en
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Open in Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Show more
7 164
Subscribers
-724 hours
-957 days
-55330 days
Posts Archive
خب تتر مینت شده رو شبکه تون 🙂 اما میگن باز خبر دیگه ممکنه باشه. البته هنوز سخنرانی رسما شروع نشده :))

از اپل بیشتر اینا اذیت میکنن برای اینکه بگن چه امکانی رو میخوان اضافه کنن 🥲🥲
از اپل بیشتر اینا اذیت میکنن برای اینکه بگن چه امکانی رو میخوان اضافه کنن 🥲🥲

لیست شدن نات کوین به تعویق افتاد. این موضوع میتونه به خاطر شرایط فعلی مارکت باشه که زمان خوبی برای لانچ نیست. به نظرم ریسک بزرگی کردن به تعویق انداختن چون ممکنه شرایط مارکت بدتر هم بشه ولی ایشالله ریسکشون جواب بده. https://twitter.com/ton_blockchain/status/1780897480172769642

مدیر عامل تلگرام پاول درو موضوع کنفرانسش نوعی کاربرد از تون کوین هست که برای ۹۰۰ میلیون کاربر میتونه استفاده بشه! این چیزی نیست جز بازی های تلگرامی٬ شاید پرداخت سرویس ها هست یا یه چیز دیگه؟ فعلا که ۱۱ ساعت مونده تا کنفرانس تون کوین شد ۶.۷.

یه روش‌آسون برای اینکه NFT بگیرید و تنها کافیه ۲ تا تراکنش 0.015 TON ای بزنید! بعد از 1May میتونید وارد پلت فرم getgems.io بشید و NFT اتونو Claim کنید.

Market Down $TON Up $6.60 🚀

تتر همچنان در حال چاپ! تتر در می ۲۰۲۲ فقط سوخته شده (تتر ها کمتر شدن و از بازار خارج شدن) که بیت کوین سقوط از ۴۰ هزار دلار به
تتر همچنان در حال چاپ! تتر در می ۲۰۲۲ فقط سوخته شده (تتر ها کمتر شدن و از بازار خارج شدن) که بیت کوین سقوط از ۴۰ هزار دلار به ۱۵ هزار دلار رو شروع کرد. با وجود کاهش قیمت همچنان تتر جدید دارد چاپ می شود و برای چه هدفی به غیر از خرید میتونه باشه این موضوع؟ فقط در هفته جاری که بازار ۱۰-۱۲ درصد اصلاح قیمت داده ۴ میلیارد دلار تتر جدید چاپ شده! البته که در هر کاهش قیمت بیت کوین FUD درباره تتر هم افزایش پیدا میکنه و به پشتوانه تتر حمله میشه.

خیلی ساده ولیدیتور کسیه که یه سرور میگیره و نرم افزار تون کوین رو روش نصب میکنه و باید ولت اش ۳۰۰ هزار تون کوین داشته باشه. نامینیتور (Nominator) کسیه که پولاشو سپرده میزاره بین ولیدیتور و سود میگیره از فعالیت ولیدیتور توی شبکه. الکترون (Electron) اسمارت کانترکتی توی شبکه تون کوین هست که همه اینارو مدیریت میکنه. شبکه تون کوین و برنامه ای از نظر فنی دارن براش خیلی جاه طلبانه و در عین حال باحاله. حالا از ابعاد فنی تون کوین من بیشتر مطلب میزارم و صحبت میکنم بعدا.

