en
Feedback
AS - Automaatio- ja systeemitekniikan kilta - tiedotus

AS - Automaatio- ja systeemitekniikan kilta - tiedotus

Open in Telegram

Tiedotuskanava killan tiedotteille ja mainoksille. Oman tiedotteesi saat kanavalle ottamalla yhteyttä hallitukseen. Hallitus kokoustaa viikottain. Jos haluat osallistua kokoukseen, ota yhteys puheenjohtajaan @SHilderi.

Show more
1 343
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-530 days
Posts Archive
🌷🌷 🇳🇱🇳🇱 PAM!!! 🇳🇱🇳🇱 🌷🌷 Excumestarin gongi on kolahtanut. On aika suunnata Alankomaihin tänä vuonna 24.-29. syyskuuta. Ilmoittautuminen exculle aukeaa 23.3. (Eli vajaan kahden viikon päästä) klo 12.00 keskipäivällä. Ole valppaana, sillä paikkoja on vain 23!!! Ulkoexcu on killan järjestämä tapahtuma, jossa suunnataan ulkomaille (tässä tapauksessa Alankomaihin) tutustumaan paikalliseen kulttuuriin, opiskelijoihin, yrityksiin ja tietenkin pitämään hauskaa. Ulkoexcun aikana on myös mahdollista seikkailla vapaasti oman halun mukaan ja toimikunta pitää huolen siitä, että excuilijoille on riittävästi omaa aikaa. Alustava arvio excuilijan maksettavaksi jäävistä kuluista (lennot ja ruoat) on noin 300-400 euroa. Tämä riippuu tietysti excuilijan omasta rahankäytöstä. Ilmolinkki postataan myöhemmin! *IN ENGLISH* 🌷🌷 🇳🇱🇳🇱 BANG!!! 🇳🇱🇳🇱 🌷🌷 The Excu Master's gong has rung. It's time to head to the Netherlands! The trip lasts from the 24th to the 29th of September. Registration for The Ulkoexcu opens on 23.3. (That is, in less than two weeks) at 12:00 PM (noon). Be alert because there are only 23 slots!!! The Ulkoexcu is an event organized by the guild, where we go abroad (in this case to the Netherlands) to get to know the local culture, students, companies and, of course, to have fun. It is also possible to adventure freely as you wish, and the committee will make sure the excuiliers have enough spare time. The estimated amount of expenses to be paid by the excuilier (flights and meals) is around 300-400 euros. Of course, this depends on the participant’s spending habits. The registration link will be posted later! #events

Pääpäivä on täällä ja niin ovat pian Auteklaisetkin 🥳🥳 Pue haalarit päälle ja tuu klo 19-> ok20 yläkertaan, pippalot jatkuu läpi yön 💜💛 // Main day is here and soon Autek will be as well 🥳🥳 Put on your overalls and come from 19-> to ok20 upstairs, the party will last all night 💜💛

Hallitus kokoustaa tänään 18:00. Mikäli haluat liittyä kokoukseen, ota yhteyttä puheenjohtajaan: @askilta Kokousten esityslistat löydät täältä. —— The board is having a meeting today at 18:00. If you'd like to join the meeting, please contact the chairperson: @askilta Meeting agendas can be found here. #guild

#events #wellbeing
#events #wellbeing

💌 ViiKKOTiEDOTE - 10/2024 💌  📌 Hallituksen terveiset: Tällä viikolla hallitus valmisteli vuoden 2024 toimintasuunnitelman, sekä talousarvion. 📌 Killan vuosikokous pidetään maanantaina 13.3.2024 klo 17:15 alkaen osoitteessa Maarintie 8, TU1 salissa! 📌 BUILD IT 📌 Ohjelmantekijäilmoittautuminen Radiodiodiin on auki! 📌 Kavitaatio 📌 Vielä ehdit ostaa liput Teekkarispeksiin! ---  💌 WEEKLY NEWSLETTER - 10/2024 💌  📌 The Board’s greetings: This week, the Board prepared the Action Plan for 2024, as well as the budget. 📌 The Guild's Annual Meeting will be held on Monday 13.3.2024 at 17:15 at Maarintie 8, TU1! 📌 BUILD IT 📌 Reserve your programme slot now for Radiodiodi! 📌 Kavitaatio 📌 Still time to get your tickets for Teekkarispeksi! #asweekly

