en
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Open in Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
242
Subscribers
+2124 hours
+217 days
+2130 days
Posts Archive
خوب این خاطره برا ده ساله پیشه...

مانی تورو جون مادرت ناشناستو ببند الان خاطره تجاوز میان میگن

تحلیلی جذاب از استاد دانا

جمهوری اسلامی هم شاهدارو به روسیه فروخت هم اوکراین

حجی لوپاش منم

اصن چطوری تو اینستا دیدی😭

د اخه کصکش

تاکید میکنم نظامی

یعنی جدی جدی چند وقت دیگه خبرش میاد روسیه تو این جنگم ۱ میل تلفات نظامی داده

اوکراین جان بس کن روسیه رو گاییدی با پهباد😭⚡️

اقو نیکلاس ایز دت یو؟

حق گفتی

ایشون که شاهکاره واقعا

الان ایشون چشه به این خوبی

عه زشته

بسه اقا انقدر تورک ستیزی نکنید

واقعا هستم میخواستم یه جمله تورکی بنویسم فهمیدم اگه بنویسم حداقل ۵ نفر دیگه لفت میدن

دلا دیدی که صهیون هم رفت😭

جزیره جعفر آبتنی رو نیاوردیم راستی