en
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Open in Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
516
Subscribers
-124 hours
+237 days
+10030 days
Posts Archive
sticker.webp0.21 KB

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است کارم از گریه گذشته به آن می خندم

تا صبح میتونم به این بخت و اقبالی که دارم بخندم

وای میخوام گریه کنم

sticker.webp0.21 KB

اما شاید باورتون نشه که پول تا اونجا رفتنم ندارم

یکی از رزومه هایی که فرستادم واسه امروز بهم پیام داده برم مصاحبه

همین صیح اول صبحی اوقاتمونو تلخ کردن

وای بچه ها موجودی حسابم جوریه که باید برم گدایی

خدا هرچی پسره از روی زمین محو کنه به حق علی

حسن ختام امشب:

شبتون بخیرر دوستی‌ها جونای من🩷

آجیا بریم بخوابیم منم برم مشقامو بنویسم جون جونیا

sticker.webp0.25 KB

اجی برای ۵۰۰ تایی شدنت یه داستان جنی بگم چند روز پیش اتفاق افتاده ما رفتیم خانوادگی یه خونه باغ خیلییییی قدیمی داریم تو یه روستا که کلا جن زدس هردفعه میایم یه اتفاق برامون میفته ولی خب آدم نمیشیم و باز میریم یه خونه بزرگ که و یه حیاط هم یکم از هم فاصله دارن کلا خیلی جای بزرگیه من و خالم و دختر خالم و فامیلمون تو یه ماشین بودیم از جلوی گاوداری که توی حیاط هست رد شدیم با ماشینم بودیم تا بریم سمت خونه یهو یه مردو دیدیم داره راه میره سمت‌گاوداری ما رد شدیم و رفتیم خلاصه رسیدیم خونه اونیکی ماشین هم اومدن رسیدن پسر یکی از فامیلامون تو خونه بود مامانش فکر کرده بوده که پسرش بوده جلوی گاوداری و دقیقا اون ماشین هم دیده بودن اونو گفت واا سهیل تو اینجایی پس اون مرده کی بود تو حیاط اینا خلاصه ترسیدن گفتن دزده رفتن چراغارو روشن کردن درارو بستن اینم بگم تازه بارون اومده بود و همه جا گل بود یعنی کوچیکترین حرکت کلا مشخص میشد همه جارو گشتن ولی دریغ از یه رد پا به جز جای لاستیک ماشینا و پشمامون فر خورد همونجا برگشتیم :))))) تازه این خونه خیلیی داستان داره دوست داشتین میگم براتون

ببخشید صبا بگو به شیرین اسما چیزی نگو https://t.me/sabajingili/4665

https://t.me/sabajingili/4671 آجی مگه موهات گم شده بود؟

از کجا میدونی موهای خودت بود؟

وای صبا گفتی دعا نویس من دو هفته پیش موهامو تو دستمال داخل کیفم پیدا کردم نمیدونم چجوری