Mitä saa kun sekoittaa värin ja vastavärin? Punaisesta 🔴 ja vihreästä 🟢 tulee... ruskeaa. 💩 Sinisestä 🔵 ja oranssista 🟠 tulee... ruskeaa. 💩 Mutta entä violetista 💜 ja keltaisesta 💛 ? No super bängerit bileet tietenkin!!🥳🥳🥳🥳 Pitkäaikaiset tamperelaiset kaverimme AUTEK tulee ensi viikolla vierailemaan täällä Otaniemessä, ja tottakai meidän pitää järkätä heille lämmin vastaanotto 🤩🤩 Saavu siis ok20 yläkertaan 12.3. klo 19-> ja valmistaudu juhlimaan läpi yön! 🕺💃 Kyssäreitä? Laita viestii @elunaheluna // What happens, when you mix a color and its complimentary color? Red 🔴 and green 🟢 make.... brown. 💩 Blue 🔵 and orange 🟠 make... brown. 💩 But what about purple 💜 and yellow 💛? Well, a super bänger party of course!! 🥳🥳🥳🥳 Our long-time friends from Tampere, AUTEK are coming to visit us in Otaniemi next week and of course we have to give them a warm welcome 🤩🤩 So come to the ok20 upstairs on 12.3. from 19-> and prepare to party through the night! 🕺💃 Questions? Contact @elunaheluna #events

LAUTAPeli-ilta 11.3. Ossinkulmalla klo 16-21 Tervetuloa pelailemaan lautapelejä parhaalla mahdollisella porukalla, nimittäin
LAUTAPeli-ilta 11.3. Ossinkulmalla klo 16-21 Tervetuloa pelailemaan lautapelejä parhaalla mahdollisella porukalla, nimittäin kanssakillistien kesken 💜🎲♟️ Kysymyksiä yms? Ota yhteyttä @elunaheluna // BOARD Game Night 11.3. at Ossinkulma at 16-21 Welcome to play board games with the best group of people there is: our fellow guild mates 💜🎲♟️ Questions, etc? Contact @elunaheluna #events

Hallitus kokoustaa tänään 18:00. Mikäli haluat liittyä kokoukseen, ota yhteyttä puheenjohtajaan: @askilta Kokousten esityslistat löydät täältä. —— The board is having a meeting today at 18:00. If you'd like to join the meeting, please contact the chairperson: @askilta Meeting agendas can be found here. #guild

Hellurei kulttuurin ystävät! Tänään on Karkaussauna ok20 isolla puolella klo 18 eteenpäin. Muistutuksena, luvassa on 🪵 Saunomista 🩳 Paljuilua 🎆 DJ klo 21-> Lisäksi ruokaa riittää ainakin ensimmäisille innokkaille. Tule mukaan! Kysymyksiä, kommentteja? Laita viestii @elunaheluna 😎🤝 // Howdy you friends of culture! Karkaussauna is today at ok20 big side from 18 onwards. As a reminder, there will be 🪵 Sauna 🩳 Palju (≈ hot tub) 🎆 DJ at 21-> Additionally, there's enough food for at least the first batch of people. Join us! Questions, comments? Send a message to @elunaheluna 😎🤝 #events

💌 ViiKKOTiEDOTE - 9/2024 💌 📌 Hallituksen terveiset: Tällä viikolla hallitus virkistäytyi peli-illan merkeissä. 📌 Tempaus 2024 📌 Miten tekoäly muuttaa työtä? 📌 Hae viljelypalstaa Otaniemestä! 📌 Betonibileet --- 💌 WEEKLY NEWSLETTER - 9/2024 💌 📌 The Board's greetings: This week, the Board refreshed itself with a game night. 📌 Tempaus 2024 📌 Miten tekoäly muuttaa työtä? (in Finnish only!) 📌 Apply for a plot in the community garden in Otaniemi! 📌 Betonibileet #asweekly

