سفارت خانه شاهنشاهی
Open in Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
251
Subscribers
+124 hours
+367 days
+3630 days
Posts Archive
داش ببین امام علی و اماما که اینطوری نبودن مثل اخوندا چرا باهم مقایسه میکنید اخه این خیلی کار غلطی خب بعد ببین کارل مارکس هم خیلی آدم درستی بوده شوروی زد خرابش کرد به مولا
اره دیگه مشتی جی دی ونس زنا زاده هم گفت دیگه گفت ترامپ نگفته رضا پهلویو میاره گفته این قضیه ی مردم ایرانه که بریزن بیرونو بیارنش نه آمریکا ما فقط دنبال هسته ایم
لفت ندادم اون یکی دیگه بوده😂 ولی جدا از جق زدن با پیام های ممد دد، همون روزی که دونالد زبل این حرفهای پایین رو زد من فهمیدم قضیه از چه قراره
ترامپ:
رضا پهلوی بسیار خوبی به نظر میرسد، اما نمیدانم در داخل کشور خودش چطور عمل خواهد کرد.» و همچنین تردید داشت که آیا او از حمایت کافی در ایران برخوردار است یا نه.
در مصاحبهای دیگر، وقتی از او پرسیدند آیا با رضا پهلوی دیدار میکند، پاسخ داد:
«او به نظر آدم خوبی میآید، اما مطمئن نیستم در این مقطع چنین دیداری مناسب باشد. باید ببینیم چه کسی از میان افراد مطرح میشود.»
در مارس ۲۰۲۶ نیز ترامپ گفت دولتش رضا پهلوی را به طور جدی به عنوان جانشین حکومت ایران بررسی نکرده و افزود که شاید «فردی از داخل ساختار فعلی» گزینه مناسبتری باشد
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