در مورد توکنومیک تون کوین و نحوه ماین کردنش .. اول اینکه تون کوین ها چند سال پیش ماین شدن و شرایط ماین کردنشم این بودش که یه سرور خیلی قوی باید میگرفتی و ۵-۶ تا آدرس بود که وظیفه اختصاص دادن تون کوین رو داشت اگر شما می تونستید ماین کنید و کاملا هم شانسی بود. هر کدوم از این آدرس ها در طول شبانه روز فقط ۱ بار تون کوین پخش میکرده به برنده بین اونایی که ماین میکردن. بعد مدل شبکه عوض شد به حالت استیکینگ. الان نود هایی توی شبکه ولیدیتور هستن که سرور هایی در سراسر دنیان که نرم افزار تون کوین رو روی سرورشون دارن و پول نامینیتور هارو استفاده میکنن تا با شبکه تعامل کنن و توی اجماع شرکت کنند. اینکار براشون سود داره و این سود رو پخش میکنن بین کسایی که اصطلاحا استیک کردن و پولشونو سپرده کردن پیش نود های ولیدیتور. در حال حاضر حدود ۳۰۰ تا ولیدیتور توی شبکه تون وجود داره و شما اگر بخواید ولیدیتور بشید باید ۳۰۰ هزار تون کوین داشته باشید که اخیرا پاول درو مدیر عامل تلگرام فعالیت خودشو به عنوان یک ولیدیتور توی شبکه تون کوین شروع کرده. این به این معنیه که پاول قبل از سخنرانیش داره با دقت بیشتری تون کوین رو بررسی میکنه.

بازار خونریزی کرده و خون به پا شده کوین مارکت کپ CMC نوشته تازه وضعیت طبیعیه 🥲
بازار خونریزی کرده و خون به پا شده کوین مارکت کپ CMC نوشته تازه وضعیت طبیعیه 🥲

چیزی که از اینترویو پاول با کارل متوجه شدم اینه که برخلاف انتظار همه پاول کاملا با TON ساید داره و بعد از قضیه شکایت SEC نمیتونه مستقیما تبلیغ TON رو بکنه بلکه فعالیتش غیر مستقیم برای رشد تلگرام صرفا هست اما خب تلگرام و TON به هم وصلن. هر یوزر تلگرام یک یوزر TON میتونه بشه. از طرفی کنفرانس ۲۰ آپریل موضوعش بلاکچین هست پس حتما پاول در کنار پروموت تلگرام تبلیغ تون کوین هم میکنه . به نظر من موضوع تتر و لیست شدن توی بایننس چیزی نیست که پاول اعلام کنه. اما احتمال تبلیغ شماره های ناشناس تلگرام٬ و سایر collectible های تلگرام هست. و با تبلیغ تلگرام به طور غیر مستقیم یوزر هارو به سمت تون میاره. اینکه بعد از ۱۰ سال شروع به اینترویو رفتن کردن٬‌نشون از برنامه داشتن اینها برای تون کوین داره. باید در نظر بگیرید که تمامی امکانات تلگرام که با تون کوین قابل خریدن هست مثل تلگرام پریمیوم٬‌یوزرنیم٬ تبلیغ در تلگرام هنوز به مرحله استفاده واقعی نرسیده و تبلیغ این موضوعات در جایی مثل کنفرانش ۲۰ اپریل میتونه تلگرام رو یکی از پلت فرم های اصلی تبلیغ کریپتو بکنه. https://youtu.be/1Ut6RouSs0w?si=3ytzHiKuBf8t-XCf

خبر موثق از ورود تتر به شبکه تون کوین و امکان پرداخت کارمزد تتر با خود تتر!!

در مورد تون کوین و بایننس٬ بچه ها تون کوین به عنوان ارز ۸ ام اصلا توی بایننس اسپات نیست. یعنی اینکه شما نمیتونید تون کوین از بایننس بخرید یا توی بایننس بفروشید. امااا… یه نکته مهم هست. اونم اینه که توی فیوچرز بایننس هست. یعنی بایننس تون کوین رو به رسمیت میشناسه و دلیلی که لیست نشده بحث های مارکتینگ هست. توی ۲۰ آپریل پاول درو میتونه این خبرارو بده که بازارو بترکونه: - تتر به صورت رسمی روی شبکه تون کوین شروع به فعالیت کنه. -تون کوین توی بایننس لیست بشه.