🇬🇧🇬🇧🇬🇧 Have you heard that a new master's program will be starting at ELEC next fall? The "Master's Programme in Health
🇬🇧🇬🇧🇬🇧 Have you heard that a new master's program will be starting at ELEC next fall? The "Master's Programme in Health Technology Engineering", focusing on health technology, will begin this coming autumn. It offers two main majors: "Health Instrumentation and Wearables" and "Health Robotics and Signal Processing”. Does this pique your interest? On Thursday, February 29th at 2 PM, program director Ivan Vujaklija will be at ASki to present and provide more information about this program. Come and join us to learn more if you're even slightly intrigued. What?? Brand new master's program Where?? Beloved ASki When?? February 29th at 2 PM!

🇫🇮🇫🇮🇫🇮 Oletko kuullut, että ensi syksynä ELECissä aloittaa uusi maisteriohjelma. Terveysteknologiaan keskittyvä ”Master
🇫🇮🇫🇮🇫🇮 Oletko kuullut, että ensi syksynä ELECissä aloittaa uusi maisteriohjelma. Terveysteknologiaan keskittyvä ”Master’s programme in Health Technology Engineering” alkaa jo ensi syksynä ja siinä on kaksi pääainetta ”Health Instrumentation and Wearables” ja ”Health Robotics and Signal Processing”, joten hommaan löytyy sekä automaation sekä IT opiskelijoille. Alkoiko tämä kiinnostamaan? Torstaina 29.02 klo 14 ohjelmanjohtaja Ivan Vujaklija tulee Askiin esittelemään tätä ohjelmaa ja kertomaan siitä lisää. Tule sinäkin kuuntelemaan, jos vähänkin alkoi kiinnostamaan. Mikä?? Upo uus maisteriohjelma Missä?? Kaikkien rakastama Aski Milloin?? 29.02 klo 14!

Muistutus❗ Kevään odotetuin tapahtuma: Ännien kyykkyviini- ja arkijuustoilta tapahtuu tänään Ossinsaunalla klo 18 alkaen 😳 // Reminder ❗ The most waited event of the spring: Ännä's Squat wine and Everyday cheese evening is happening today at Ossinsauna starting from 18 o'clock 😳

Helou! Ollaan vuoden 2024 hallitus ja on hiljalleen tiukka aika esittäytyä myös näin TG:n puolella! 💜 Kokoustamme joka maanantai klo 18-> ja kokoukset käsittelevät kaikkea kiltaan liittyvää. Mikäli haluat tuoda jotain kilta-asioita esille, esittää jotain uusia ideoita tai antaa palautetta, voit kiltalaisena osallistua kokouksiin (halutessasi liittyä kokoukseen, pistä viestiä PJ:lle @askilta) tai voit myös ottaa yhteyttä meihin! Yhteystiedot löytyvät AS:n sivuilta https://as.fi/guild/board. Toki myös tapahtumissa saa tulla nykäisemään hihasta :) 👉 Mikäli haluaisit antaa anonyymisti palautetta hallitukselle: laita viestiä @ASfeedbackBot ja seuraa ohjeita. Botti on pinnattu AS viralliselle TG-kannulle. Seuraava kokous on tänään klo 18:15 Maarintie 8:n tilassa AS4! Jos haluat liittyä kokoukseen, laita viestiä @askilta!! /// Helou! We're the board of 2024 and wanted to say hi here on TG and give some tips on how to best contact us. 💜 The board meets every Monday at 18:00. Guild members can join the meetings if they want to present new ideas/give feedback etc. - just message the Chairperson @askilta to join. You can also contact us, information at https://as.fi/en/guild/board. Or come and say hi at events! 👉 To give anonymous feedback to the board, message @ASfeedbackBot. The next board meeting is today from 18:15, in Maarintie 8, AS4! If you want to join the meeting, message @askilta!!

