en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 703 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 996 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 703 subscribers.

According to the latest data from 23 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -261 over the last 30 days and by -1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.73%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 311 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 24 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 703
Subscribers
-124 hours
-407 days
-26130 days
Posts Archive
بگذار آدم‌ها خودشان، خودشان را از جهان تو حذف کنند، بگذار آدم‌ها خودشان به دنبال سلیقه و لیاقت خودشان بروند، بگذار آدم‌ها خودشان فضا را برای ورود آدم‌های درست به دنیای تو باز کنند، بگذار آدم‌ها خودشان به تو ثابت کنند بسیار معمولی‌‌تر از آنند که بخاطرشان چیزی به‌نام دلتنگی و اندوه را تجربه کنی و بگذار آدم‌ها خودشان به تو ثابت کنند که با نبودنشان نه تنها نمی‌میری، که بسیار هم شکوفاتر و موفق‌تر و خوشبخت‌تر می‌شوی... #نرگس_صرافیان_طوفان

یه بار از پدربزرگم پرسیدم: "چرا نباید برگردم پیش عشق سابقم ؟" جواب داد: "اگر دو بار یه درخت رو تو جنگل دیدی، یعنی گم شدی" درس بزرگی بود.

از همه عزیزانی که همیشه در حال تظاهر به مهربونی و محبت، دوستی و دوست داشتن هستن عاجزانه درخواست دارم که لطفا جمع کنید این ادا اطفاراتونو متاسفانه خیلی وقته چهره واقعیتونو دیدیم فقط به روتون نمیاریم..!

وقتی حالم بده از بقیه دوری میکنم تا خودمو جمع و جور کنم. انزوا منو درمان میکنه و بعضی از آدما اینو درک نمیکنن.

طرز فکر یه آدم خودشیفته این مدلیه که: اون اتفاق اصلاً نیفتاد! اگه افتاد، اونقدرا هم بد نبود! اگه بد بود، چیز مهمی نبود که! اگه مهم بود، تقصیر من نبود که! اگه تقصیر من بود، عمدی نبود که! و اگه عمدی بود، تو 🫵🏻 باعثش شدی!…🚶🏻‍♂️

یکی ازم پرسید: چجوری انقدر آرومی، انگار هیچی برات مهم نیست؟ بهش گفتم: همه چیزایی که ترسیده بودم سرم بیاد، سرم اومد، دیگه نگران چی باشم؟

اگه بخوام به خودم سه تا نصیحت کنم!... اینهارو خواهم گفت: زندگی رو آسون بگیر در حد توانت تلاش کن از چیزهای کوچیک لذت ببر ... فدای سرت...🩵

خیلی مهمه ک با انسان‌های درست و حسابی معاشرت کنی؛ تو هر چقدر هم اراده و تلاشت کافی باشه، همینکه با آدم‌های اشتباه روبرو بشی زمین می‌خوری! اما آدمِ درست، حتی اگر زمین هم خورده باشی بلندت می‌کنه؛ امیدوارم که در هر شرایطی با آد‌م‌های خوش ذات روبرو بشی و گذرت به آدم‌های اشتباه نیوفته…

اگر با کسی آشنا شوم، به خودم یادآوری می‌کنم که او هم یک انسان عادی است و سعی می‌کند راهش را در جهان بیابد. از او یک بُت نمی‌سازم و نیاز به قهرمانی ندارم تا مرا نجات دهد.

‏آدمهارو نه در سفر، نه در معامله ‏به نظر من آدمهار‌و فقط در زمان دشمنی کردنشون باید شناخت ‏نه با خودمون ‏با هرکسی ‏کسی که آدم حسابی باشه ‏در مقابل بدترین دشمنانش هم حداقل هایی از انسانیت و اخلاق رو رعایت میکنه

تجربه شخصیم میگه: ۱. توی محل کار نباید با کسی صمیمی شد؛ خیلیا نمی‌تونن کار و رفاقت رو تفکیک کنن. ۲. نباید برای بقیه خرج کرد، هدیه خرید، صبحونه گرفت، بستنی مهمون کرد؛ خیلیا محبت بی‌چشم‌داشت رو نمی‌فهمن و این کارها رو خودشیرینی تفسیر میکنن. ۳. پولت رو بذار جیبت، آخر ماه لازمت میشه!

من عاشق آدم هایی هستم که باهام درباره جهان حرف میزنن‌. ذهنم رو باز میکنن. رویاهاشون رو باهام به اشتراک میزارن و دیدگاه های جدیدی رو نشونم میدن. یه چیزی بهم یاد میدن که تاحالا نمی‌دونستم. من رو میبرن به یه سفر ذهنی. جایی که فکرها آزادانه پرسه می‌زنن. و کنجکاوی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسه.

فصل بعدی زندگی‌تان باعث می‌شود بعضی‌ها آرزو کنند که ای کاش با شما بهتر رفتار کرده بودند...

ولی این موضوع کاملا ثابت شده که: شما وقتی زیادی احترام بذاری، مراعات کنی، از حقت دفاع نکنی و همیشه چشم پوشی کنی، زمانی که صبرت سر بیاد و بخوای از خودت دفاع کنی کسی اینو ازت نمیپذیره و معتقد هستن شما باید همون آدم مظلوم و حرف گوش کن باشی و شرایط رو با همه ی خوب و بدیاش بپذیری چون چیزی عوض نشده و شما تا الان اعتراضی نداشتی.

گاهی میخوام با کسایی که به من بی احترامی کردن، برخورد متقابل کنم بعد میبینم سبک زندگی و اوضاعشون برای سزای کارشون کافیه!

به خودم افتخار میکنم ، به آدمی که دارم بهش تبدیل میشم ، به طرز فکری که عوض شده ، اولویت‌هام ، سلیقم و مهم‌تر از همه احساسات و میزان صبر و تحملم ، خوشحالم از اینکه دارم به تنهایی و بدونِ منت کسی به رشد و پیشرفتی که میخواستم میرسم ، به همون آدمی که فکر میکردم اگه کمکِ دیگران نباشه ، هیچوقت بهش نمیرسم.

به نظر من، «رابطه» مثل سایه‌ی یه درخته که بهش پناه می‌بری، نفسی تازه می‌کنی، آروم می‌گیری و فشار و استرس زندگی رو فراموش می‌کنی. رابطه باید جایی باشه که حس دوست‌داشتنی بودن بده، تغذیه‌ت کنه و بهت جون تازه‌ای ببخشه. «عشق واقعی» فقط و فقط همون چیزیه که «حالت رو خوب می‌ کنه»

از آدم‌های قدرنشناس همیشه فاصله بگیر! اینا اگر براشون زیاد باشی، حیفت می‌کنن، کم باشی، گمت می‌کنن. خلاصه، بود و نبودت خیلی براشون فرقی نداره، فقط حیفِ اون همه احساس و تعهد و دلسوزیت که پای این آدما حروم می‌شه...

نه به روز خوب دل خوش کرده‌ام، نه از شب سخت ترسیده‌ام!

زندگی شما همین الانه! بعداً نیست! زندگی قرار نیست بعداً برسه. زندگی شما قرار نیست بعدِ بازنشستگی شروع بشه! قرار نیست هر وقت به عشق‌تون رسیدین شروع بشه! یا وقتی خونه‌ی بهتری خریدین، شغل بهتری پیدا کردین و ... زندگی شما، دقیقاً همین الانه. همیشه هم همین الان خواهد بود.