en
Feedback
Sentaria🫯

Sentaria🫯

Open in Telegram

سرزمینی از یادها و حسرت ها”

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
239
Subscribers
No data24 hours
-17 days
+630 days
Posts Archive
وای نه

زشته؟

فرنچ بزنن

اینا بده

ینی الان زشتن؟

کدومو بزنم

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نمی‌دونم چی بزنم

اگه قبول نکرد

اگه ناخنکارم قبول کنه

میخواستم بیبی بومر بزنم

Video message00:06

🤣🤣🤣🤣

فرنچ صورتی بزن

ک

من الان زدم شبیه ادامس شیم شده

چی بزنم پسسس

جدی

چرااا

خیلی بد میشه