاد آزادی و جمهوری دموکراتیک”. پسر خامنه‌ای که بیش از ربع قرن در کشتارها همدست پدرش بود، امروز میراث ‌بر ویرانه ولایت فقیه است. اما دولت مستعجلی است که بر پیشانی‌اش حتمیت سرنگونی حک شده است. این ایستگاه آخر رژیم است. به بقایای رژیم می‌گوییم از هر راهی که بروید؛ قیام و سرنگونی در انتظار شما است. در برابر شورشگران و شهرهای شورشی ایران، از شهرهای موشکی شما هیچ کاری ساخته نیست. در برابر قیام سازمان‌یافته، سیرک‌های خیابانی دردی از شما دوا نمی‌کند و اعدام هر روزه زندانیان سیاسی رژیم‌تان را نجات نمی‌دهد. کسی جز بقایای شاه و شیخ خواهان جنگ نیست ابتدا اجازه بدهید بار دیگر تأکید کنم مقاومت ایران که قریب ۵دهه خواهان آزادی و صلح بوده و از ۳۵سال پیش، با ۱۳۳ افشاگری و به‌خصوص افشاگری تأسیسات پنهانی نطنز و اراک در مرداد ۱۳۸۱، مهم‌ترین مانع دست‌یابی این رژیم به بمب اتمی شده است، از تفاهم برای پایان جنگ و مصیبت‌های مردم ایران، استقبال می‌کند. در ایران کسی جز بقایای شیخ و شاه خواهان جنگ نبوده و نیست. تلاش برای تولید بمب اتمی و جنگ‌افروزی و دست‌اندازی به کشورهای منطقه بخشی از استراتژی دیکتاتوری دینی برای بقا است و از آن دست برنمی‌دارد. جنگ سپر این رژیم در برابر قیام‌های مردمی است و صلح و آتش‌بس برای آن، هم‌چنان‌که خمینی گفت به‌مثابه «زهر» است. سرنگونی رژیم برعهده مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته آن‌هاست، با اصل کس نخارد که همان اصل دیرین ماست. این که پسر خامنه‌ای کم‌تر از ۲۴ساعت بعد از امضای یادداشت تفاهم، علم مخالفت با آن را بلند کرد و اعلام کرد «علی الاصول نظر دیگری داشتم» نشان داد که شکاف مرگبار در رأس رژیم و بی‌ثباتی و تزلزل آن تا چه حد است. به آخوندهای حاکم می‌گویم سپر جنگ و اعدام و قتل‌عام در برابر قیام‌ها را زمین بگذارید. آن‌گاه خواهید دید که طغیان بغض‌های فروخورده چه بر سر این رژیم پوسیده‌ می‌آورد. جنگ اصلی، میان مردم ایران است با این رژیم در حال مرگ که به هر طرف بچرخد، در بن‌بست است و سرش به سنگ می‌خورد. رژیمی که ده‌ها میلیون نفر از مردم ایران را گرسنه‌ نگه داشته است. برخی فقط می‌توانند با نان خشک سر کنند و قوت لایموتی در سفره‌شان نیست. نجات مردم ایران، یک راه دارد؛ و تنها یک راه و آن سرنگونی این رژیم پلید با انقلاب دموکراتیک است و البته این سرنوشتی است که از آن گریزی ندارد. تشبثات رژیم برای جلوگیری از تظاهرات بزرگ ایران آزاد بازتاب هراس آخوندها از همین سرنوشت است. دادگاه اداری پاریس امروز با استناد به گزارش‌های اطلاعاتی اعلام کرد تظاهرات ۳۰خرداد در معرض حمله رژيم ايران وبقایای سلطنت قرار دارد و ساواک تهديد به بمب‌گذاری در اين تظاهرات كرده است و از «طرفداران خود خواسته‌ که راهپیمایی را مسدود کنند». بقایای شاه همدستان و آلت فعل‌های رژیم در مواجهه با مردم و مقاومت ایران هستند. آن‌ها از هر حرکتی که نشانی از مجاهدین و شورای ملی مقاومت داشته باشد، به خود می‌لرزند چرا که این جنبش را جدی‌ترین تهدید موجودیت خود می‌دانند. خمینی از ابتدا و به‌طور صریح در روز ۴تیر۵۹ گفت که ترس او نه از آمریکا و شوروی و سایرین بلکه از همین مجاهدین در تهران است. او به‌درستی آنتی‌تز اسلام ریایی خود را در مجاهدین می‌دید و به همین دلیل، شعار مرگ بر منافق شعار اصلی او و رژیمش بوده و دست‌آخر هم حکم قتل‌عام همه مجاهدین سرموضع را داد. در چهار دهه گذشته، نه مذاکره به خطر فاشیسم دینی پاسخ داده و نه جنگ. گفتیم که فاشیسم دینی و بنیادگرایی تحت نام اسلام، بزرگ‌ترین تهدید دنیای امروز است. اما کسی گوش نکرد. امروز هم می‌گوییم که یک ایران صلح‌جو و غیراتمی فقط با سرنگونی رژیم، به‌دست مردم و مقاومت سازمان‌یافته آن‌ها امکان‌پذیر است. حاکمیت مردم و حفظ تمامیت ایران، همزیستی و صلح با همسایگان و کشورهای منطقه، همه و همه در گروی برپایی یک جمهوری دموکراتیک است. نیروی واقعی تغییر
27
9
No text...
