en
Feedback
ׁ֪海

ׁ֪海

Open in Telegram

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
152
Subscribers
-124 hours
-67 days
-2130 days
Posts Archive
حتی اسکچش هم بی نظیرهههه🥹 افرین خاله تمومش کردی تایم لپسش رو بزار همشون دودول بشن

ATTENTION EVERYONE 🚨🗣️ behold my latest unfinished AI sketch🗣️

Repost from Alexandra †
این پیام رو فور کنید بیام چنلتون فضولی و تایپ mbtiئتون رو حدس بزنم
جوین باشید

Repost from N/a
لیلی لیلی (اون لونستریل با جبی)

چشم🙏

من صرفا اومدم که توی یه فضای شاد نقاشی کنم خوشحال میشم که رندوم منو وارد دراما نکنید و ممنون میشم اگر از بیکاری برای اینکه صرفا با مسخره ترین دلایل به ارت هام برینید و بعد اسمش رو درخواست محترمانه بزارید چنل نزنید و بعد با هــمه اینا اسم منو بچه سال بزارید🙏 و خب همه هم دیدن من واقعا کاری به کسی نداشتم و هنوزم ندارم اما واقعا ناراحت شدم مگرنه هیچوقت ادمی نبودم که توی چنلم که همه میتونن ببینن راجع افراد دیگه بد بگم امیدوارم بعد از من، با این مسخره بازی ها ذوق ارتیست های دیگه رو کور نکنید.

اره اسکرین شات پیامات هست که تو پیوی اون ینفر میگفتی چیکارا کنه و چیا بگه

بچه ها نصف شب پیام میدیم داریم مزاحم ملت میشیم فردا امتحان دارن بسه فردا پیامای نازتونو میفرستم😭💋

شما درست میفرمایید

sticker.webp0.22 KB

ببخشید اینو میگم ولی از ادبیات حرف میزنید و احترام دانته محترم شما نبودی پیوی ینفرو سوراخ کردی موقع دراما قبلی خودت و دوستت که نودای دختر مردم رو فرستاده شه تو چنل بزرگ؟

چشم عشقم

قرار نیس ثابتش کنی قراره که اینایی که کونشون میسوزه رو یکم جا خودشون بشونی اصن نیاز نداره ثابت کنی کار خودتو بکن عشق دنیا رو هم بکن

و خب بهتره دیگه راجعش حرف نزنیم عزیزای من ما یه چیزی داریم یه اسم رو وقتی یه یه خطی میرسه میشه پررو وقتی از اون خط میزنه بالاتر اسمش میشه کونده پررو

sticker.webp0.06 KB

واقعا نمیدونمستم وقتی وارد کامیونیتی ارتیست ها بشم به جای اینکه ارتم رو به نمایش بزارم باید ثابتش کنم

خب شانس من با یه مشکلی برخوردم داشتم یه ارت سنگین میزدم که برنامه هنگ کرد و هی منو پرت کرد بیرونو و عصبیم کرد برای همین حذفش کردم و دوباره ریختمش و خب تایم لپس هارو دانلود نکرده بودم و خب واقعا هیچ ایده ای نداشتم که قراره اینجوری بشه مگرنه همشونو وقتی میکشیدم دانلود میکردم اگر ارت جدید کشیدم تایم لمسش رو میزارم

ام‌ نمیدونم‌ چه خبره‌ دقیقا نبودم من‌ ولی میشه بپرسم چرا تایم‌ لپس‌ نمیزاری‌؟ اگه بزاری‌ دیگه راستش‌ هیچ دلیلی‌ ندارن اذیت کنن‌ و خب اسیبیم‌ به reputationت‌ نمیرسه‌😭

بیبی جان به بزار اول راجب این عزیزانی که دارن کصشعر تف میدن درمورد ارتت یک صحبتی بکنم عزیز گولو تو اگه انقدر ادعات میشه که این Ai ممبر زیاد گرفته تو یه روزو و کصشعر های دیگر تونسته کرده به تو چه ! انقد استعداد داشته که تو یه روز اصن خواسه ۲۰۰ تا داشته باشه ، هزارتا Ai ارت بزنه کون سوزیش به شما نیومده توهم میتونی بکن بعد تو کونت عروسی بگیر والا

لیترالی دلایلش خیلی مسخره بود اگر مشکلش اینه که چرا دست کرکتر پشت کمرشه یا چرا من برای اناتومی از مکعب استفاده میکنم چی دارم بگم