en
Feedback
screen

screen

Open in Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
560
Subscribers
+524 hours
+647 days
+7230 days
Posts Archive
من بخوام به حرف شماها جلو برم باید به پام سمت سونکی باشه یه پام سمت سونسون

https://t.me/cytir/3765 نه سونکیییییییی

بهش نزدیک شدید

چقدر طول می‌کشه هیجیک بفهمه مشکل قلبی ندارن و عاشق شدن

حس می‌کنم جیک اگه اینو بخونه به انون ساید ای می‌ره

https://t.me/cytir/3743 مثلا چون هیسونگ چشماش ستاره داره و جیک نمیتونه تو چشمای اون نگاه کنه جاش آسمونو نگاه میکنه دلولوهم خودتونید

اینجوری همه راضی‌ان

حالا که اینطوری شد سونو رو میدیم به جیک نیکی رو میدیم به جی

سلام میگم مثلا چی میشه یهو سونکی شه اون وسطا

https://t.me/cytir/3765 ارهههههههههههههههههاشنسنسحسحشت مثل سگگگگگگ بهم‌ میانمننسسحشتشخشاس خواهش میکنم سونسوننننمسحشحس😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

https://t.me/cytir/3765 صد در صددد

به هم میان مگه نه؟ مگه نه؟ مگههه نههه؟

والا.

https://t.me/cytir/3750 والا من که بوی سونسون به مشامم خورده

یه جاهاییش درست بود ده امتیاز برای انون

https://t.me/cytir/3743 شاید ارزوی بچگیش مربوط به اسمون میشده یا یه خاطره خوب ازش داره که نمیتونه دوباره تجربه کنه

ولی همه تلاشم رو می‌کنم زود برسونمش

می‌دونید بچه‌ها جدیدا وسواسم توی نوشتن و پارت دادن خیلی بیشتر شده، برای همین احساس می‌کنم تا یه چیز بی‌نقص ازش درنیاد نمیتونم اپلودش کنم

احساس میکنم در انتظار پارت بعدی قراره فسیل شیم پارت بعدی لطفا😭😭

من که گفتم میناج