𝗟𝗞 𝗦𝗧𝗢𝗥𝗘
Open in Telegram
ඇති තරම් විඩියො බලන්න කතා කියවන්න හොදම තැන Video Lk
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
No data
Subscribers
+724 hours
+5447 days
+3 93730 days
Posts Archive
+1
🍀 Airdrop: Nautilus Mine
◾️ Joining Bonus: 100 ($0.01) USDT
◾️ Per Referral: 100 ($0.01) USDT
💵Convert Nautilus ➜ 💵New USDT
Minimum withdrawal: 700 points equivalent to $0.05 💵
➡️ Withdrawal : Instant USDT To your wallet
Airdrop Link: https://t.me/NautilusMineBot/mine?startapp=8835276912
🚨Please remember: We are airdrop hunters and only participate in free airdrops, do remember that airdrop t
🔥 KATHA BLOG – ADS AVAILABLE 🔥
📢 ඔයාගේ Business / Page / Channel එක Promote කරන්නද?
💰 Blog Advertisement එකක් දැන් ලබාගන්න පුළුවන්!
💵 Ad එකක් – Rs. 1000/- පමණයි!
✨ ඔබගේ දැන්වීම අපගේ Katha Blog එකේ පළ කරවා වැඩි පිරිසකට Reach කරගන්න.
📩 Ad එක දාගන්න දැන්ම Inbox කරන්න!
🚀 Limited Ad Slots Available
❤️ Katha Blog
Inbox
@lk_owner01
වයිෆ්ගේ පාටිය – Wife Party – 4
වෙලාව 2 පහුවෙලා. නින්ද යන්නෙත් නෑ. නිදිමතත් නෑ. මම ලයිට් නිමුවා. එතකොට මට පේනවා වයිෆ්ගේ phone එකෙන් notification එකක් ආවම පත්තු වෙන ලයිට් එක පත්තු වෙනවා. මට නිදිමතත් නෑ.. ගෑණිත් නිදි. මම ගෑණිගේ phone එක අතට ගත්තා ගෑණි නොදැන පළවෙනි වතාවට. කවදාවත් මම ඒක බලලම නෑ. මොකද ප්රබෝදි මෙහෙම කෙනෙක් කියලා මම කවදාවත්ම හිතුවේ නෑනේ. දවසක් හදිස්සියේ මට කියපු පාස් කෝඩ් එක මතක තිබ්බ. නිකමට ඒක දාපුවම phone එක unlock වුණා. Unread whatapp massages 16ක්. මම whatsapp open කළා. මැසේජ් 16ම රජිතගෙන්. අපි හුකන අතරේ එවලා තියෙන්නේ. මම ඒ massages open කළා.. 1. “කෙල්ල. අවුලක් වුණේ නෑ නේද? අපි දැන් මේ ආයෙත් බොන්න පටන් ගන්නවා 2. කට්ටියම කතා වෙන්නේ ඔයා ගැන. හැමෝගෙම කටේ තියෙන්නේ ඔයාගෙ ගැන. 3. ඔයාට පුලුවන් නේද වෙලා තියෙන වෙලාවල් වල ඇවිල්ලා පොඩ්ඩක් මුන් එක්ක ඉඳලා යන්න? මාව කන්න හදනවා ඔයාව ආයෙ ඕනේ කියලා. මම හසිතට කියන්නම් ඔයාව එක්කගෙන එන්න කියලා මෙතනට 4. බෑ කියන්න එපා පැටියෝ හොඳේ.. මට හරි
ඉතුරු ටික 👇
මෙකෙ විඩියො ඔක්කො එකට දනවා 😞 පොඩි ප්රශ්නයක් නිසා මෙක කතා විතරයි දන්නේ විඩියො ඩිලෙට් කරන්නවා මොන ප්රශ්න අවට්ග් චැනල් කීයක් ගියත් උඹලට අනිවරෙන් සැපක් දෙනවා 😚
වයිෆ්ගේ පාටිය – Wife Party – 3
බෙල් කරලා පොඩි වෙලාවක් යන්න දීලා මම ගිහින් ගේට්ටුව ඇරියා. ගෑණි ඉන්නවා කොණ්ඩෙත් අවුල් වෙලා, දාඩිය දාල, සෙරෙප්පු දෙකත් අතේ අරන්. මම ඇහුවා ” මොකද අනේ මේ. පාටියකටද යුද්දෙකටද ගියේ?? හැටි බලන්න ඔයාගේ” කියලා. ගෑණි ගත් කටටම කිව්වා. “අයින් වෙන්න අයින් වෙන්න මහසියි මට පස්සේ ඕවට උත්තර දෙන්නම්.. ටොයිලට් යන්නත් ඕනේ මට” කියාගෙන මාවත් පැත්තකට කරගෙන ගෙදර ඇතුලට ගියා. මම ගේට්ටුව වහලා ඇතුලට යනකොට ගෑණි ටොයිලට් එකේ. මම සීන් එක දැකලා, අහලා හොඳම මෝලෙන් හිටියේ. ඒ නිසා ඒක බහින්නේ නැති වෙන්න මම පොල්ල එලියට අරන් තනියම ලාවට අතේ පාරක් ගහ ගහ හිටියා ගෑණි එනකල්. මට ඕනෙ වුණේ ඔක්කොම පැත්තක දාල ගෑණිට ගහන්න. මොකද ඒ වෙලාවේ හොඳම මෝලෙන් හිටියේ. ගෑණිව පේන්නෙත් හිතෙන්නෙත් බඩුවක් වගේ. ඉතින් මම ගෑණි එනකල් තනියම අත මැරුවා ඒ ගැන හිත හිත. පැය බාගයකින් විතර ගෑණි ආව නයිටි කොටයක් ගහගෙන
ඉතුරු ටික 👇
හොර බොරු නෑ Payment එක කරලා රිසිට් එක දාපු ගමන් Vip ගෲප් වලට ඇඩ් වෙනවා ✅
නම්බර් One Trusted Service 😚
Admin :- @Zenzzi911
වයිෆ්ගේ පාටිය – Wife Party – 2
මම උඩ තට්ටුවට හිමින් ගියා. යනකොට මට බයිලා සින්දු ඇහුනා පොඩි ස්පීකරේකින් දාපු. ආයෙ පිරිමි කටහඬවලුත් ඇහුනා. මම තව ලං වුණා. ඉස්සරහා දොර එක්කම බාගෙට ඇරපු ජනේලයක් තිබ්බා. ඇතුලේ සම්පූර්ණයෙන් මීදුම වගේ දුම. රජිත හිටියා සෙටියේ ප්රබෝදි එක්ක තොලක් දානවා. දෙන්නම අමු හෙලුවෙන්. ප්රබෝදි නම් හෙලුවෙන් බව දැනගෙනමයි මම උඩට ගියේ. ජීප් එකේ ගවුම තිබ්බා දැක්කනේ. එක පාරම පිරිමි කටහඬ වල් වල සද්දේ වැඩි වුණා… හසියයි තව කොල්ලෝ තුන්දෙනෙකුයි බයිට් පිඟන්, ග්ලාසස් ටිකක්,ගල් බොඉතලේකුයි අරන් කොහෙදෝ ඉඳන් රජිතලා ඉන්න තැනට ආව කතාවක් දාගෙන. අපරාදේ කියන්න බෑ. එකෙක් විතරක් ජොකා පිටින්. අනික් ඔක්කොම ජොකාවත් නැතුව.
ඉතුරු ටික 👇
