en
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

Closed channel

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
225
Subscribers
+124 hours
+147 days
+1630 days
Posts Archive
پس از اعلام توافق صلح بین ایالات متحده و ایران، رئیس‌جمهور ایالات متحده دونالد ج. ترامپ چند ساعت پیش به مقصد فرانسه حرکت کرد تا در اجلاس جی۷ در منطقه تفریحی اویان-له-بن شرکت کند. تعدادی از رهبران، از جمله رئیس‌جمهور فرانسه امانوئل ماکرون، تمایل خود را برای اینکه چارچوب جی۷ تمام تلاش خود را برای حفظ صلح قابل قبول و اطمینان از باز ماندن تنگه هرمز انجام دهد، ابراز کرده‌اند.

امشب اگه وقت شه پروژه تسلیم شدن و مذاکرات قذافی رو براتون میذارم

وزیر خارجه عربستان با وزیر خارجه ایران تماس گرفت و به او بابت توافق تبریک گفت

✪ ویدیویی مربوط به پست بالا

.

۴ اسفند یعنی ۵ روز قبل از جنگ این رو نوشتم. حتما مطالعه کنید. ۳ هفته پیش گفتم توافقی در کار نیست و کل موضوع پیرامون باز شدن تنگه هرمز و خارج کردن یک کارت مهم از دست ایرانه. ۴ روز پیش و همزمان با دلار ۱۸۰ تومنی گفتم از لگ بعدی نزولی دلار با اخبار توافق استفاده کنید و فکر نمی‌کنم فرصت‌های بهتری دیگه پیدا بشه. بر اساس ۳ استراتژی خرید طلا و دلار که بهتون یاد دادم، به جز قیمت انس جهانی طلا که هنوز تارگت سومش مونده، طلا و دلار داخلی تقریبا تمامی نقاط ورود رو فعال کردن و نزدیک پله سوم خرید هستن. فراموش نکنید که این روزها خاطره خواهد شد و باید استفاده کنید. روزهای پیچیده و‌سخت و عجیب در راهه و من منتظر ۵۰ هزار نفرم برای صحبت کردن ازش. @tahlilgar

«اگر توافقی با ایران حاصل شود، برای اسرائیل شوکه‌کننده خواهد بود و هیچ‌یک از مقامات ارشد اسرائیل، از نخست‌وزیر گرفته تا رئیس ستاد ارتش، به کارآمدی و اعتبار این توافق اعتقادی ندارند.» مقام ارشد اسرائیلی در گفت‌وگو با شبکه 13

تو جنگجویان کیسان رو دنبال کنید حرفاش واقعا در اومد

اینو راس میگه ولی

لا اله الا الله چرا چیزی را که نمیدانید میگویید چرا بر حدس و گمان و شک میروید کیسان تا الان هرچی گفته مو به مو اتفاق افتاده

عاقبت دنبال کردن ممد دد

به جای زدن حرفای نا امید شده این مدت باید بریم دوره های مختلف هلال احمر و کار با سلاح و ورزش و ... الکی اینجا نشستن به همدیگه توپیدن و هم و محکوم کردن فایده ای نداره هممون می‌دونیم آمریکا حروم .... تر از این حرفاس و ما به زودی جنگ سختی داریم پس باید یه کاری بلد باشیم و یه گوشه ای رو بتونیم بگیریم که باز مثل جنگ ۱۲ روزه و ۳۹ روزه نیایم بگیم وای کاش میتونستیم کاری کنیم

حالا باز تو تهران جق بزنن میگیم اوکی ولی شماها که تو شعاع ده کیلومتریتون تانک مرکاوا داره تنفس میکنه چرا خوشحالید؟

کصخل ج.ا حس میکنه جنگ رو برده این کسشرا چیه میگی زمانی این کسشرا درسته که عین سال ۶۷ با ی تیپا از فاو و اینا بندازنشون بیرون نیرو انسانی ک بره رو مین تموم شه ۲۰۰۰‌کیلومتر هم دست دشمن بیفته اونموقع شاید سر عقل بیان شاید

بازم بله

بازم بله

بله سوال بعدی

صرفا بمباران چند روز تعویق خورده این کسشرا چیه میگی

باشه داش

فرزند ایران و جانفدای میهن