30
10
در مسیر این مبارزه سرسخت و خون‌فشان برای سرنگونی رژیم و انتقال قدرت به مردم، بقایای دیکتاتوری شاه، به‌عنوان عامل بازدارنده و مخرب عمل می‌کنند. یکی از روزنامه‌های حکومت آخوندها به صراحت نوشته بود: فعالیت سلطنت‌طلبان برای جمهوری اسلامی یک «فرصت» و یک «نعمت» است. منظورش تفرقه‌اندازی آن‌ها بود و آدرس اشتباه دادن به جامعه بین‌المللی در مورد آلترناتیو. این روزنامه نوشته بود: «آن‌ها با اختلاف‌افکنی میان اپوزیسیون، خدمتی به جمهوری اسلامی کردند که هیچ گروه دیگری قادر به انجام آن نبود». هم‌چنین تصریح کرده بود که این جریان «می‌تواند به بقای جمهوری اسلامی کمک کند. این خدمتی است که خاندان سلطنتی به مردم ایران می‌کند». حالا ساواکی‌ها گفته‌اند که با ممنوعیت تظاهرات مقاومت ایران در پاریس به هدف‌مان رسیدیم. بله این هدفی است که ساواکی‌ها و وزیر خارجه رژیم و سپاه پاسدارانش در آن مشترک‌اند. ولی مردم ایران برای نفی هرگونه دیکتاتوری به‌پاخاسته‌اند و جایی برای شیخ و شاه باقی نخواهند گذاشت. بازمانده شاه بدون هیچ‌گونه ابهامی می‌گوید می‌خواهد تغییر در ایران را با کمک سپاه پاسداران و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی رژیم محقق کند که در آینده هم نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت. او مهندسی مجازی و تلویزیونی را پشتوانه اجتماعی خود جا می‌زند، شکنجه و کشتار مجاهدان و مبارزان توسط شاه را به‌قول خودش «افتخار» خود می‌داند. اما باید گفت که در میدان مبارزه واقعی و قیام‌های پیاپی دیگر جایی برای دست به‌دست شدن قدرت میان شاه و شیخ نیست.   شعار مقاومت و دولت موقت صلح و آزادی است در پایان اجازه بدهید آن‌چه را که گفتم خلاصه کنم: ۱ ـ از نظر مردم ایران نه رأی‌گیری خبرگان ارتجاع پشیزی اعتبار و مشروعیت دارد؛ نه بر تخت نشاندن پسر خامنه‌ای. او شریک تبهکاری‌های پدرش در سه دهه گذشته است. ۲-تاریخ به عقب و به حاکمیت دوباره بقایای استبداد شاه در ایران برنمی‌گردد. به‌قول مردم ایران، این آب در هاون کوبیدن است! ۳ ـ شورای ملی مقاومت و دولت موقت برای انتقال حاکمیت به مردم ایران و برپایی یک جمهوری دموکراتیک مبارزه می‌کنند. شعار مقاومت و دولت موقت صلح و آزادی است. مقاومت ایران از تفاهم برای توقف جنگ و پایان مصیبت‌های مردم ایران استقبال می‌کند. تلاش برای تولید بمب اتمی و جنگ‌افروزی و دست‌اندازی به کشورهای منطقه بخشی از استراتژی دیکتاتوری دینی برای بقا است و از آن دست برنمی‌دارد. گفته‌ام و تکرار می‌کنم که سرنگونی این رژیم و نیل به آزادی و جمهوری دموکراتیک برعهده خود ماست؛ برعهده خلق ما و برعهده ارتش آزادی‌بخش ملی ایران است. صلح و آزادی در ایران پیروز می‌شود.
