en
Feedback
𝗍һᥱ gᥲmᥱ ᥆𝖿 𝖿ᥲ𝗍ᥱ

𝗍һᥱ gᥲmᥱ ᥆𝖿 𝖿ᥲ𝗍ᥱ

Open in Telegram

anon: ‹ @ttptalkbot

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
354
Subscribers
+2524 hours
+257 days
+2530 days
Posts Archive
چرا یوزر نیم و نیم نداری ابجی؟

چرا انقد میگی ریکت بده شاید دلشون نخواد مشتی😂 مگه زوره؟😂

زنیکه ها یعنیچی که اینا 16تا ریکت داره💔

ماچ به دستات خسته نباشی😭

Repost from N/a
Back to friends _ chapter 11

فداتبشمم

خیلی بامزه ای:((😭😭😭

sticker.webp0.04 KB

باشهه🤭🤭😭 اولین باره اسم میگیرمم😭😭 خوشحالممم😭😭

از این به بعد ماهی صدات میکنم

بامجه😭

ارههره😭😭:))

sticker.webp0.15 KB

هورااا چپتر جدیدیدیدی😭😭😭😭😭🥹🥹

ریکتای همشو 20+کنین که چپتر 12 د گیم اف فیت قراره بیاد🔥

عشقمی😝