en
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Open in Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Show more
7 185
Subscribers
-1324 hours
-1157 days
-53730 days
Posts Archive
اکانت خود پاوله 😀

SCAM پشت اسکم 🤧

Repost from Tonnel Network
TF raised 400M$ 🪞 Yesterday many channels shared the news that Ton Foundation raised 400M$, for me it was an obvious not-so-funny joke but many people took it seriously. Today TF clarified on X that they haven't raised anything but they just shared the news that 400M$ worth of TON was sold to some American VCs during past year(unknown price/vesting terms and unknown seller). I can guess most of these 400M$ is paid to Telegram Investors as part of their debt bond agreement and there is 400M$ worth of Toncoin(not sure how many TON) laid unused in wallets of these greedy VCs that so far didn't make any contribution in TON Liquidity or at best case staked it with ~3% annual APY in TON staking services(fortunately so far most of these VCs were sane enough not to trust TF or TOP investment recommendations at all). Similar to many of us, these VCs are waiting for Pavel's action and involvement in TON to save their investments and the ecosystem ☀️

LOLLLLLL😂😂😂😂

علت پامپ اخیر تون کوین از حدود ۲.۳۰ دلار این سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری بوده.

https://x.com/manuelstotz/status/1902371256042688667?s=46 پرزدینت فعلی تون فاندیشن به همراه مدیرعامل TOP دو شخصیت تاثیرگذار روی بلاکچین تون کوین رفتن سانفرانسیسکو 😀

اکانت فیک در مقابل اکانت اصلی
+1
اکانت فیک در مقابل اکانت اصلی

@unbrokensociety به نظرم اکانت پاول نیست🤣🤣 احتمالا یه اکانت که دست خود راکسمن هست که به پروژش کردیت مفتی بده. چرا باید پاول به ازای هر پیام ۱۰۰۰ استارز شارژ کنه؟ ولی به هر حال یکی میتونه بانی بشه همون استیکر رو براش بفرسته ببینه بلاک میکنه یا نه٬ اگر بلاک کرد یعنی خود پاوله.

سیر تکامل سایت futureme.org جالبه. اول کلا رایگان بود. بعد چند وقت گفت اگر دونیت کنید هم خوبه. بعدش نامه مینوشتی گزینه پیشفرض پولی بود اما همچنان میتونستی رایگان ارسال کنی ٬ الان کلا نامه هاتو برات نمیفرسته نامه جدید هم کلا پولی شده و فقط نامه اول رو رایگان میده. احتمالا هم سال دیگه کلا سایت رو میبنده

پاول ۷ آپریل مرخصیش تموم میشه

اینفلوئنسر دیگه ای هم که سعی کردن بیارن Luke Belmar بود و به بزرگی دو اسم دیگه نبود اما کامیونیتی خوبی داشت که چند تا اسپیس توی توییتر برگزار کردو چند صد هزار دلار گرفت و بعدش برگشت به بلاکچین سولانا پامپ دامپ کردن.

مقدار تتر در حال گردش در شبکه تون کوین به ۹۰۰ میلیون دلار کاهش پیدا کرد. بالاخره پولی که از کامیونیتی دزدیدن رو با اومدن بریج
مقدار تتر در حال گردش در شبکه تون کوین به ۹۰۰ میلیون دلار کاهش پیدا کرد. بالاخره پولی که از کامیونیتی دزدیدن رو با اومدن بریج ها به ترون و سایر چین ها منتقل کردن رو شستن با موفقیت. چیزی حدود ۲۰۰-۳۰۰ میلیون تتر شاید.

۳ روز پیش پاول یوزرنیم ایلان ماسک رو از فرگمنت به صورت عمومی خریده. حدس برخی ها اینه ایلان ماسک به زودی به تلگرام میپیونده. ا
۳ روز پیش پاول یوزرنیم ایلان ماسک رو از فرگمنت به صورت عمومی خریده. حدس برخی ها اینه ایلان ماسک به زودی به تلگرام میپیونده. اما سوال اینجاست ایلان ماسک چرا باید به تلگرام ترافیک منتقل کنه؟ قبل تر ها یوزرنیم اندرو تیت هم البته پاول خریده بود و به ادرسی گیفت داد اما اندروتیت هیچوقت فعالیت شدیدی رو تلگرام نکرد. اما به طور کلی، اگر ایلان ماسک جوین شه تلگرام خیلی خوبه گرچه چرا اینکارو کنه هنوز ما نمیدونیم :)

Durov is there. There's euphoria. There's no $7. Well, they let me out of France, so why complain? They let me out too, and I'm home now. If anything, I was just traveling, and I didn't solve his business in France 🍷 TON is up 10% and there's a real euphoria in the Telegram channels dedicated to TON. As usual, everyone read the headline first and then the gist itself: he was only released for a few weeks. That is, in a few weeks there are two possible developments: either he will return to France as a law-abiding citizen, or he will stay in the UAE, becoming an even more "fugitive criminal". All in all, the news is positive, but clearly not for $7. Nothing has changed dramatically about the TON blockchain and its community. @investkingyru | @investkingyru_en | twitter | CMC | Private, Elite $KINGY: DEX DeDust.io, STON.fi, Swap.Coffee and xRocket.

مرخصی به پاول دورف به صورت محدود و فقط برای چند هفته بوده.

شروع پامپ اخیر تون کوین
شروع پامپ اخیر تون کوین

فردا ۵ میلیون تون کوین آزاد میشه. صاحبش انگار خوش شانس بوده 😀
فردا ۵ میلیون تون کوین آزاد میشه. صاحبش انگار خوش شانس بوده 😀

Deadcat bounce or new campaign?

پاول آزاد گشته.