Saba's jingilis
Open in Telegram
دارای مدرک دکتری جنشناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
516
Subscribers
+124 hours
+187 days
+9830 days
Posts Archive
آجیوجون من اومدم حمالی دستم بنده
یهو یه چیزی به چشمم میاد میزارم
بقیشو بعدا رفتیم تو ماشین میزارم
من میپرسم گوشیت مدلش چنده جواب نمیدی
مال اونو جواب میدی
امروز ۲۷ تا پیام دادم یدونه اش هم نذاشتی
چیه با من خصومت داری؟ لفت میدم همین الان
از وقتی اومدیم تلگرام هی پیامای منو نمیذاره بی ادب
منم توی خونه سوتین نمیپوشم👹بعضی وقتام خونه گرمام بشه شورت نمیپوشم 😭😂مگهههه عادی نیسسسس اینا ؟
یعنی شما اذیت نمیشید و حس گرفتگی ندارید؟😭😭😭
https://t.me/sabajingili/4811
وای خدایا سوتینو چجوری تحمل میکنی موقع خواب؟؟خفه نمیشی؟
هردوتاشم دربیار موقع خواب وارد بهشت میشی
عزیزم وصیت کن ممکنه یکهو نباشی
بعد بیای با آیفون هفده پرروووووو مکس بهمون سلام بدی ایشالا ماشاالله
آجی برعکس بقیه من ناراحت شدم الان دقیقا دارم به این بعدش نگاه میکنم که بابات نپذیره 👩🦯💔
با نهدیت تاسف و تامل درگذشت جانگداز و جانسوز گوشی خود را به همگان تسلیت عرض مینمایم.
بچه ها
معلوپه که ضربه خیلی بدی به گوشیم خورده
دیگه عکسم درست نمیگیره
همینم مونده بود
خوبه حالا بابامم آیفونو نخره و بهم بیلاخ بده
عالی میشه
تو مدرسه یکی از دوستام پریود شده بود
با گوشیم زنگ زد به مامانش گفت مامان واسم شرت بیار
اولین شوک رو اونجا خوردم فهمیدم یسریا شرت نمیپوشن
https://t.me/sabajingili/4790
من هنوز با درآوردن سوتین خوب کنار نیومدم تو رو خدا شورت هم بهش اضافه نکنید دیگه بچه ها
من یبار از ترمینال اسنپ گرفتم بعد یه مسافتی رفتم جلوتر که زودتر برسم به اسنپ آقا اسنپیه دعوام کرد چرا چمدون به این سنگینی این همه راه آوردم نذاشت خودش بیاد ببره
پیرمرد مهربون🥲💖
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
