سفارت خانه شاهنشاهی
Open in Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
245
Subscribers
+1024 hours
+317 days
+3130 days
Posts Archive
گور بابای اخبار و اینکه ونس چی گفت ترامپ الان بازی گلفش رو به تعویق انداخت یا روبیو تو ابوظبی چای خورد یا نه. شاید رسالت شما این بود که کانال بزنید مکتب خودتحقیریسم رو دنبال کنید که آخرش متوجه بشید ته اینا هیچی نیست. برید از گراک یه برنامهی زبان بگیرید و قبلش یه تعیین سطح زبان بدید تو یه سایت معتبر و رایگان خارجی (یکی رو میشناختم پیداش کردم میفرستم) و روزی حداقل ۴ ساعت زبان بخونید، پادکست انگلیسی گوش بدید (اونم چندتا سراغ دارم از مبتدی تا پیشرفته فقط باید بگردم تلگرامم کیری شلوغه)، از این رمانهای کوتاه زبان هم بخونید برای سطح خودتون. یوتیوب هم خیلی کمک میکنه. درکل اگه از زبان خوندن گرامر حفظ کردن تو ذهنتونه این ذهنیت رو عوض کنید، گرامر حفظ نکنید. جمله و اصطلاحات حفظ کنید و دایره لغاتتون رو ببرید بالا. همهی اینارو روزانه و مداوم انجام بدید اگر سطح B1 باشید مثلا مطمئن باشید ۱ ساله آیلتس رو میگیرید. راجع به تافل اطلاعات ندارم. ولی میگم بازم چیزی از جبهه و کانال داشتن برای شما درنمیاد. کیران عوض نمیشه، مردمش عوض نمیشن. رویای آزادی در سر نداشته باشید. جنگ هم سرش گرده تا ۳ ماه دیگه حداقل. ولی هرچی شد فرداش عکس ترامپ با رضا پهلوی تو کاخ سفید هم اومد بیرون روی رفتن تمرکز کنید. برید کشوری که این مراحل انقلاب رو از سر گذرونده و ثبات داره، توش هیچ خبری نباشه انقدر که از بی خبری دیوانه بشید چون اينجا هر دقیقه یک خبر میشنیدید. برید جایی که مثل انسانهای متمدن و جهان اولی از مغازه شراب بخرید بیاید بیرون نه اینکه مثل نئاندرتالها از ساقی بگیرید یا زیر زمینی درست کنید. برید جایی که پارتنرتون رو تو خیابون ببوسید بدون اینکه ۱۰۰ تا مادرقحبه با نفرت نگاهتون کنن یا بخوان اعدامتون کنن به جرم هموسکشوالیتی. خلاصه ۵ سال تلاش کنید مابقی عمرتون رو خوب زندگی کنید بفهمید زندگی یعنی چی اصلا.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
