en
Feedback
𝐷𝐸𝐿𝐷𝐴𝑅 𝑁𝑂𝑇𝐸𝑆

𝐷𝐸𝐿𝐷𝐴𝑅 𝑁𝑂𝑇𝐸𝑆

Open in Telegram

اینجا شروعِ قلمِ منه؛ جایی برای چیزهایی که هیچ‌وقت بلند گفته نشدن...🥀

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
7 672
Subscribers
-5424 hours
-5507 days
-1 71830 days
Posts Archive
با اینکه خودم از دست رفتم...💔🥀 #Story

کی مثه من حس بت داره؟ شده بهت عشقش ثابت:) اینا واسه خودت نمیان؛ میان واسه استفاده....

هروقت دست باباتو ول کردی با من از خود ساختگی حرف بزن😅

دیدی از بعضیا بیشترین انتظارو داری ؟ متاسفانه همیشه اونا بدترین گندو میزنن...

من درخت پیر باغچه ام که هنوز داره نفس میکشه واسه دیدن بهار بعدی…🥀

درمورد ینفر که با خودکشی به زندگی خود پایان داده بود حرف میزدیم لا به لای بحث سکوت فضارو گرفت گفتم دنیای کثیفیه... همکارم سیگار و فندک اش را برداشت و پا شد که بیرون سیگاری دود کند دم در که رسید گفت دنیا کثیف نیست ادمای توش کثیف هستن... حرفش درست بود اونی ک به دست خود مرده بود بی شک بر اثر خستگی و سنگینی رفتار ادمای کثیف دور اش همچین تصمیمی گرفته بود... به جنون رسیدن چیزیه که به تدریج اتفاق می افتد ادمای کثیف ارام ارام تورا میکشند شاید به دست خود و شاید هم بمرور تبدیل یه مرده ای میشی که فقط نفس میکشد... دنیا کثیف نیست ادمای توش کثیف هستن... #DeldarMemories

الان هرجور راحتین با من رفتار کنید ، بعدا میاین سر قبرم پشیمون میشید...🥀

سگ گله هم عاشق گوشته ولی به خودی نمیزنه🙃🕊

کاور مشکی ، اتاق احیا صحنه ها میشن تو ذهنم تکرار و‌ تکرار...🥀

من سوز گاز اشک آور رو یادمه...💔

نه اصلا فکرشم نکن... حتی تو مقایسه هم نمیگنجه ؛ تاسوعا عاشورای شما ۵-۴ تیره تاسوعا عاشورای ما ۱۸ و ۱۹ دی...❤️‍🩹🥀

آدمی پس از تحمل رنج بسیار، ساکت تر میشود..!

EVERY MIRRO SHOWED ME A STRANGER IN MY SKIN...

هیشکی به فکرت نیست منتظر چی بوس ،بغل،شبخیر؟ بگیر بخواب ❤️

کسی که بخواد ...:)

زیاده روی کردم.. در دوست داشتن،در تلاش کردن،در حرف زدن،در اعتماد کردن،در غصه خوردن،در خسته بودن،در تنها بودن،همیشه بیش از حد بودم :)

چیشد ک عکساتو کردم پاک، چیشد ک شمارتو کردم بلاک..
New🔥

این ک راحت میتونم کسی و بزارم کنار و بابتش خم ب ابرو نیارم، بهترین بلاییه ک سرم اومده..

از اولشم میدونستم میمونم با بغض تو گلوم:)