en
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

Open in Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
1 107
Subscribers
-824 hours
-487 days
-10230 days
Posts Archive
لطفا این دوتا پک پسرا رو دوست داشته باشین)
هردو پک با تکستش رو فور کنین چنلتون و پست مشخص کنین که پروموت کنم.
فردا هم ادیت داریم.

@Sammysboys 🐾 ep3ㅤ ‌ !! xia liu yiㅤ ‌ ‌ ‌ ‌

@Sammysboys 🪽 ep3ㅤ ‌ !! he chu sanㅤ

پسرا دیروز)) و جایگاه همیشگی دستای شی‌شی)

آرتای باکسیا داره خطرناک میشه😔 ادامه بدین ادامه بدین
+1
آرتای باکسیا داره خطرناک میشه😔 ادامه بدین ادامه بدین

ریکشن ژاژائو😔🤣 عاشق حرکت آخرشم

ماجراهای شی‌شی‌گه‌گه و زیربار نرفتنای ژاژائو😔😂

غروبِ پاریس)
+1
غروبِ پاریس)

آپدیتی از پسرا)
+5
آپدیتی از پسرا)

پست باکسی : مدرکی که نشون می‌ده پسرا الان توی پاریس توی یه اتاق اقامت دارن و روی یه تخت می‌خوابن.
شی‌شی : من خیلی زود بیدار شدم، حدوداً بعد از ساعت ۶ صبح. ژاژائو : اون رفت صبحونه بخوره.. ولی من گفتم نمی‌تونم از جام بلند شم. شی‌شی : ولی من که برات صبحونه آوردم. خوشمزه بود؟ ژاژائو : آره، خیلی خوشمزه بود. چیزی که برام آورد.. یه جور کیک برنجیِ شیری بود؟ وااای، واقعاً خیلی خوشمزه بود.
غیر مستقیم دارن میکنن تو چشمون😔❤️

تو Xiaohongshu یه پست «سؤال و جواب» درباره‌ی کنسرواتوار موسیقی شین‌های (دانشگاهی که ژاژائو ازش فارغ‌التحصیل شده) منتشر شده بود و شی‌شی گفت که هر دوتاشون اون پست رو خوندن.
شی‌شی : امروز یه پست خوندیم.. خیلی خنده‌دار بود. ژاژائو: [سکوت] شی‌شی : من یادمه، همین الان با هم خوندیمش. همون پست.. چی نوشته بود؟ یه چیزی تو مایه‌های این که: «اگه بری کنسرواتوار موسیقی شین‌های، آینده‌ای برات هست؟» درسته؟ فکر کنم همین بود. ژاژائو: [لب‌هاش رو جمع می‌کنه😔] شی‌شی : خب، پس بالاخره آینده‌ای هست یا نه؟ ژاژائو: ...هست، هست، هست.
متن پستی که درباره‌ش حرف می‌زدن :
سؤال: اگه تو کنسرواتوار موسیقی شین‌های درس بخونی، آینده‌ای در انتظارت هست؟ پاسخ: صددرصد! بعد از فارغ‌التحصیلی می‌تونی همسر یه آیدل بشی و کلی راه رو میان‌بُر بزنی! یکی از دوستای من دقیقاً همین کار رو کرد. شوهرش هفت سال زودتر از خودش دیبیو کرده بود و الانم دیوونه‌وار عاشق همن و تو اوج خوشبختی کنار هم زندگی می‌کنن. پاسخ به یکی از کامنت‌ها: «وای، دوستت واقعاً فوق‌العاده‌ست! همسر یه آیدل بودن.. حتماً هر روزش پر از خوشبختیه.»
الان دقیقا چیو میخواستی ثابت کنی برادر؟🙂😭😂

𝗍𝗂𝗇𝗒 𝗌𝗍𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋 𝖽𝗎𝗆𝗉🥜 #pack 🩶 𝖣𝖠𝖮𝖴_𝗉𝖺𝗋𝗂𝗌 𝗅𝗂𝗏𝖾𝟣

𝖣𝗈𝗆𝗎𝗇𝖽𝗂 𝟤𝟢𝟤𝟨 𝖯𝗂𝗅𝗈𝗍 #𝖯𝖺𝖼𝗄

‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ 🌧️『 VE or WE? 』🌧️ 🦋Couple: 𝖯𝗈𝗇𝖽𝖯𝗁𝗎𝗐𝗂𝗇 🦋𝖦𝖾𝗇𝗋𝖾: Romance, Comedy, Slice of life. 🦋Ch
‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ 🌧️『 VE or WE? 』🌧️
🦋Couple: 𝖯𝗈𝗇𝖽𝖯𝗁𝗎𝗐𝗂𝗇 🦋𝖦𝖾𝗇𝗋𝖾: Romance, Comedy, Slice of life. 🦋Chapter: 14 🦋Up Time: Fridays
Tap here to read🎧 #VEorWE "Again you"

+1
𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑙𝑖𝑓𝑒, 𝐼’𝑙𝑙 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑠𝑜𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑑𝑒𝑠.
#GeminiFourth
𝚋𝚕𝚞𝚎

*من از خدا نمی‌ترسم. از آدمای اطرافم می‌ترسم. از اینکه ناامیدشون کنم یا بهشون صدمه بزنم! از اینکه فکر کنن جا زدم یا لیاقتش و
*من از خدا نمی‌ترسم. از آدمای اطرافم می‌ترسم. از اینکه ناامیدشون کنم یا بهشون صدمه بزنم! از اینکه فکر کنن جا زدم یا لیاقتش و ندارم.
#TicketToHeaven ep.4
𝚋𝚕𝚞𝚎