en
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Open in Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Show more
7 153
Subscribers
-724 hours
-957 days
-55330 days
Posts Archive
مقایسه با میم کوین ها
مقایسه با میم کوین ها

تون و نات کوین کجای بازین؟
تون و نات کوین کجای بازین؟

بیشترین سرچ تون کوین از ازبکستان. سرچ توی ایران از روسیه ام بیشتره 😂
بیشترین سرچ تون کوین از ازبکستان. سرچ توی ایران از روسیه ام بیشتره 😂

من فقط 2 تا نگرانی راجب پروژه تون کوین دارم. 1. روس ها خیلی درگیرشن و با توجه به بد بودن جامعه جهانی با اونا ممکنه سرمایه گذاری های موسسات وارد تون کوین نشه. 2. بول ران همینجا تموم بشه قبل از اینکه همه این پتانسیل ها Unlock بشه

توی کریپتو کسی دنبال سود 10-20-30% ای نیست وقتی رو همچین پروژه ای سرمایه گذاری میکنه. U know why؟ چون وقتی یه نفر میاد 2 سال پیش 100 میلیون دلار میده رو تون کوین داره "NOTHING" میخره. اگزکتلی یه توکن Worthless. با وجود همه امتیازات تون کوین، شاید بره گیر کنه همونطوری که پروژه اولیه تلگرام $GRAM گیر کرد. Who knows؟ پس این طرف داره ریسک شدیدی میکنه. بعد این آدم به نظر شما به 5% سود استیکینگ قانع هست؟ یا اینکه با 10-20% سود میفروشه؟ به نظر شما این آدم نمیدونسته بیت کوین وجود داره بره بیت بخره رو 15 هزار تا؟ پس انتظاری که از تون کوین داره حداقل 2-3 برابر باید باشه دیگه نسبت به بیت؟ که الان تازه TON/BTC قیمت شروعشو تاچ کرده و سود از اینجا شروع میشه.

یه عده توی توییتر مدعین که رو $0.8 وارد تون شدن 😂 کونتون نسوزه دوستان. چرت میگن. اکثر نسل قدیم و سرمایه گذار های 1-2 سال پیش بین 1.7 تا 2.5 دلار وارد تون کوین $TON شدند که بیت میانگین اون موقع بود 23000 دلار (یعنی معادل بیتی الان 7.7 دلار خریدن). زیر این قیمت هم حجم بازار و عرضه خیلی کم بوده اما صرافی هایی که میتونستی بخری 1/10 الان بوده کسی وارد نشده اگرم شده عددی وارد نشده. مثلا 1 دونه تون کوین خریده باهاش بازی کنه 1 دلار. خب یعنی چی؟ یعنی الان که تون کوین 7.5 دلاره هنوز تو تخفیفه 😂 شما الان میتونید 0.20 دلار ارزون تر از آدمای 2 سال پیش بخرید 😃 2 سالم صبر نکنید برای رشد چون الان هایپ شدیدی هست و بول رانه.

در مقایسه با سایر میم کوین ها: $DOGE: $28,216,796,790 $SHIB: $16,264,286,363 $WIF: $3,505,419,312 $PEPE: $3,101,058,005 $FLOKI: $1,865,269,244 نات کوین فعلی: $NOT: $1,001,399,420 انتظار داشتم مارکت کپ اش از اینی که اعلام کردن کمتر باشه اما با 1 میلیارد دلار هم فکر میکنم بعد لیست شدن پتانسیل بین 3 تا 4 برابر شدن رو داشته باشه. در میان مدت این موضوع به نظر من وابسته به اکوسیستم TON هست. نات کوین جزو پروژه های زیرساختی الان محسوب میشه و به عنوان یه Quest Platform به پروموت سایر پروژه ها کمک کنه. توی این بول ران فکر نکنم بتونه از لیگ WIF و PEPE و FLOKI بالاتر بره. اما Who knows.

توکنومیک نات کوین مشخص شد. با قیمت فعلی Premarket کل مارکت کپ چیزی نزدیک به 1 میلیارد دلار میشه. به نظر "گران" میاد. باید با تامل راجبش فکر کنم.