26
11
سرانجام ما از همه آن‌ها سرفراز و روسفید بیرون آمدیم. اما دست‌کم دو دهه بر عمر رژیم آخوندها افزوده شد. با اقدامات امثال چلبی، مقدمات خلع سلاح مجاهدین در عراق و گرفتن ۱۴پایگاه آن‌ها در کنار مرزهای ایران فراهم شد. ولی ما از پا ننشستیم. کانون‌های شورشی در سراسر ایران ، موتورها را روشن کردند. با جوانان آگاه و رزمنده‌یی که تمام هستی خود را نثار آزادی مردم و میهن‌شان می‌کنند. این مهم‌ترین فاکتور سازمان‌یافته در قیام‌هاست. پاسخ معادله ایران حالا به نسلی بنگرید که به صفوف کانون شورشی پیوسته است. به جوانان شورشگری نگاه کنید که در بی‌دادگاه‌ها با سر بلند می‌گویند برای براندازی برخاسته‌اند. به وحید بنی‌عامریان و یگان قهرمان او نگاه کنید که از قلب زندان‌ها، جامعه ایران را برانگیختند و جهانی را به تحسین واداشتند. آن‌ها در فروردین امسال اعدام شدند، کافی بود یک کلمه علیه مجاهدین بگویند تا اعدام نشوند. اما آن‌ها به جلادان گفتند بر سر آرمان و عقایدمان و بر سر جانمان با شما چانه نمی‌زنیم. می‌خواهم بگویم با چنین مقاومت سازمان‌یافته‌یی بر روی زمین و با آلترناتیوی که ۴۵سال در کوره‌های گدازان داخلی و منطقه‌یی و بین‌المللی آزمایش پس داده، معادله ایران پاسخ خود را پیدا کرده است. آن‌هم در شرایطی که رژیم آخوندها ضعیف‌تر و درمانده‌تر از همیشه است. حالا، خامنه‌ای که ۳۷سال سلطه بلامنازع خود را تحکیم کرده بود، در میان نیست و پسرش قادر به پرکردن جای او نیست. حتی نزدیک به نیمی از اعضای مجلس خبرگان دست‌پخت پدرش، به او رأی ندادند. از نظر سیاسی هم در بن‌بستی مرگباری است؛ صلح را طناب دار خود می‌داند و در آتش جنگ هم راه نجاتی ندارد. دیدید که یادداشت تفاهم اخیر را در همان چند ساعت اول با این جمله «علی‌الاصول نظر دیگری داشتم» تخطئه کرد. ولی‌فقیه جدید رژیم گفت اجازة امضا را فقط از باب تعهد و مسئولیتی که پزشکیان و اعضای شورای عالی امنیت رژیم پذیرفته‌اند، داده است. تعهد «در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت» منظورش از حقوق ملت ایران همان خط‌‌قرمزهای فاشیسم دینی است و منظورش از جبهه مقاومت هم، پافشاری بر همان سیاست‌های جنگ‌افروزانه منطقه‌یی است. همان خط‌قرمزها و سیاست‌هایی که لازمة بقای فاشیسم دینی است. از سوی دیگر همه عوامل اقتصادی اجتماعی و سیاسی که به قیام دی‌ماه منجر شد، تشدید شده و پتانسیل انفجاری جامعه ایران بالا رفته است. پس این مقاومت و این آلترناتیو باید حمایت و به‌رسمیت شناخته شود. حتمیت سرنگونی رژیم فکرش را بکنید اگر این مقاومت، برنامه‌ها و تأسیسات پنهانی اتمی رژیم را برملا نمی‌کرد چه می‌شد؟ منظورم افشاگری‌های آغاز شده از سال ۱۹۹۱ و مخصوصاً افشای سایت‌های اراک و نطنز در سال ۲۰۰۲، است. مقاومت ایران در این سال‌ها با ۱۳۳ نوبت افشاگری درباره طرح‌های اتمی و موشکی رژیم، مهم‌ترین طرفی بود که باعث شد دست آخوندها از بمب اتمی کوتاه شود. هنوز هم رژیم می‌گوید که باعث و بانی مشکلاتش از روز اول در سال ۱۳۵۷و مخصوصاً از سرفصل ۳۰خرداد ۱۳۶۰ مجاهدین بوده‌اند. آخر در میان ۲میلیارد مسلمان که خمینی داعیه مرجعیت و رهبری آن‌ها را داشت مجاهدین مدافع اسلام