en
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Open in Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Show more
7 169
Subscribers
-924 hours
-1057 days
-55130 days
Posts Archive
Game Started
Game Started

راستی حدود ۸۰٪ سوپلای ووچر بوده و توی pre market قابل معامله بوده.. الان کلا ۳-۴ درصد اضافه شده توی بایننس و سایر صرافیا به استیک کننده ها میدن. اما خب ووچر و pre market سبکش این مدلی بود که کسی نمیخواست بفروشه (چون کارمزد ۲۰٪ اشم یه جوری بود ) الان بیشتر ادما میخوان بفروشن. در کل با توجه به pre market امیدوارم لانچ خوبی رو داشته باشیم و شت نشه :))) 🙏

برای لیست شدن نات کوین آماده اید؟ 🥲

ولی یه چیزی هست میگن اونم اینکه Reward میدن به کاربرایی که اینکارو کردن و Stake کردن همونطوری که به اونایی که به پاول درو نات کوین ارسال کردن، 2 برابرشو جایزه دادن. ولی خب از اینجا به بعدش نات کوین صرفا یه بازی نیست و پول واقعی درگیرشه و بعید میدونم از اینکارا عجیب غریب بیافته. شاید یه SBT ای چیزی بدن به اولین Stake کننده ها (که اونم با برنامه ریزی فشرده ای که توش هستن بعید میدونم وقت کرده باشن زیرساختشو زده باشن..)

کار هایی که کردن تا فشار فروش رو کاهش بدن: - کارمزد برای برداشت به صرافی (1.5%) - استیک کردن 1 ماهه بسیار آسون بدون قابلیت Unstake 😂 - معرفی روش های مصرف نات کوین (تبلیغ داخل ربات برای پروژه ها که بیان نات کوین بخرن) - محدود کردن برداشت به ولت های Non-Custodial مثل تون کیپر

نات کوین الان هایپ بقیه ارز های رو اکوسیستم تون رو میگیره اما 3-4 روز بعد از لانچش به واسطه پلت فرم Advertising ای که داره ارز ها شروع میکنن به تبلیغ داخل نات کوین برای جذب سرمایه (این موضوع خودش میتونه تا حدودی فشار فروش رو متعادل تر کنه) و شت کوین بازی رواج پیدا میکنه. اگر بیت کوین و بازار اذیت نکنه میشه تارگت 16 دلاری رو در صورت شکست سقف 7.5 دلاری برای تون کوین متصور بود. تلاش زیادی کردن که فشار فروش رو بعد از لیست کردن کاهش بدن اما باید دید.. همه کوینای با هایپ بعد از لیست شدن پامپ و بعد چند ماه به خواب رفتن.. شاید نات هم همینطور بشه. تقریبا توی هفته گذشته میشد خروج پول از ارز های کوچک رو به وضوح مشاهده کرد. همه منتظرن ببینن نات کوین چی میشه :)

بیش از ۱۳ میلیارد !!! دلار توی بایننس برای نات کوین استیک شده !!!!!!

lets go for 10.00 USD 🚀🚀🚀🚀

بازار دامپ تون کوین ۷.۲۰ دلار..

اما چرا ۱۶ می؟ به خاطر اینکه سیزن جدید اپن لیگ شروع بشه و پول پاشی بشه 😄 این سیزن ۲ اش به خاطر دامپ کریپتو خیلی سیزن الکی الکی ای بود. ولی برای سیزن ۳ احتمالا با رهبری نات کوین یه چند روزی هایپ خواهیم داشت. شاید تارگت عجیب غریب بزنیم. واقعا معلوم نیست. هیچ چیز معلوم نیست.

اینجا من گفتم که اسمارت مانی وارد نات کوین شده و از اینجا تقریبا ۱۵۰٪ افزایش قیمت روی Pre-market داشتیم اما الان چی؟ الان واقعا هیچ چیز معلوم نیست! یا بهشت یا جهنم اما تارگت رویایی و رویابافی بخوایم بکنیم اینه که بعد از ۱۶ می بازار کریپتو هم رشد کنه و بیت پامپ بشه و اکوسیستم تون بترکه! سودای ۱۰-۲۰ برابری اما.. مدیریت سرمایه بکنید و حواستونو جمع کنید.. فارغ از همه چیزا نات کوین یه میم کوین هست or Not. در بلند مدت پروژه های زیرساختی مثل $NOT $SCALE $STON میلیارد دلاری میشن (نات که همین الان هست :D) و خب تازه اولشه.. الان ورود به نات کوین خیلی ریسکیه اما برای خروج و افرادی که میخوان سیو سود بکنن حالتایی که میشه متصور شد: ۱. اگر مثل قضیه تتر بشه سود ها پیشخور شده و بعد از لیست شدن قیمت پایین میاد و دامپ میشه‌(این سناریو اگر دامپ بیت ادامه پیدا کنه بسیار محتمله) ۲. اگر بعد از لیست شدن بازار پامپ بشه یه اصلاح احتمالا داریم و بعد یه پامپ عجیب غریب رو شاهد خواهیم بود. تصمیم منطقی؟ تصمیم منطقی چیزی نیست که همین الان بگیرید باید از قبل گرفته میبودید! پول نقد داشته باشید برای روزای قرمز و مدیریت سرمایه رو رعایت کنید. اکوسیستم تون هنوز شروعشه. اینو یادتون نره 😄

در حال حاضر امکان برداشت به کیف پول فقط از صرافی ها و کیف پول @wallet وجود داره و بعد از تاریخ لیست شدن امکان برداشت برای کیف پول های عادی مثل TonKeeper فعال میشه.

آدرسی که باید ووچر رو بهش ارسال کنید تا بالانس بگیرید داخل ربات.
آدرسی که باید ووچر رو بهش ارسال کنید تا بالانس بگیرید داخل ربات.

برای تبدیل ووچر نات کوین به نات کوین باید کیف پولتونو به ربات نات کوین متصل کنید و وچر هارو بسوزونید. بعد ربات تشخیص میده شما چند تا سوزوندید و بهتون بالانس میده. * دقت کنید درگیر اسکم نشید و فقط از ربات رسمی یا TonKeeper Pro بسوزونید تا الان 167767 ووچر سوخته شده.

Claim Notcoin باز شد. الان میتونید نات کوین هارو بگیرید.

تون کوین توی بایننس پیدا شده و احتمالا به زودی لیست میشه!

TON $6.70 🚀 NOT $0.013 🚀

نات کوین تو بایننس یعنی تون کوین تو بایننس، تون کوین تو بایننس یعنی ورود پول عجیب به اکوسیستم تون و ورود پول عجیب یعنی با ارزش شدن همه چیز

یه ترکوندن عجیبی در راهه..

Repost from Crypto Coiner
#NOT از عجایب روزگار همین که نات کوین تو بایننس لیست میشه، بفرست برا پدر مادرت عمه خالت:)
#NOT از عجایب روزگار همین که نات کوین تو بایننس لیست میشه، بفرست برا پدر مادرت عمه خالت:)