en
Feedback
screen

screen

Open in Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
537
Subscribers
+724 hours
+507 days
+5030 days
Posts Archive
هیچوقت نشمرده بودم

من داشتم اسلایدهای این چپتر رو نگاه می‌کردم

بچه‌ها راستش

دیگه چییییی

:)))

مریم زشته بگم همین الان؟🤣🤣

شب سین بهتره و آدم‌های بیشتری می‌تونن بخونن

نمیشه زودتر بزاری پس؟ حتما باید شب باشه؟:(

خودمم توی فکرمه بذارمش برای هشت

هشتت بلاخره باید برسیم نظر بدیم بعدم که جام جهانیه(اصلا قرار نیست بازیو ببینم دارم زر میزنم تا زودتر پارت بگیریم)

فرقی به حال خودم نداره

هشت یا نه؟

چیکار کنیم.

https://t.me/cytir/3266 نمیشه هشت؟ 🤣😭😭😭

عاشقتم انونی

https://t.me/cytir/3260 انقدر خوشحال شدم ذوق کردم که پام رفت تو میز میز خورد تو دیوار الان رنگ میز رو دیوار:)

وای چقدر جالب خیلی خوشحالم با این وجود که انها رو نمیشناسی بازم خوندی

:)))))

سلام من همین ده دقیقه پیش اسکرین رو تا چپتر هشت خوندم در حالی که کلا یونجونو میشناسم و میدونم کارینا تو مت گالا بود ولی خیلی حال داد عشق کردم و اینکه توییتات روی لایت مودن خداست خیلی خوبه😭😭😭

باورت نمی‌کنم