بازار کریپتو صبوری میخواد. وقتی میدونی یه چیزی خوبه باید وایسی تا پتانسیل اشو نشون بده. من BNB وقتی ۱۲ دلار بود ۱۲۳ عدد دقیق خریدم :)) SAND وقتی ۰.۰۵ بود خریدم و میدونستم جفتشون خوبه و چند برابر میشن. BNB رو روی ۱۵ دلار و SAND رو روی 0.03 فروختم. جفت این پروژه هارو من میدونستم خوبن و فروختم و بعد که هر قیمت بالاتر و بالاتر رفت وارد نشدم. رو ۲۰ دلار وارد نشدم رو ۳۰ دلار نشدم رو ۶۰ دلار نشدم و الان BNB حدود ۵۰۰ دلار و SAND هم خودتون چک کنید! فاصله بین 0.05 تا ۵ دلار! بیش از ۱۰۰ برابر اسپات که من از دست دادم. الان من میدونم نات کوین خوبه و من میدونم تون کوین خوبه و شما ام میدونید که خوبه!‌خیلیا میدونن که خوبه. بزاریدش کنار بزارید هایپش شکل بگیره. ما جزو اولین افرادی هستیم که وارد اکوسیستم تون کوین شدیم. بزارید و وقت بدید که پتانسیلش آنلاک شه و سر یه نوسان کلا بازارو کنار نزارید. تا زمانی که تون کوین رو BBC در موردش صحبت نکرده و توی گوگل ترند نشده و یه عده پورشه نخریدن عکس بزارن که با تون کویناشون که فروختن خریدن٬ هنوز پتانسیل تون کوین آنلاک نشده.

من میخواستم داستان تلگرام با وی چت رو بگم اما یکی بهتر گفته! https://medium.com/@deepton/is-telegram-the-new-wechat-2c0f506244c7 توصیکم به مطالعه مقاله بالا!

خیلی جالبه که حس من نسبت به بیت کوین خیلی خرسی Bearish هست. و میتونیم برعکس فکر کنیم فرضو بگیریم کاملا بر عکس اتفاق میافته 🥲

What do you think?
Anonymous voting

پیش بینی من اینه: Not Financial Advice سناریو ۱: بعد از هاوینگ و لیست شدن تون کوین توی بایننس در حالی که کل بازار داغونه تون
پیش بینی من اینه: Not Financial Advice سناریو ۱: بعد از هاوینگ و لیست شدن تون کوین توی بایننس در حالی که کل بازار داغونه تون کوین پامپ میشه و شاید ۱۰-۱۲ دلار یا حتی ۱۵ دلار رو ببینه ( طی ۳-۴ روز تا یک هفته) و اولین سری سرمایه گذار نهنگ از تون خارج میشن. (منم سیو سود میکنم خارج میشم) بعد کل بازار وارد یه فاز اصلاحی میشه و بیت تا ۵۰ هزار دلار میاد و شاید تا ۴۰ هزارتا بیاد و شاید این فاز ۴-۵ ماه بکشه که همه بگن بول ران تموم شده دیگه و بر میگردیم به ۲۰ کا دوباره. وقتی Fear بازارو گرفته یه حرکت شارپ به بالا داریم برای تست ۷۰ کی و رفتن به سمت ۱۰۰ هزارتا. سناریو ۲: از همینجا شارپ میریزه و وارد فاز اصلاحی چند ماهه میشیم و تون کوین فرصت خرید میده و بازیگر های جدیدی رو به همکاراش اضافه میکنه و بعد از ۴-۵ ماه بازار با ترس حرکت به سمت ۱۰۰کا بیت کوین شروع میشه و تون کوین هم جزو لیدر های آلت کوین ها خواهد بود. سناریو ۳: همینجا مستقیم شارپ میریم پایین دسته جمعی و کل بازار نابود میشه و نسل در نسل میگیم عجب اشتباهی کردیم اومدیم رو پاول شرط بستیم 🥲 ——— آیا این اتفاقا میافته حتما؟ نه! حس منه صرفا و شاید ۱۰۰٪ اشتباه باشه و ۱۰۰ ها حالت ممکن دیگه ام وجود داره توی بازار!

برنامه پرسش پاسخ AMA نات کوین امشب ساعت 8 برگزار میشه و توی این برنامه احتمالا خیلی ابعاد به طور گسترده تری مشخص خواهد شد. موضوعاتی که تو کنفرانس هنگ کنگ گفتن رو الان به صورت عمومی تر میگن.

Repost from Notcoin Community
Global AMA will be tomorrow 21:00 Dubai time Here 💎