en
Feedback
ׁ֪海

ׁ֪海

Open in Telegram

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
152
Subscribers
-124 hours
-67 days
-2230 days
Posts Archive
برای هر ناشناس نازی که ازتون میگیرم باید اینو بگم

عزیز دلمییییی😭💖

ارتت خوبه؟ AI 😡😡😡😡😡😡😡😡 ادما وقتی ارتت خوبه: 😡😡😡😡😡😡 ادما وقتب ارتت بده : 😡😡😡😡😡😡😡 وقتی میبینن خوشحالی : کنسللللل😡😡😡😡😡😡😡 ارت یذره اشتباه داره : تریسسسس😡😡😡😡😡😡😡 خفه شو بابا فشاری no life no bitches no success

عیبی نداره اذیتم نمیکنخ

😭😭😭😭من بلد نیستم💔

راستی شنیده بودم یه قابلیتی جدید اومده تو تلگرام‌ که میشه ری‌ اکتارو‌ از رو پیاما‌ پاک کرد incase you wanna remove the downvotes ولی مطمئن نیستم چجوری‌😭😭 با اینکه نمی‌دونم چیشده‌ ولی خب ارتات‌ خیلی‌ خوبنننننن نزاز‌ حسودیشون‌ اذیتت‌ کنه‌😭😭

😭😭😭😭😭

https://t.me/Ocean_Veil/279 بعد تازه من اعتراض دارم کسی که چنل زده با دراما یه روزه شده ۱۰۰ منم ارتیستم یه ماهه ۵۰ تا ممبر دارم ایسون باید مدرک بده زود باش خودتو توضیح بده 🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣

انگار خیلی رندوم وجود چنلم توی تلگرام باعث دراما شده و خب منم از جزییات باخبر نیستم🙏

چه خبر شده وات ده هل‌😭😭😭

ولی همین که شما نازنین ها هستید کافیه💘😭

عزیزییییییی😭💘 واقعا امروز خیلی عجیب بود صبح بلند شدم انقدر ذوق زده شدم که خودمم نمیدونستم چیکار کنم و خب غروب شدو کل اون ذوق رو از دماغم دراوردن بیرون

خوشحالم میکنه اینکه قشنگای چنلم انقدر مهربونن

قربونت برم من الهیییی😭💘 واقعا برای منم خیلی عجیب بود..

میگین تو یه روز ۲۰۰ شده؟؟؟؟ خب مگه ممبر دزدی کرده؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 خودتون با پای خودتون جوین شدید و فور کردید اسلحه بالا سرتون گذاشتن جوین شید؟؟؟ خودتون دیدین پسندیدید اومدین بعد طلبکار میشید که اره تو ممبرای مارو دزدیدی؟😡😡😡😡😡😡😡😡 Be fr pls 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

https://t.me/Ocean_Veil/278 ببخشید من نمیخواستم به کسی توهین کنم اما همینایی که دارن توهین میکنن یزمانی داشتن گریه میکردن که قلدری میشن حالا خودشون قلدری میکنن بنده خدا یه گوشه نشسته ارت میزنه یهو بر علیه طرف چنل میزنن تهمت میزنن میان توهین میکنن چرا نمیتونید کنارهم دوست باشید و از هم حمایت کنید؟ حتما باید بقیه رو پایین بکشید؟ بنده خدا هیچ حرفی نزد یهویی صد نفر ریختین سرش؟؟؟؟؟؟ انصاف و قلبتون کجاست؟ با خودتون نمیگید قلب ینفرو میشکنید؟ راه میرید بقیه رو ناراحت میکنید یه فرد مظلوم رو امروز اذیت کردید الان ممبراتون زیاد شد یا توی ارت پیشرفت کردید؟؟؟؟؟؟؟؟ خجالت هم وجود داره حتما بکشیدش✨✨✨✨✨✨

عزیز دلم 3:

سلام خانومی خودتو ناراحت نکن متاسفانه این کامیونیتی همیشه فشاری بوده و هست تا میبینن یکی موفقه و کارش خوبه هرکاری برای پایین اوردنش میکنن تو کاری رو کن که خوشحالت میکنه متاسفانه ما ایرانیا چشم شادی دیگرانو نداریم و فکر میکنیم از همه بهتریم ارتات خیلی خوشگلن و به پیشرفت کردن ادامه بده نزار چندتا ادم فشاری تورو ناراحت کنن💘💘💘🍓

بعضیاشونو توی ارت ها زیاد استفاده نکردم ولی خب بازم استفاده شده به درد بخوره

photo content
+9