en
Feedback
🅰️

🅰️

Open in Telegram

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
209
Subscribers
No data24 hours
+37 days
+730 days
Posts Archive
اوف دافمو🫦🙂‍↔️

+1
😆✨

حرف بزنیممم؟

عشقیی😝💋

ارهعع

همیشه‌حق‌با‌دخترای‌والیبالیسته.🏐😆

یکی از داشتنم دیونه میشه،یکی از نداشتنم،کلا آدم دیونه کننده ایم✨😝

Video message00:03

منم همچین فکری میکردم میکردم تا امروز🌚✨️

‏بعد از قطع ارتباط تنها چیزی که ازش پشیمون می‌شید زودتر انجام ندادنشه.

متاسفانه خیلی وقته قابلیت اینکه از کسی خوشم بیاد رو از دست دادم.

یه مرحله از زندگی هم هست که بهش میگن بی تفاوتی از⁩ صبر بیش از⁩ حد؛ اینجوریه که دیگه مثل گذشته واسه نبودن ها بی قراری نمیکنی، بابت دیر جواب دادن ها ناراحت نمیشی، حساسیت هات کمتر میشه، حسودی کردنات کمرنگ تر میشه و قبول میکنی که گاهی وقتا آدما رو باید با لیاقتشون تنها بذاری.

Video message00:14

دیر میفهمی که با هر نخی نباید رویا بافت.

Video message00:08

بیاید اینجا حرف بزنیم

جنده بودن پز نبود:) سبک زندگیش بودددد

وای من مردمم از خندههه🤣🤣🤣

هر پسری ک از من خوشش میومد میرفت بهش میگفت دوست دارم.😂👍🏻