en
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Open in Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
516
Subscribers
No data24 hours
+187 days
+9930 days
Posts Archive

Omid Oghabi - Tala UpMusics_2.mp36.39 MB

بچه ها یه آهنگ کرجی پیدا کردم

یه دو روز لبنیات و آب یخ و اینا نخوری بهتره. البته اگه دیدی خیلی داری خوب نمیشی بستنی قیفی رو آروم آروم بخور چون خاصیت درمان عفونت داره سردی ملایمش برخلاف باور عموم برای گلو خیلی خوبه❤️امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم

سلام عزیزم صدا با دارو و دوا خوب نمیشه الکی نرو دکتر بیای هم ما کاری نمی‌تونیم بکنیم نهایت واسه عفونت اگه داری دارویی چیزی بدیم از روش های سنتی استفاده کن خود من وقتی صدام میگیره چون باید برم بیمارستان همش یک روز کامل که مرخصیم آب جوش رو در حالت مایل به داغ هی میخورم. عسل، زنجبیل رنده شده، یه لیمو بچکون توش و دائم بخور خوب میشه یکی دو روز بگذره اثرش رو میبینی❤️

اجی از بچه های اینجا کسی پرستاری دکتری چیزی هست من پنج شنبه ظهر گلوم درد گرفت شبش ابریزش و دماغم گرفت بعد شروع کردم قرص سرما خوردگی و شربت اسنا خوردن جمعه گلو دردم دیگ خوب شد ابریزشمم الان خوب شده فقط صدام مونده(لازم به ذکره بگم گوش شیطون کر زیاد بی حال نبودم کلا) بعد الان هرکاری میکنم صدام خوب نمیشه میخوام سرم بزنم دکتر چی باید بریزه تو سرم ک تا دوشنبه خوب بشم؟

sticker.webp0.18 KB

عزیزم اگه کرجی بیمارستان ما تشریف بیارید طلافروشی هم دارن

https://t.me/sabajingili/4434 که در هر دو صورت قراره بگا بری

آجی ولی جدی یه چیزی پرتوقع نیستی اون پسره اونجوری که باید دربند تو نیست فدای سرت خاک تو سرت بی لیاقتش ❤️

اره اجیا خوبم ❤️ نه کرج

شما زنجانی؟ اینجا یکی لاستیکش ترکید آخه دیدم یه دختره تو خیابون صراط

https://t.me/sabajingili/4431 این یکیو واقعا خیلی حق داری آدم وقتی توجه لازمی که میخواد و از طرفش نگیره خیلی دلگیر میشه حالا خوبی آجی اتفاقی که نیوفتاد برات؟

ایشالا منم یه کار خوب پیدا کنم که بمونم تهران

ای خدااا عزیزمممم چقد خوشحال شدم خسته نباشیی🩷

آجی یادته یبار تو ناشناس بله گفتم همینطوری رندوم رفتم مصاحبه کاری گفتی نتیجه شو بگو؟ الان از سرکار بهت پیام میدم از وسط این ماه دارم میام و استخدام شدم🥹💛

دوحالت داره یا خیلی خونسرده یا تو واسش مهم نیستی

من از پسری که زیاد نگران نمیشه بدم میاد

sticker.webp0.18 KB