en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 705 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 995 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 705 subscribers.

According to the latest data from 22 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -266 over the last 30 days and by -10 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.53%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 4.02% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 271 views. Within the first day, a publication typically gains 792 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 23 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 705
Subscribers
-1024 hours
-387 days
-26630 days
Posts Archive
زن‌ها همیشه نگرانند! نگرانِ تمام شدنِ لحظه های قشنگ، نگرانِ نیامدنِ آن اتفاق‌هایی که دوستشان دارند، مضطرب اند که نکند گربه ای بی‌هوا، خودش را جلوی ماشین بیندازد، موظب اند لباس‌های پدرشان اتو داشته باشد، دلواپس اند که مادر، خودش را بیش از حد به زحمت نیندازد، شبها غمِ برادرشان را میخورندو روزها خودشان را خوشحال نشان میدهند تا غمی بر غصه هایش نیفزایند. گمان می‌کنم که زن‌ها از بدو تولد "مادر" زاده میشوند.

و قسم به لحظاتی که تمام توان و تحملت به پایان رسیده بود، اما تو دوباره دوام می‌آوردی. قسم به تمام لحظاتی که قلبت از شدت اندوه فشرده شده بود، اما لبخندهایت را دریغ نمی‌کردی. و قسم به تمام لحظه هایی که نیاز داشتی کسی کنارت باشد، اما هیچ کس را جز خودت نیافتی. تو به اندازه تمام آن لحظه ها، سبز خواهی شد و جوانه خواهی زد، جوری که انگار آن روزهای تلخ، توهمی بیش نبوده‌اند.

تا حالا نشده با کسی با دعوا و داد و بیداد و بی احترامی ارتباطمو قطع کنم؛ من صرفا يهو غیب میشم، دیگه جواب زنگاتو نمیدم، دیگه جایی که احتمال بدم باشی نميرم، و دیگه هیچ اسمی ازت تو هیچ جای زندگیم نميذارم بمونه..

‏یبار تراپیست گفت: اون تو رو بعنوان رقیب خودش می‌دیده تا حامی خودش. از اینکه تو به ایده‌آل‌های اون برسی، اذیت می‌شده. تو شبیه آدمایی بودی که اون باهاشون قیاس شده بود. مهم نیست چقدر براش تلاش می‌کردی. این کلمات هنوز برام سنگینن.

اگه میخوای شروع کنی به بهترین ورژن خودت تبدیل بشی این لیست رو بخون :))) 1.یه دفتر بردار صفحه شو به دو قسمت تبدیل کن 2 . تو قسمت اول بنویس «الان کجام» (از نظر شغل ، روابط ،اهداف ) 3. تو صفحه دوم بنویس دوست دارم کجا باشم؟ ( شغل و روابط و تحصیلات و..) 4 تو صفحه بعد بنویس برای رسیدن به این اهداف چه کارهایی خیلی مهمه که باید انجام بدم؟ 5. سه تا از مهم ترین هاش انتخاب کن 6. اقدام كن و یادت باشه هیچ کس تو یه شب به قله نرسیده✨

سرزمینم صبوری کن؛ دوباره خواهی درخشید، حتی از دل خاکستر!

من تو را بسیار دوست داشتم من تو را آرزو کردم، در روزهایی که مسئله ما زنده ماندن بود نه عاشق بودن.

با وجود تموم این چیزها، نمی‌دونم چطور، ولی هنوز هم دلم می‌خواد باور کنم که همه‌چیز می‌تونه درست بشه. هنوز هم دلم می‌خواد نسبت به خیلی چیزها امیدوار بمونم؛ که شاید خیلی چیزها تغییر کنه، بهتر بشه…🌱

یه چیزی خوندم خیلی شبیه الان ما بود، می‌گفت: "و من خودم را با خستگی تمام از میان این فصل عبور می‌دهم، فقط به امید نور کم سویی که در دور دست‌ها می‌درخشد..."

اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رویاهایمان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: بخواب،‌ در خاورمیانه رویا داشتن، خودش رویاست.

یادم نمیره حتی تو این شرایط هم حاضر نشدی حالمو بپرسی.

اگر فردا نبودم بدانید، من از کودکی و جوانی خیری نبردم، منتظر آینده بودم و خبرهای خوب، متاسفانه مرگ زودتر رسید.

‏چه کسی پیروز جنگ است؟ نمی‌دانم عزیزم، نمی‌دانم چه کسی پیروز است اما بی‌شک کسانی که جوانی را باخته‌اند، ماییم.

اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم، برایت تعریف می‌کنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت.

زمان و مکان مناسبی برای زیستن نبود همه‌ی ما حیف بودیم حیف:)

[مراقب خودت باش] یعنی نمیر، یعنی دوستت دارم، یعنی دلم نمی‌خواد برات اتفاقی بیفته، یعنی دستم کوتاهه، یعنی کاشکی کاری از دستم برمیومد، یعنی حاضرم برای من اتفاقی بیفته اما برای تو نه…

مراقب خودت باش، من دستم بهت نمیرسه که ازت مراقبت کنم.

روزی در تاریخ، نامِ ما "جان سخت" خواهد بود؛ برایِ آنچه دیدیم، شنیدیم و تاب آوردیم...

پولی که خرج کردی برنمی‌گرده اما… اون عطری که همیشه دلت می‌خواست رو خریدی، شد بوی خاطره‌هات. اون موبایلی که خریدی تا راحت‌تر کار کنی، شد ابزار رشدت. اون سفری که رفتی هنوز توی حرفات زندست. اون هدیه‌ای که برای کسی خریدی شد لبخند روی صورتش. اون شبی که رفتی رستوران ادایی هنوز ویو قشنگش یادته.

شنیدین میگن چیزی رو که هنوز کامل اتفاق نیفتاده به کسی نگو؟! نه چون چشم میخوری و این حرفا... بلکه از نظر روانشناسی میگن: وقتی چیزی رو به بقیه میگی، چون خودت از لحاظ روحی و روانی از شنیدن اون اتفاق قبل از اینکه واقعا به وقوع پیوسته باشه، ارضا میشی،  دیگه بعدش انگیزه‌ و جدیت کمتری نسبت به قبل برای ادامه‌اش خواهی داشت.