بردبار و دموکراتیک با تساوی حقوق زن و مرد بودند. مرزبندی اسلام ما باحجاب و بی‌حجاب یا مسلمان در برابر یهودی و مسیحی یا شیعه در برابر سنی یا فارس در برابر کرد یا بلوچ نبود. اما اصلی‌ترین دستاورد این مقاومت ۴۵ ساله، جنبشی زنده و پویاست که مبارزه با استبداد دینی را روح جاری نسل‌های پی‌درپی کرده است. بله، این جنبشی است که حتمیت سرنگونی را بر پیشانی رژیم حک کرده است. وظیفه اصلی دولت موقت دولت موقت که از سوی شورای ملی مقاومت ایران اعلام شده، نماد همین مقاومت و همین راه‌حل است. برای یک جمهوری دموکراتیک با نفی دیکتاتوری‌های شاه و شیخ. دولتی که وظیفه اصلی‌اش انتقال قدرت به مردم است و باید ظرف حداکثر ۶ماه، انتخابات آزاد و عادلانه مجلس موسسان را برگزار کند. بعد از تشکیل این مجلس، قدرت به نمایندگان مردم منتقل می‌شود. مجلس موسسان مسئولیت تدوین و تصویب قانون اساسی جمهوری جدید را برعهده دارد. گفته بودم که ما چشم به کسب قدرت ندوخته‌ایم، ما آماده‌ایم قدرت را از شیخ و شاه ستمگر به صاحبان واقعی آن یعنی مردم ایران منتقل کنیم. برای ما پس از ۶۱سال نبرد، این شکوهمندترین قله و چشم‌انداز است. ما به دنبال کسب قدرت نیستیم به دنبال انتقال حاکمیت به مردم ایران هستیم. این عهد من است با تمام شهیدان، با مجاهدان و مبارزان راه آزادی، با مسعود و با تمام مردم ایران. آن زمان که بنهادم سربه پای آزادی دست خود ز جان شستم از برای آزادی تا مگر به‌دست آرم دامن وصالش را می‌دوم به پای سر در قفای آزادی خدمت بقایای شاه به رژیم
28
12
مریم رجوی: تغییر در ایران با نیروی رزم‌آور روی زمین در چهل و پنجمین سالگرد مقاومت سراسری مردم ایران در برابر فاشیسم دینی، به پیشگامان آن قیام بزرگ در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و به همه قهرمانان و شهیدان نبردهای مستمر، بغرنج و پررنج و خون این سال‌های طولانی، درود درود درود! این مقاومت از قیام ۵۰۰ هزار نفری مردم تهران در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ آغاز شد که مهم‌ترین نقطه عطف سیاسی بعد از به قدرت رسیدن خمینی بود. صورت مسأله، بودن یا نبودن، آزادی یا دیکتاتوری، مقاومت یا تسلیم بود. ما مقاومت را انتخاب کردیم. حرف مسعود رجوی این بود که: من برای آزادی مقاومت می‌کنم پس هستم. مقاومتی که مشروع‌ترین، پررنج‌ترین و ژرف‌ترین آرزوهای ۱۲۰ساله مردم ایران را بر دوش دارد و تا پیروزی انقلاب دموکراتیک مردم ایران به پیش می‌رود. امسال صد و بیستمین سال انقلاب مشروطه ایران در برابر سلطنت مطلقه و شاهان ستمگر است. نه به جنگ نه به مماشات به ده‌ها هزار ایرانی درود می‌فرستم که دیروز برای تظاهرات خود را به میدان وبان و حوالی آن در پاریس رساندند، اما تظاهرات‌شان با یک ممنوعیت ناموجه رو به‌رو شد. به آن‌ها به‌خصوص نسل جوانی که صدایشان را جهان شنید، درود درود درود! بقایای رژیم خواستند با زد و بند این صدا را خاموش کنند، اما صدای آن‌ها، این مشروع‌ترین صدای ایران، در قلب پاریس از همیشه خروشان‌تر شد. خوشبختانه فرانسوی‌ها و نمایندگان شریف‌شان نشان دادند و با صدای بلند گفتند که رو در روی سیاست امتیاز دادن به رژیم‌ و در کنار این