en
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Open in Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
254
Subscribers
+524 hours
+417 days
+4130 days
Posts Archive
همین دیگه ما زیادی روش حساب کردیم میگفتیم اره حجیی ترامپ خیلی میفهمه ریگان زمانست درصورتی که هیچ کدوم از اینا نبود بخدا دیک چینی هم اینو میدونست که بهش رای نداد

اتفاق میفته بهت قول میدم

دقیقا ترامپ مثل بوش خایه ی کاره نظامی رو نداره البته شاید تقصیر خودش هم نباشه زیاد منم دورم ونس کصمغز و ویتکاف الدنگ بودن شاید تحت تاثیر قرار میگرفتم که البته بازم تقصیره خود ترامپه که دور خودشو با اینا پر کرده فکرشو بکن روبیو رو ول کنی بری به حرفای ونسو ویتکاف گوش بدی خب آدمی که عقل داشته باشه اینکارو نمیکنه

تمام حرفات راجب ترامپو قبول دارم حرف من اینه این قضیه دو سر داره که جفتش به نفع ماست چه با توافق چه بی توافق اشتباه ما این بود رو این مادرکصده مثل جورج دبلیو بوش حساب کردیم که نباید میکردیم ولی به هرحال جبر قضیه یه طوریه که به هرطریق ج.ا ازش زنده بیرون نمیاد

تنها چیزی که ماباختیم اون اسلحه ها بود که پانکرد زنجنده نرسوندشون و اینکه خیال کردیم ترامپ‌ جورج دبلیو بوشه

من که امید وارم امضا کنن که زودتر بگا برن

دقیقا cia هم همینو گفته اما ترامپ مادرکصده انگار کیر تو سرشه حرف قدرتمندترین سازمان های اطلاعاتیه دنیا رو گوش نمیده

داداش هنوز اتفاقی نیفتاده که چی دادیم چی گرفتیم حتی امضای توافقی که قرار بود اون شب اتفاق بیفته هم افتاد عقب

اصلا داداش چرا همه یادشون رفته مگه قرار نبود توافق قرار بود همون شب امضا بشه پس چرا افتاد جمعه؟ ترامپ هم دید قرار نیست همون شب امضا کنن به توییت زد که اره همه چی تموم شدست درصورتی که فقط یکم به توافق آتش بسه ۶۰ روزه نزدیکتر شدن

شمام نگاه کن صرفا دنبال اینه ونس و قالیباف بیان دست بدن با هم ی عکسی بگیرن بیاد تهش توییت بزنه هیچ چیز دیگه ای از توش در نمیاد

دقیقا امید دانا با وجود تمام کصخلیاش این حرفش که جبرقضیه همه رو میبره سمت سرنگونی کاملا درسته چون ترامپ بازم محاسباتش کیری در میاد همین امروز هم رئیس سیا بهش گفته طبق اطلاعاتمون ج.ا قرار نیست شرایطو بپذیره

ترامپ خدای نمایش های احمقانس از بحث معامله قرن که عملا معلوم نیست چیشد از اینکه ۲۴ ساعته جنگ اوکراین رو تموم میکنم از اینکه با کیم جونگ اون دیدار کرد از اینکه رفت تو آلاسکا با پوتین دیدار کرد از اینکه اومد تو شرم الشیخ برگشت گفت غزه عالی میشه تنها توافقی که ترامپ تونست واقعا درست انجامش بده توافق ابراهیم بود که بازم نتونست کشورهای اصلی(ایران،ترکیه. عربستان) رو توش بیاره

عاقبت:

زندگی بیگ یاهو اگه اون روز و ساعت خاص به اسلیپی جو تبریک نگفته بود : 🔥🔥🔥 مطمئنم هر بار بهم زنگ میزنن ترام زن جنده میگه یادته اون موقع..

بخدا الان بسیجیا هم اینطوری فک نمیکنن مثل براندازا بسیجی با اون عقلش فهمیده که بگا رفتن اما سمت ما همه ناامیدن

حاجی من نمیفهمم چرا ناامیدن همه هنوز چیزی نشده که چرا نمیفهمید از هجده و نوزده دی وضع ما خیلی بهتر شده

هیچ ربطی نداره بحث توافقه که ترامپ همون موقع هم تو فکر این بوده که اینا تسلیم میشن الانم دوباره همون وضعیت تکرار شده که البته توافق کنن باور کنین به نفع ماست مثل شوروی سرشون میاد

الان شرایط خیلی فرق می‌کنه یه جنگ تمام عیار با همون کشور پشت سر گذاشتیم نباید یه جنگ محدود بین دوتا کشور رو با جنگ تمام عیار منطقه ای مقایسه کنی

کص خارش ولی این حرف کاملا درسته هنوز توافق نشده افتادن تو جون همدیگه حالا ببین وقتی تسلیم نامه رو امضا کنن چی میشه در ضمن اسرائیل رو هم فراموش نکنید

داش برم براتت توییته ترامپو بیارم که موقع آتش بسه جنگ دوازده روزه گفته بود مردم خاورمیانه قراره صلح ابدی رو جشن بگیرن؟