en
Feedback
sahar🖤

sahar🖤

Open in Telegram
1 947
Subscribers
-124 hours
-117 days
-1930 days
Posts Archive
میدونی حسرت اینکه تو هیچ وقت مهمون خونه ی من نمیشی ، قلبمو هزار تیکه میکنه.

نا امیدم نا امیدم و بسیار خسته شاید تا فردا اینطور نباشم، نمیدانم، دلم میخواهد که نباشم ، اما امروز ، حتی نفس کشیدن برایم سخت است.

mLCWVlKethGyZpTA.mp38.67 MB

Repost from ☬ DJ MΞHRAN ☬
New 😍 Join

این راهی هست که خودم انتخاب کردم. هرچقدر هم که سخت بگذره، مسیر منه.

Repost from Dj Vonka

Repost from Panicnine

‏من نمیتونم نیکی کنم و در دجله بندازم چون اونقدر آدم نیک‌سرشتی نیستم. بنابراین گوه تو مادر آدم نمک‌نشناس.

خیلی قشنگه🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️‍➡️

Repost from ittahas
Tahas x Hassan Baba x Youni – Raghse Ashk.mp36.71 MB

Repost from Rwartan
دلم برات تنگ شده برگرد بیا :)
-22

من اصلا هیچی از اقتصاد حالیم نیست یهو دیدی طلاهامو فروختم باهاش لباس خریدم، پاستا خوردم اومدم

اینستاگرام اینطوریه که تو این ۵ ماه همه ازدواج کردن،لاغر شدن ،خوشگل شدن،تو کارشون موفق شدن و من فقط زنده موندم و محاصره اقتصادی بودم

«در قلب بود و قلب خون شده بود.» ‏- محمّد مختاری.

زندگی مدت‌هاست پاشو گذاشته رو گلوم و هروقت مطمئن می‌شه این ثانیه‌ی آخرمه، کمی شل میکنه تا نفسم برگرده و دوباره از اول. نمیدونم تا چندمین بار و تا چندمین نفس دووم میارم که بجنگم، ولی اینو خوب می‌دونم که دیگه آخرامه.

اینکه دوستم داری اوضاع را بهتر کرده ، مثل یک سنگر امن وسط میدان جنگ 🫂

عاشق هرچیزی‌ام که حس ایران بده. پسته، زعفرون، فرش قرمز، شیرینی عید، بته‌جقه، انار، سوهان، غذای محلی، شربت، چای تو استکان کمرباریک، هل، کاشی‌کاری فیروزه‌ای و... چیه این کشور غمگین و زیبا؟

بله آقای چاوشی؛ واقعا سوخت و دود هوا شد پیش چشمم زندگانی.

Repost from Baegirlss
‏این وسط فقط ما و آقای ساعدی‌نیا به گا رفتیم. @baegirlss 🐈

مستقیم از ۲۰ رفتم تو ۸۰ ، چایی میخورم سیگار میکشم اخبار چک میکنم و فحش میدم.