مقاومت و شورای ملی مقاومت‌ و کانون‌ شورشی‌اند. از این فراتر، نمایند مجلس ملی فرانسه ، خانم اریگی دیروز در همین جا گفت: من از این فرانسه به درد آمده‌ام. اشاره او به ممنوعیت آزادی بیان و آزادی اجتماعات در پاریس بود. وگفت: ‌«حرف ما این است که نه به جنگ، نه به مماشات و نه به مذاکرات بی‌پایان تا امروز. اما آری به قیام، آری به آزادی مردم ایران با حمایت از مقاومت مستقل آن برای سرنگونی این رژیم بی‌رحم». می‌خواهم هم‌چنین به سخنان دیروز سایر شخصیت‌های عالی‌قدر در همین جا اشاره کنم که یک یک حرکت قدرتمند در حمایت از این جایگزین و در حمایت از جنبش مردم ایران برای به زیر کشیدن دیکتاتوری است. همه حرف را آقای شارل میشل ، رئیس سابق شورای اروپا در یک عبارت خلاصه کرد. او گفت مماشات نه توانست جلوی نازیسم را بگیرد و نه می‌تواند جلوی این رژیم را بگیرد. او گفت: «کانون‌های شورشی با شجاعت و با ریسک جانشان، امید و اراده برای یک ایران دموکراتیک را حمل می‌کنند» «خانم‌ها و آقایان مردم ایران حق دارند که انتخاب کنند. این مسأله اصلی است». راه حل بحران چیست؟ امروز در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ ایران، پرسش تعیین‌کننده این است که راه حل بحران چیست و چگونه می‌توان و باید این رژیم را به زیر کشید؟ در این‌ سال‌ها وقتی مقاومت ایران می‌گفت افعی کبوتر نمی‌زاید وقتی می‌گفتیم در تونل تاریک ولایت فقیه یا همان فاشیسم دینی، به‌دنبال تغییر رفتار یا مدراسیون یا رفرم نگردید و مماشات نکنید، دولت‌ها قبول نداشتند. حالا اما تجارب تلخ و خونین، خیلی چیزها را ساده کرده است. از جمله این که فرضیه‌هایی مثل فروپاشی خودبه‌خودی یا سرنگونی از طریق هوا و جنگ خارجی و آلترناتیوسازی مجازی و رباتیک حول بازماندگان دیکتاتوری شاه، فقط در خدمت آخوندهای حاکم است. در نقطة مقابل، این حقیقت درخشید که تنها راه‌حل بحران کنونی، تغییر رژیم است و این تغییر با قیام مردم و مقاومت سازمان‌یافته آن‌ها امکان‌پذیر است. نیروی تغییر تمام مسأله این است که تغییر در ایران به نیروی تغییر نیاز دارد. نیرویی که بتواند زیر اختناق حداکثری مبارزه کند و نیرویی که دوشادوش قیام مردم، سپاه پاسداران را از سر راه مردم ایران کنار بزند. به این کتاب نگاه کنید: این کتاب شامل اسامی و تعدادی از عکس‌های ۲۰هزار زن و مرد مجاهد است که برای آزادی بر خاک افتادند. ۲۰هزار از صدهزار شهید و کتاب دیگر شامل اسامی و عکس‌های بیش از ۵هزار سربه‌دار مجاهد است از قتل‌عام ۳۰هزار نفر در سال ۱۳۶۷. البته داستان ناتمام است و هنوز ادامه دارد. ما با زورق مقاومت در دریای رنج و خون پارو می‌زنیم و پیش می‌رویم. به‌قول مسعود ما هم می‌گوییم که از مرگ و از اعدام و قتل‌عام قوی‌تریم. هر گاه که درو می‌شویم دوباره با رویش جوانه‌ها پربارتر از جا بر می‌خیزیم. قیام می‌کنیم و به براندازی بنا و بنیاد دشمن که همان اصل ولایت فقیه باشد ادامه می‌دهیم. شیطان‌سازی‌ها علیه مقاومت هم که هم‌چنان ادامه دارد. در ژوئن ۲۰۰۳ در همین ایام، ۱۲دولت را علیه ما برانگیختند با لیست‌های تروریستی و یک پرونده ۱۰۰هزار صفحه‌یی که بطلان یکایک آن‌ها در دادگاه‌ها، ۱۵سال زمان برد.
