en
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Open in Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
516
Subscribers
+124 hours
+187 days
+9830 days
Posts Archive
آجیوجون من اومدم حمالی دستم بنده یهو یه چیزی به چشمم میاد میزارم بقیشو بعدا رفتیم تو ماشین میزارم

من میپرسم گوشیت مدلش چنده جواب نمیدی مال اونو جواب میدی امروز ۲۷ تا پیام دادم یدونه اش هم نذاشتی چیه با من خصومت داری؟ لفت میدم همین الان از وقتی اومدیم تلگرام هی پیامای منو نمی‌ذاره بی ادب

منم توی خونه سوتین نمیپوشم👹بعضی وقتام خونه گرمام بشه شورت نمیپوشم 😭😂مگهههه عادی نیسسسس اینا ؟ یعنی شما اذیت نمیشید و حس گرفتگی ندارید؟😭😭😭

https://t.me/sabajingili/4811 وای خدایا سوتینو چجوری تحمل میکنی موقع خواب؟؟خفه نمیشی؟ هردوتاشم دربیار موقع خواب وارد بهشت میشی

خدابیامرز سامسونگ A51 بود آجی سال ۱۴۰۰ خریدمش

ناناز گوشیت مدلش چنده؟ چه سالی خریدیش؟

عزیزم وصیت کن ممکنه یکهو نباشی بعد بیای با آیفون هفده پرروووووو مکس بهمون سلام بدی ایشالا ماشاالله

نمیپذیره هم آجی

آجی برعکس بقیه من ناراحت شدم الان دقیقا دارم به این بعدش نگاه میکنم که بابات نپذیره 👩‍🦯💔

لطفا بهم بگید که هنوزم کیفیتش خوبه آجیا
لطفا بهم بگید که هنوزم کیفیتش خوبه آجیا

با نهدیت تاسف و تامل درگذشت جانگداز و جان‌سوز گوشی خود را به همگان تسلیت عرض می‌نمایم.

بچه ها معلوپه که ضربه خیلی بدی به گوشیم خورده دیگه عکسم درست نمیگیره همینم مونده بود خوبه حالا بابامم آیفونو نخره و بهم بیلاخ بده عالی میشه

تو مدرسه یکی از دوستام پریود شده بود با گوشیم زنگ زد به مامانش گفت مامان واسم شرت بیار اولین شوک رو اونجا خوردم فهمیدم یسریا شرت نمیپوشن

https://t.me/sabajingili/4790 من هنوز با درآوردن سوتین خوب کنار نیومدم تو رو خدا شورت هم بهش اضافه نکنید دیگه بچه ها

درود به شرفش واقعا

من یبار از ترمینال اسنپ گرفتم بعد یه مسافتی رفتم جلوتر که زودتر برسم به اسنپ آقا اسنپیه دعوام کرد چرا چمدون به این سنگینی این همه راه آوردم نذاشت خودش بیاد ببره پیرمرد مهربون🥲💖

sticker.webp0.27 KB

آجی جان دایی یه پیتزا به زور برات خرید دلتو خوش نکون

در واقع دایی باید واسم ایفون بخره اگه بخوای منطقی بهش فکر کنی