en
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Open in Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
242
Subscribers
+2124 hours
+217 days
+2130 days
Posts Archive
تو مدرسمون تو حیاطش وسطش یه پلس میخوره به زیرزمین ۵ نفرو که میخواستن همو بکنن گرفتن ازشونم عکس گرفتن

https://t.me/sefartkhane/3895 بفرست بخونیم ماهم

کونی بس کن ناشناستو ببند

مانی کصکش بس کن

حجیییی بخدا روسیه و چین زیر دست آقای خایه منی ان

هروقت بمبارون جنوب لبنان تمام‌شده ناشناس های خاورمیانه هم تموم میشه

بزار بپزن

رسما airstrike های اسرائیله

هرچی جبهه تموم بشه ناشناسای خاورمیانه تو نیمه شب تموم نمیشه

خوب این خاطره برا ده ساله پیشه...

مانی تورو جون مادرت ناشناستو ببند الان خاطره تجاوز میان میگن

تحلیلی جذاب از استاد دانا

جمهوری اسلامی هم شاهدارو به روسیه فروخت هم اوکراین

حجی لوپاش منم

اصن چطوری تو اینستا دیدی😭

د اخه کصکش

تاکید میکنم نظامی