en
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Open in Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
516
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
+9930 days
Posts Archive
sticker.webp0.18 KB

به این روانیا نمیپردازم

نه آجی جون غیبتی نیست

آخ جون غیبت

دیگه باید قبول کنم که این اقبالو سگ ریده توش

ترجیح میدم اصلا از تنهایی بمیرم ولی دیگه با این اسکلای روانی از وقتم نزارم پیام بدم

یک آدم نرمال نیست

ای بابا بچه ها من توجه کردم هرچی ادم روانیه تو زندگی منه

به حدی بی پولم که هرلحظه ممکنه بازیچه دست هوس رانان بشم.

کنیزک

کفلتو دارن میبرن خونش
کفلتو دارن میبرن خونش

آجی جون درکت میکنم خیلی بده ولی تقصیر مردا نیست ما پریود میشیم

من وقتی پریود میشم دو برابر از مردها حالم بهم میخوره چون به معنای واقعی فلج میشم نمیتونم رو پاهام وایسم همه جام درد میگیره و حالت تهوع میگیرم و نمیتونم چیزی بخورم و بیشتر از نصف ماه درگیرم الانم تمام این حالت هارو دارم دوست دارم یکیو بکشم

https://t.me/sabajingili/4343 شاید منظورش خانوم هایی مثل مهری خواهر پریناز ایزدیار توی فیلم زن بچه هست

sticker.webp0.21 KB

https://t.me/sabajingili/4343 بیا برو توکونم

https://t.me/sabajingili/4343 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

sticker.webp0.18 KB

چطوری بگم حالم از زنها بهم میخوره ( البته بعضیاشون )