30
13
No text...
32
14
تعهد من، دفاع از #آزادی و شرف و استقلال #ایران، رودرروی هرگونه‌ دیکتاتوری و وابستگی است؛ در راهی پر پیچ و خم با هفت خانی از ا
تعهد من، دفاع از #آزادی و شرف و استقلال #ایران، رودرروی هرگونه‌ دیکتاتوری و وابستگی است؛ در راهی پر پیچ و خم با هفت خانی از ابتلا و سختی‌ها. اما چه باک! ما بر این پیمان ایستاده‌ایم. این عهد من و عهد ماست.
33
15
دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با آقای بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلستان ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ 🔺خانم مریم رجو
دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با آقای بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلستان ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ 🔺خانم مریم رجوی روز شنبه ۳۰خرداد با آقای بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلستان (۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲) دیدار و پیرامون آخرین تحولات ایران و منطقه و گسترش مقاومت سراسری و سیاست‌های بین‌المللی در قبال ایران گفتگو کردند ...
34
16
جان برکو: آقای شاهزاده تو به پدر دیکتاتورت افتخار می‌کنی؟ 🔺قسمتی از سخنرانی جان برکو ـ رئیس و سخنگوی پارلمان انگلستان ۲۰۰۹-۲
جان برکو: آقای شاهزاده تو به پدر دیکتاتورت افتخار می‌کنی؟ 🔺قسمتی از سخنرانی جان برکو ـ رئیس و سخنگوی پارلمان انگلستان ۲۰۰۹-۲۰۱۹  در کهکشان ایران آزاد ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
41
17
پست خانم دومینیک آتیاس، رئیس شورای اداری بنیاد وکلای اروپایی، در شبکه ایکس
پست خانم دومینیک آتیاس، رئیس شورای اداری بنیاد وکلای اروپایی، در شبکه ایکس
61
18
ایرانیانی که از برنامه و نقشه راه مریم رجوی برای دستیابی به ایرانی آزاد و دموکراتیک حمایت می‌کنند، در پاریس گرد هم آمدند تا ه
ایرانیانی که از برنامه و نقشه راه مریم رجوی برای دستیابی به ایرانی آزاد و دموکراتیک حمایت می‌کنند، در پاریس گرد هم آمدند تا همبستگی خود را با کانون‌های شورشی ابراز کرده و خواست بسیاری از ایرانیان برای تغییر دموکراتیک و پایان دادن به دیکتاتوری در ایران را بازتاب دهند. این تجمع پس از ممنوع شدن آن از سوی مقامات، با دخالت پلیس مواجه شد و شرکت‌کنندگان گزارش دادند که در جریان این رویداد تعدادی از افراد بازداشت شده‌اند. صدای کسانی که خواهان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر هستند باید شنیده شود، نه اینکه خاموش گردد.
60
19
رژه اشرف نشانان در پاریس
رژه اشرف نشانان در پاریس
62
20
تظاهرات پراکنده ایرانیان آزاده بعداز ممنوعیت تظاهرات ایران آزاد+7
تظاهرات پراکنده ایرانیان آزاده بعداز ممنوعیت تظاهرات ایران آزاد
58