Kyllästyttääkö arki? Haluaisitko, edes hetkeksi, karata tästä harmaasta todellisuudesta? Älä murehdi, sillä Kulttuuritoimikun
Kyllästyttääkö arki? Haluaisitko, edes hetkeksi, karata tästä harmaasta todellisuudesta? Älä murehdi, sillä Kulttuuritoimikunnalla on sinulle ratkaisu! Tule siis Karkaussaunaan osoitteeseen Otakaari 20 iso puoli 29.2. klo 18 alkaen ja karkaa kanssamme kauas pois 🏃 Illan aikana luvassa 🪵 Saunomista 🩳 Paljuilua 🎆 DJ klo 21-> Ja mitä vielä? Tapahtuma on täysin ilmainen 🤩🤩 Nappaa siis sauna- ja paljukamat messiin ja tuu mukaan! Kysymyksiä, kommentteja? Laita viestii @elunaheluna 😎🤝 // Are you bored of your everyday life? Would you like to, even if just for a moment, leap away from this gray reality? Don't worry because the Culture Committee has a solution for you! So come to Karkaussauna at Otakaari 20 big side on 29.2. starting from 18 and leap far away with us 🏃 The night includes 🪵 Sauna 🩳 Palju (≈ hot tub) 🎆 DJ at 21-> And what's more? The event is completely free 🤩🤩 So grab your sauna and palju stuff and join us! Questions, comments? Send a message to @elunaheluna 😎🤝 #events

ISOhaku sulkeutuu tänään keskiyöllä! Vika mahis hakea 🥰 💜💜💜💜💜💜 ISOrecruitment ends today at midnight! Last chance to apply 🥰 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_swpqbLcTUNnBc4U9teai6G2Dl5P-jS7IJ0mVVLKiY-52VA/viewform?usp=sf_link

jjjJonotus on ohi ja katseet suuntaavat ensi kuuhun ja rrrRankkaan... Jäitkö ilman paikkaa? No ei mitään, kiintiöistä jäi yli kokonaiset 2 paikkaa joihin voi kuka tahansa ilmoittautua!! ⚠️Ilmoittautuminen avautuu tulevana yönä klo 03:00 ja päättyy ensi maanantaina 19.2. klo 09:55 ILMOKONEESSA!! Be F5 or be 🟪! ⚠️ Ja muistakaa osallistua rrrRankkapaidan design-kisaan lähettämällä luomukset osoitteeseen aino.valkama@as.fi viimeistään 18.2.... // jjjJonotus is over and we can move our eyes towards next month and rrrRankka... Did you miss a spot? No worries, our quotas have 2 leftover spots that are open for everyone!! ⚠️Sign-up opens this night at 03:00 and closes next Monday 19.2. at 09:55 in the ILMOKONE!! Be F5 or be 🟪!⚠️ And remember to participate in the rrrRankka shirt design contest by sending your sketches to aino.valkama@as.fi latest on 18.2... #rane #rankle #rrrrankka #bussi #jälki-ilmo #events

🇬🇧🇬🇧🇬🇧 Have you heard that a new master's program will be starting at ELEC next fall? The "Master's Programme in Health
🇬🇧🇬🇧🇬🇧 Have you heard that a new master's program will be starting at ELEC next fall? The "Master's Programme in Health Technology Engineering", focusing on health technology, will begin this coming autumn. It offers two main majors: "Health Instrumentation and Wearables" and "Health Robotics and Signal Processing”. Does this pique your interest? On Thursday, February 29th at 2 PM, program director Ivan Vujaklija will be at ASki to present and provide more information about this program. Come and join us to learn more if you're even slightly intrigued. What?? Brand new master's program Where?? Beloved ASki When?? February 29th at 2 PM!