Repost from Notcoin Community
3.2 Not-Tokenomics Total supply 102,719,221,714 $NOT — Miners and vouchers 80,219,221,714 $NOT (78%) For 35M+ people who
3.2 Not-Tokenomics Total supply 102,719,221,714 $NOT — Miners and vouchers 80,219,221,714 $NOT (78%) For 35M+ people who mined Notcoin and Vouchers holders. Notcoin Community is the main stakeholder, as we wanted it from the beginning. — New users and the next phases 22,500,000,000 $NOT (22%) This category is for the next 300 million new users, traders, listing campaigns and the further years of the Notcoin development. Thank you for the donations and all the bots that sponsored it with their balances <3 The exact distribution for the second category will be defined closer to the listing. and we will burn a lot, ofc. 💎

۳ تا صفر از نات کوین حذف میشه، پلن قوی رو نات کوین هست، به زودی یه ویدیو در موردش میسازم. ولی هر چه ارزونتر بگیرید.. تخفیف بیشتر گرفتید.

Repost from Notcoin Community
3.1 Balance conversion In-game currency, vouchers and total supply now have 3 zeros less to make it easier to read the price
3.1 Balance conversion In-game currency, vouchers and total supply now have 3 zeros less to make it easier to read the price of the token. Examples (before → after) Token price 0.0000123 → 0.0123 10M voucher → 10,000 $NOT 80 trillion in-game coins → 80 billion $NOT

چرا نهنگ های تون کوین الان ورود و خروج نمیکنن

از ربات @wallet به هیچ وجه استفاده نکنید حتی اگر هنوز نبسته شما رو و از Ton Space استفاده میکنید. من اکانتم کلا روی شماره Anonymous هست و هیچ تراکنشی نزدم اما منو بست و تشخیص داد که ایرانم! الان اگر پول گیر کنه پس میدن، اما معلوم نیست همیشه این مدلی باشه. دردسر برا خودتون درست نکنید. برید روی @xrocket راحت و بی دردسر. صرافی هام که برداشتشون باز شده

حجم نقدپذیری بازار های تون کوین شوخیه. هیچ نهنگی نمیتونه وارد یا خارج بشه. تا توی بایننس لیست نشه، کل این قیمتا و حجما الکیه

منظورم از پروژه های روی تون، نات کوین و امثالهم هستند.

تون کوین روی منطقه ترید نیست. نه تون و نه هیچ کدوم از پروژه هاش حتی اگر قیمتش شد 10 دلار شد 5 دلار شد 4 دلار. به هیچ وجه ترید نکنید. تون کوین اصلا الان بازاری نداره برای ترید. نقدینگی ای توش نیومده. بعد از لیست شدن تو بایننس تازه تریدر ها میریزن توی تون کوین. ترید کنید ضرر میکنید.

نات کوین اسکم نیست. بیزینس پلن دقیق و قوی ای داره. غیر از تون کوین نسبت به نات کوین هم Skeptic نباشید. هم تون به نات کوین نیاز داره که رشد کنه، هم نات کوین کامیونیتی قوی ای داره. مشتری شدید براش توی همین Pre-Market وجود داره چه برسه به لانچ تو صرافی ها و ورود سرمایه های گشاد. بول ران ادامه پیدا کنه نات کوین و تون کوین جزو لیدر ها خواهند بود و تلگرام رو پروژه های خوب دیگه مثل $APT سایه خواهند انداخت که دیده نشن.

الان که قیمت 7.5 دلاره هنوز فکر میکنید جا موندید ولی هنوز نموندید.

ویدیو منو نبینید برید ویدیو فستیوال هنگ کنگ رو ببینید https://www.youtube.com/watch?v=sv3m6BBqKSw

همه ما نسبت به پدیده های جدید اول Skeptic هستیم و اون موقعی که تازه آی کیومون بیافته همون موقعیه که دیره. اما من اعتقادم اینه که هنوز برای اکوسیستم تلگرام زوده.الان میگید قیمت 3 برابر 5 برابر شده دیره. اگر بازار اصلاحی بخوره فکر میکنید سودش تموم شد و Skeptic میمونید. ولی .. Connect the dots .. بولران کریپتو .. تلگرام با نزدیک 1 میلیارد یوزر .. تنها کریپتوکارنسی انحصاری برای یه مسنجر... این همه اکوسیستم و زیرساخت و فیچر غول توسط تلگرام.. از ویدیو اولم استقبال نشد، ویدیو هارو دیگه انگلیسی ضبط کردم جدیدارو. اگر میخواهید این فرصت رو از دست ندید Skeptic نباشید این پیامو جدی بگیرید و با دقت بخونید. به عنوان برنامه نویس، به عنوان سرمایه گذار، به عنوان دلال، به عنوان فَن بیکار و به عنوان هر کسی که فکر میکنید میتونید باشید میتونید از تون کوین سود کنید.