en
Feedback
🅰️

🅰️

Open in Telegram

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
213
Subscribers
+524 hours
+97 days
+1230 days
Posts Archive
من‌بند‌بند‌وجودم،‌به‌بند‌بند‌وجودت‌بنده🩵!

حالا‌میتونی‌توی‌چشای‌پر‌از‌نفرتم ‌دنبال‌عشق‌بگردی!

انقدر بهت فرصت میدم تا کامل از چشمم بیوفتی و موقع ترک کردنت هیچ شکی نداشته باشم✨🖤! Gn.😴

قبلنا یه چیزایی واسم مهم بود که اگه الان دربارش حرفی بزنی میگم ول کن بابا حوصله داریا.

‏غیر گریه مگه کاری میشه کرد؟ نه، پس گریه میکنم.

الان هرجور راحتين بامن رفتار كنيد، بعدا مياين سرقبرم پشيمون ميشيد ...

+1
🩵

توو همه‌ی حال بدیات کنارت بودم، اما در آخر تو باعث حالِ بدم شدی.

آخرین بی‌احترامیش انقدر شدید بود که دیگه دوست داشتنم هیچ ارزشی نداشت!

کاری نکنید ک بد بودنمو ب صورت خیلی واضح نشونتون بدم،اگه بحث بد بودن باشه من از همتون عوضی ترم!😉

بی احترامی هرگز از من شروع نمیشه اگر از من دیدید،بدونید پاسخ رفتاری بود که قبلش دریافت کردم.

از یه جایی به بعد دیگه حتی به روی خودتم نمیاری چه برسه به روی طرف.

Repost from N/a
بی توجهی رو من جواب نمیده یه قدم بری عقب کلا یادم میره کی بودی📌

🖤

دیگه رفتن آدما اذیتم نمی‌کنه، چون نمیزارم کسی اونقدر نزدیک بشه که رفتنش مهم باشه.

به من دروغ نگید، من میفهمم فقط حوصله ندارم واکنش نشون بدم.

امروز 18 بهمن. یک ماه پیش،هزاران نفر،بی آن‌که بدانند،برای آخرین بار از خواب بیدار شدند. برای آخرین بار صبحانه خوردند. برای آخ
امروز 18 بهمن. یک ماه پیش،هزاران نفر،بی آن‌که بدانند،برای آخرین بار از خواب بیدار شدند. برای آخرین بار صبحانه خوردند. برای آخرین بار مادر خود را بوسیدند. برای آخرین بار با عزیزان خود حرف زدند. برای آخرین بار کار کردند. برای آخرین بار آهنگ گوش دادند. برای آخرین بار لباسی را پوشیدند. برای آخرین بار خندیدند. برای آخرین بار بند کفش‌های خود را بستند. برای آخرین بار گفتند:نگران نباشید،مواظبم. برای آخرین بار از در خانه بیرون رفتند. برای آخرین بار شجاع و شریف ماندند. برای آخرین بار به آسمان نگاه کردند. برای آخرین بار عاشق ایران بودند. برای آخرین بار امید داشتند. برای آخرین بار ترسیدند اما پا پس نکشیدند. و برای آخرین بار زیستند؛و دیگر هیچوقت بازنگشتند. ما یادمون نمیره.

Repost from N/a
لعنتی اگر میدونستی چقدر دوستت داشتم خودت به خودت حسودی میکردی.

قرار ما باشه اونجایی که تو هر آدمی دنبال من میگردی.😉

کلمه‌ی ”دخترم“ و ”بچم“ واقعاً ذوق زدم میکنه.✨